
„Pinterest“ ir maisto prekių pristatymo platforma „Instacart“ paskelbė apie naują partnerystę, kuri leis „Pinterest“ reklamuotojams nukreipti savo skelbimus, remiantis „Instacart“ įsitraukimo duomenimis, tuo pačiu padarydami „Pinterest“ skelbimus, tiesiogiai parduodamus per „Instacart“ platformą.

Tai gali būti ypatinga su maistu ir su receptais susijusių prekių ženklų vertę, leidžiančią jiems įsitraukti į „Instacart“ klientų ir įsitraukimo įžvalgas, kad būtų galima geriau nukreipti į jų PINK akcijas.
Tai greičiausiai yra pagrindinė vertė čia.
Kaip paaiškino „Instacart“:
“Pradiniame partnerystės etape „Select Brands“, reklamuojami „Pinterest“, galės reklamuoti savo produktus „Instacart“ pirmosios šalies auditorijos segmentams-pastatyti iš realaus pasaulio mažmeninės prekybos pirkimo elgsenos, kad pasiektų aukšto tipo vartotojus, tiksliau. Tikimasi, kad antrame etape bus pateiktas uždarojo ciklo matavimas, kuris susietų „Pinterest“ skelbimus su faktiniais produktų pardavimais „Instacart“ rinkoje, kurioje yra daugiau nei 1800 mažmenininkų, ir padėtų įrodyti kampanijos poveikį realiems pirkimo duomenims.“
Taigi dabar „Pinterest“ mažmeninės prekybos reklamuotojai galės pasiekti „Instacart“ auditorijos informaciją, kad jie galėtų sutelkti savo skelbimus aukšto intensyvių pirkėjų programoje.
Kuris bus vertingas. „Instacart“ sako, kad jis dirba su daugiau nei 1800 nacionalinių, regioninių ir vietinių mažmenininkų, kad palengvintų beveik 100 000 parduotuvių apsipirkimo, pristatymo ir paėmimo paslaugas visoje Šiaurės Amerikoje. Tuomet duomenys yra susiję su konkrečiomis pirkimo tendencijomis ir produkto nuostatomis, leidžiančiais didesnę vertę nukreipti į akcijas.
Galbūt tai leidžia jums reklamuoti savo restoraną ar maisto pristatymo paslaugas, o gal ją daugiausia naudos CPG prekės ženklai, norėdami susisiekti su vartotojais, ieškančiais konkrečių daiktų.
Kad ir koks būtų naudojimas, papildoma „Instacart“ įžvalga neabejotinai sustiprins „Pinterest“ taikymo įrankius, suteiks daugiau informacijos jūsų informavimui.
Be to, kaip pažymėta, „Pinterest“ skelbimai taps tiesiogiai įsigyjami per „Instacart“, leisdami „Pinterest“ vartotojams užpildyti pirkinį vos keliais paspaudimais.
„Įsivaizduokite, kad pritvirtinsite kokteilių receptą ir galite akimirksniu užsisakyti ingredientų, atrasti naują„ Clean Beauty “prekės ženklą ir pristatant jį į jūsų duris net 30 minučių.“
„Pinterest“ toliau kaupia savo apsipirkimo galimybes ir plečia savo internetinę rinką, siekdama tapti virtualiu pirkimo prekybos centru daugiau sektorių. Tai gali nesugebėti suderinti „Amazon“ šiame fronte, tačiau, atsižvelgiant į savo plečiamą produktų asortimentą ir protingesnius paieškos įrankius, ji tampa labiau visa apimančia platforma įvairiems apsipirkimo poreikiams.