
Išbandęs juos su atrinktais partneriais per pastarąjį mėnesį, „Reddit“ dabar pateikia dinaminius produktų skelbimus visiems reklamuotojams, suteikdamas dar vieną būdą, kaip jūsų produktus pateikti prieš „Reddit“ vartotojus, kai jie ieško susijusių diskusijų.

Kaip matote šiame pavyzdyje, „Reddit“ dinamiški produktų skelbimai rodo svarbius jūsų produktų katalogo elementus kartu su susijusiais subreddit pokalbiais.
Dinaminiai produktų skelbimai automatiškai supranta realiuoju laiku, naudodamiesi vaizdais ir kainų nustatymo informacija iš reklamuotojo katalogo, užtikrinant, kad šiose vietose būtų rodomos tinkamiausios atitikmenys.
Procesas taip pat įgalina pertvarkyti, todėl galite parodyti produktus, su kuriais vartotojai anksčiau užsiėmė jūsų svetainėje, naudodamiesi vienu vaizdu ir karuselių reklama.
„Reddit“ sako, kad matoma sėkmė naudojant pradinį testavimą, todėl dabar plečia prieigą prie visų skelbimų partnerių.
Kaip „Reddit“:
“Nuo Paleidimas beta versijoje Praėjusiais metais mes matėme Dinaminiai produktų skelbimai Pristatykite reklamuotojams per didelius pasirodymus. 2025 m. Pirmojo ketvirčio reklamuotojams, kurie vykdė ir dinaminius produktų skelbimus, ir standartines konversijų kampanijas, buvo 2x didesnė skelbimų išlaidų (ROAS) grąža su dinaminiais produktų skelbimais. Mes taip pat matėme nepaprastą 4x+ metinį katalogų, surengtų „Reddit“, skaičių ir rodomas kampanijose nuo 2024 m. Kovo mėn. Iki 2025 m. Kovo mėn. “
„Reddit“ taip pat pažymi, kad dinaminio produkto skelbimų taikymas apima ne tik aktualų atitikimą:
„Dinaminiai„ Reddit “produktų skelbimai automatiškai sukuria individualizuotą skelbimų patirtį, realiu laiku traukdami iš reklamuotojo produktų katalogo ir protingai suderindami produktus su labiausiai įsitraukusiomis auditorijomis ir svarbiausiais pokalbiais. Tai daro tai, kad tai daro ir„ Reddit “. Taikėte pagrindinius mūsų beta versijos mokymus, kad dar labiau padidintumėte reklamuotojų našumą ir paprastą naudojimą.
Taigi ne tik skelbimai yra plačiau prieinami, bet ir dabar turi daugiau duomenų parametrų, į kuriuos reikia remtis, o tai pagerins bendrą našumą.
Tai gali būti gera galimybė įsitraukti į „Reddit“ diskusijas ir vis daugiau ir daugiau žmonių atvykstant į „Reddit“ ieškoti patarimų dėl produkto, akivaizdu, kad pirkėjų ketinimas ir atradimas yra ryšys, dėl kurio tai gali būti tinkama jūsų paaukštinimams.
Kitame fronte taip pat paskelbė „Reddit's“ Nauja integracija su daugiakanaline skelbimų platforma protingai.
„Dabar reklamuotojai gali planuoti, kurti, suasmeninti, paleisti ir išmatuoti„ Reddit “kampanijas kartu su kitais kanalais-visa tai„ Smartly “vieningoje platformoje, suteikdami jiems galimybę greičiau paleisti, suasmeninti mastelį ir optimizuoti holistiškai aukšto intensyvios, bendruomenės paremtos„ Reddit “aplinkos“.
Tai dar viena protinga „Reddit“ skelbimų plėtra, kuri leis daugiau įmonių panaudoti kylančią „Reddit“ vertę, kad pasiektų labiau įsitraukusius, aktyvius vartotojus.