
Po to, kai „Snapchat“ paskelbė, kad kitais metais ketina išleisti savo AR akinius vartotojams, „Meta“ užsiminė kitame etape dėl savo išmaniųjų taurių, o kitą kartą iterna savo AI maitinamų nešiojamų daiktų, kurie bus pradėti vėliau šią savaitę.
„Instagram“ buvo paskelbtas naujas „Oakley/Meta“ profilis, kuris erzino birželio 20 d. Poros bendradarbiavimo pasiūlymo pradžios datą.
Taip pat galite prisiregistruoti prie poros atnaujinimų.
Šiame etape nėra krūvos, tačiau vaizdo įraše, atrodo, nurodoma artėjanti, atnaujinta „Meta Ray Ban“ išmaniųjų akinių variacija, apie kuriuos pirmą kartą buvo pranešta anksčiau šiais metais.
Sausio mėnesį „Bloomberg“ pranešė, kad meta dirbo prie naujos savo išmaniųjų akinių versijos, kuri bus skirta specialiai sportininkams, su naujais duomenų stebėjimo elementais, kurie padėtų pagerinti atsiliepimus apie našumą.
Pranešama, kad meta atletiški akiniai nuo saulės bus pagrįsti Oakley „Sphaera“ stiliusir bus su vienu fotoaparatu, rėmo centre, siekiant sumažinti svorį.

„Oakley“ priklauso „Essilorluxottica“ – ta pati įmonė, kuriai priklauso „Ray Ban“, su kuria „Meta“ jau bendradarbiauja su savo pirmosiomis išmaniosiomis taurėmis. Pranešama, kad meta investavo į įmonę pernaistiprinant tą partnerystę, kuri suteiks meta tiesioginę prieigą prie populiariausių kompanijos rėmų ir stilių, kurdami savo akinių modelius.
Tikimasi, kad šis naujas pasiūlymas gali dar labiau padidinti meta akinių rinkos paklausą, išsišakojant į kūno rengybos stebėjimą.
Pradiniai „Meta“ „Ray Ban“ akiniai pasirodė populiarūs, iki šiol parduodami daugiau nei 2 milijonai vienetų, o dabar gamyba yra padidinta, kad patenkintų paklausą. Pokalbio AI integracija padėjo paskatinti pardavimus, įsitraukiant į naujausią technologijų tendenciją, kartu sustiprinant „Meta“ gamybos dujotiekį, atsižvelgiant į kitą nešiojamų pardavimų etapą.
Tai ilgainiui taip pat apims paties meta AR taures.
„Meta“ generalinis direktorius Markas Zuckerbergas ne kartą pažymėjo, kad, jo nuomone, skaitmeniniai akiniai ilgainiui pakeis telefonus kaip pasirinktą jungiamąjį įrenginį, todėl meta nori sukurti savo nešiojamą gamybos procesą, kad atitiktų ir šį pradinį susidomėjimo etapą, ir kitus pokyčius.
Tikimasi, kad „Meta“ AR akiniai bus išleisti 2027 m., Ir iki to laiko išmanieji „Meta“ akiniai greičiausiai turės daug reikšmingesnę rinką, sudarydami kelią kitam pasiūlymui pasiekti milijonus mažmeninės prekybos parduotuvių.
Ir jei „Meta“ taip pat gali padidinti tokių patrauklumą su platesniu vartotojais, įskaitant bėgikus ir sportininkus, tai gali būti dar vienas protingas žingsnis, skatinantis susidomėjimą jo nešiojamais pasiūlymais.
Mes sužinosime daugiau vėliau šią savaitę, kai „Meta/Oakley“ pranešimas pasirodys tiesioginis.