
„Pinterest“ pasidalijo naujausiu savo veiklos atnaujinimu, įrašydamas tvirtą vartotojo ir pajamų padidėjimą 2025 m.
Pirmiausia naudokite vartotojus. „Pinterest“ per tą laikotarpį pridėjo dar 17 milijonų mėnesinių veikėjų, padidindami iki 570 milijonų Mau.

Kaip matote šioje diagramoje, „Pinterest“ stabiliai augino savo vartotojų bazę, o Q1 per pastaruosius penkis ketvirčius pastebėjo didžiausią vartotojų padidėjimą, neapdorotą skaičių. Šis augimas šiek tiek sulėtėjo palyginamuoju požiūriu, tačiau skaičius išlieka stabilus, parodydamas, kad „Pinterest“ sukuria vietą kaip pagrindinę atradimo platformą daugeliui vartotojų.
Vienintelis rūpestis yra tas, kad „Pinterest“ nemato didelio augimo pagrindinėse pajamų rinkose JAV ir ES, kurie abu matė mažiau santykinį augimą tuo laikotarpiu. „Pinterest“ Japonijoje auga, o Indija taip pat yra augimo rinka, tačiau ji dar nenustatė jų kaip stiprių pajamų veiksnių.
„Pinterest“ taip pat tai pažymi „Gen Z“ išlieka didžiausia ir sparčiausiai auganti platformos kohorta. Ilgą laiką „Pinterest“ stengėsi įgyti trauką su jaunesniais vartotojais, tačiau senstant socialinės žiniasklaidos vietiniams gyventojams, o „Pinterest“ atnaujino savo atradimų įrankius, dabar tai tampa vertinamu šaltiniu daugeliui pirkėjų.
Kalbant apie pajamas, „Pinterest“ iš pirmojo ketvirčio atnešė 855 mln. USD, ty 16% daugiau nei per metus.

Tai yra geras augimo lygis, palyginti su praėjusiais metais, nors ir vėl, nors vėl atkreipiu dėmesį, kad „Pinterest“ turi išplėsti savo skelbimų verslą kitose rinkose, kad galėtų išnaudoti savo naudojimą.
Tame priekyje „Pinterest“ taip pat paskelbė apie naują partnerystę su „Adtech Firm Magnite“, kad padėtų išplėsti savo skelbimų galimybes. „Magnite“ suteiks „Pinterest“ ryšį su daugiau prekių ženklų ir užtikrins platesnį PIN skelbimų imimąsi.
„Pinterest“ sako, kad jos AI elementai, įskaitant jo našumo+ skelbimus, ir srauto atradimo įrankiai, padėjo jam pagerinti vartotojo patirtį.
Kaip numatyta „Pinterest“ generalinio direktoriaus sąskaita, paruošta:
„Mūsų AI pasiekimai padeda vartotojams imtis veiksmų ir priimti tyčinius apsipirkimo sprendimus. Mes skatiname reklamuotojų našumą ir laimime rinkos dalį, suteikdami mums tvirtą pagrindą ilgalaikiam, tvaraus augimui“.
Įdomu tai, kad „Pinterest“ taip pat pažymi, kad pastebima didesnis „Financial Services“ rinkodaros specialistų susidomėjimas, kuris atspindi didėjantį susidomėjimą platforma ir įvairios jos pateikimo galimybės.
Apskritai tai yra tvirta ataskaitos kortelė, rodanti, kad „Pinterest“ didina savo aktualumą rinkodaros specialistams, kartu tyrinėja naujas galimybes. Kaip ir daugelyje platformų, jos pasitikėjimas JAV ir ES išlieka susirūpinimas (ypač atsižvelgiant į tai, kad maždaug 80% „Pinterest“ vartotojų yra už JAV ribų), tačiau „Pinterest“ daro daugiau, kad tai suaktyvintų, ir užtikrina, kad ji pasinaudoja savo galimybėmis.