
„Pinterest“ paskelbė apie kitą savo įtraukimo fondo iniciatyvos raidą, kuria siekiama teikti mokymus ir paramą Mažos įmonės, nepriklausomi leidėjai ir kūrėjų agentūros, priklausančios ir valdomos istoriškai atskirtų bendruomenių.
Na, tarsi „Pinterest“ šiek tiek pakeitė reikalavimus, tačiau iš esmės tai yra tas pats dėmesys, tiesiog taikomas kitaip.
Kaip paaiškino „Pinterest“:
“Švenčiant penkerius metus populiarėjančius turinio gamintojus platformoje, „Pinterest“ pristato patobulintą „Pinterest“ įtraukimo fondo programą 2025 m. Šių metų inkubatoriaus programa apima atnaujintą dėmesį remti kūrėjų kohortą ir visa tai, kaip susieti mažus prekybininkų verslą ir turinio kūrėjus nuo grožio, mados ir gyvenimo būdo sektų, turinčių „Pinterest“, ieškančių šviežių ir produktų, ieškančių šviežių ir produktų.
Programa bus išplėsta į daugiau regionų 2025 m., Kai kūrėjai iš JAV, Kanados, Meksikos, Brazilijos, Kolumbijos, Argentinos, JK, Vokietijos, Prancūzijos, Indijos, Australijos, Japonijos ir Indonezijos, visi gali kreiptis.
Tinkamiems kūrėjams/prekės ženklams reikės atitikti šiuos reikalavimus:
- Turi sukurti turinį, palaikantį mūsų Įtraukiantys produktų įrankiaipavyzdžiui, odos tonas ir (arba) kūno tipo diapazonai
- Turi sukurti turinį mados, grožio ir (arba) gyvenimo būdo vertikalėse
- Turi būti 18 metų ar vyresnis
- Turi būti aktyvus turinio kūrėjas, kuris dalijasi turiniu dar bent dviem kitomis socialinės žiniasklaidos platformomis
- Siekia tobulinti turinio kūrimo įgūdžius „Pinterest“
- Gali įsipareigoti darbo valandoms ir programų sesijoms
Taigi „Pinterest“ šiek tiek pakeitė įėjimo reikalavimus, tik iki šiol Verslo įmonėms, kurios priklausė ne mažiau kaip 50%ed 70% ar daugiau jų produktų Iš šaltinių, kurie palaiko vartotojus iš to paties, galėtų būti taikomi.
Dabar „Pinterest“ tai pakeitė į pirmąjį tašką, naudodamas savo įtraukiančias savybes. Kuris yra šiek tiek neaiškus, tačiau tai taip pat galėtų suteikti „Pinterest“ lankstumo, kurį priima programos.
Jei atitiksite šiuos reikalavimus, tada tĮtraukimo fondas yra atviras visiems mažoms prekybininkams ir turinio kūrėjams šiame segmente.
„Priimti dalyviai turės prieigą prie mokymo ir išteklių, kad padėtų jiems optimizuoti savo organinį turinį augimui ir atradimui„ Pinterest “.“
Iš pradžių pradėta 2021 m., „Pinterest“ sako, kad įtraukimo fondas Iki šiol palaikė daugiau nei 350 turinio gamintojų, padedančių skatinti nuolatinę sėkmę programoje.
Iš tiesų, „Pinterest“ sako, kad praėjusių metų programos dalyviai padidino savo PIN taupos taupymą daugiau nei 250%, o jų siunčiami 147x paspaudimai baigę programą.
Taigi yra didelė nauda, o „Pinterest“ taip pat pažymi, kad pEople, kurie naudojasi įtraukiančiomis „Pinterest“ funkcijomis, sutaupo 75% daugiau segtukų nei tie, kurie to nedaro.
Taigi yra akivaizdžiai galimybė prisijungti, kartu leidžiant „Pinterest“ sustiprinti šiuos kūrėjus.
Tai gera iniciatyva, kuri, atrodo, skatina sėkmę, taigi, jei atitiksite aukščiau pateiktus reikalavimus, gali būti verta pažvelgti.
Čia galite sužinoti daugiau apie „Pinterest“ įtraukimo fondą, įskaitant tai, kaip kreiptis, čia.