
Siūlai ir toliau užima savo vietą programų atsisiuntimo diagramose, o „Meta“ „Twitter“ replikantas liko 8 -oje vietoje sąraše, o gegužę matant bendrą atsisiuntimo apimtį.

Kaip matote šiame naujausiuose „AppFigures“ reitingų duomenyse, gegužę gijos matė 23 milijonus atsisiuntimų per „iOS“ ir „Android“, tai yra nuo balandžio 22 mln., Ir tame pačiame lygyje, kurį programa matė kovo mėnesį.
„Threads“ dabar siekia iki 350 milijonų aktyvių mėnesinių vartotojų ir greitai gauna X, o kovo mėnesį pranešė, kad dabar tai yra iki 600 milijonų mėnesinių veiksnių, ty 50 milijonų daugiau nei per metus.
Nors šie skaičiai yra šiek tiek abejotini, atsižvelgiant į tai, kad x taip pat turi Nuo to laiko, kai „Elon Musk“ perėmė 15 proc., Naudojant 15 proc., Kaip ir „Elon Musk“, pagal jos oficialius DSA ataskaitų duomenis. Kaip privati įmonė, „X“ neprivalo dalintis auditorijos naudojimo duomenimis, tačiau ji turi tokį suteikti Europai ir, atsižvelgiant į tai, kad jos ES auditorija mažėja, būtų nustebinta, jei X kažkaip įgautų didelę pagreitį kitose rinkose ir ne tik pakeistų prarastus ES vartotojus, bet ir viršija ankstesnę auditoriją.
Bet net ir „Threads“ aiškiai daro kažką teisingai, nes jis ir toliau gauna atsisiuntimo numerius ir pritraukia daugiau žmonių į programą. Platforma vis labiau sutelkia dėmesį į realaus laiko naujienas, tuo tarpu ji taip pat tobulina tiesioginių renginių elementus, įskaitant sportą, nes ji siekia panaudoti X kaip svarbiausią platformą, skirtą įsitraukti į momentą.
Žvelgdamas į kitus programų judesius, „Tiktok“ išlieka populiarus, išlieka trijų geriausiųjų atsisiuntimų ištisus metus ištisus metus ir perjunkite vietas pirmyn ir atgal su „Instagram“, kad būtų antra vieta už „ChatGpt“. „Facebook“ ir „WhatsApp“ taip pat užėmė savo pozicijas sąraše, o „Snapchat“ taip pat vis dar laikosi dešimtuko.
Nors šiuo atžvilgiu taip pat įdomu atsižvelgti į SNAP santykinius iššūkius, palyginus šių programų našumą.
Viena iš pagrindinių „Snapchat“ problemų yra ta, kad nors ji išlieka pagrindine jaunesnių auditorijų naudingumu, tačiau jis nelaiko, kad vyresniems vartotojams būtų laikomasi, o senstant vartotojams, jis praranda juos kitoms programoms.
Tai šiek tiek atsispindi duomenyse, kai „Snapchat“ mato stiprią atsisiuntimo apimtį, tačiau sėdi mažiau vartotojų – 900 milijonų mėnesinių akcijų ir 460 milijonų kasdienių vartotojų. IG, „Facebook“ ir „Tiktok“ visi pranoko milijardo vartotojo etapą, ir įdomu pamatyti, kaip SNAP liko mažesnio naudojimo lygyje, nepaisant santykinio atsisiuntimo susidomėjimo.
Tai dar vienas priminimas apie „Snap“ augimo iššūkius ir tai, kaip reikia vystytis atsižvelgiant į savo auditoriją.