Taip, nesu tikras, kad nauji „Snapchat“ pašto dėžutės DM skelbimai, vadinami „Sponsored Snaps“, taip gerai patiks „Snap“ naudotojams.
Kadangi, kaip jau minėjau anksčiau, „Snap“ gautieji yra vienas intymiausių ryšio paviršių visoje socialinėje žiniasklaidoje dėl savaime išsitrinančių „Snaps“ privatumo ir apsaugos bei dėl to, kad „Snapchat“ nėra populiarus tarp suaugusiųjų (ty tėvų). , giminaičiai ir kt.)
Dėl to „Snap“ pašto dėžutė yra ypač šventa jaunesnei auditorijai, kuri yra didžioji „Snap“ vartotojų bazė. Štai kodėl būčiau susirūpinęs dėl galimo neigiamo reklamos įvedimo į šį elementą poveikio.
Ir tai yra pavyzdys, kodėl tai gali būti problemiška:
Kaip matote šiame pavyzdyje, kurį bendrina @c0up), šiuo metu dauguma „Snap“ vartotojų mato pirmuosius tris gautųjų skyrius, kuriuose yra dalykų, kurie nėra jų draugų DM.
Čia yra šie laiko tarpsniai:
- „Snapchat+“ reklama
- Prisijungimas prie „Snap“ pokalbių roboto „My AI“.
- „Moana 2“ reklama (per „Snap“ reklamos partnerystę su „Disney“)
Taip pat verta paminėti, kad „Snap“ programa ekrane iš viso rodo devynis gautųjų lizdus. Tai reiškia, kad trečdalis jūsų „Snap“ gautųjų šiuo metu yra užimta „Snap“ reklamomis ir funkcijomis.
Tai atrodo reikšmingas poveikis. Ir nors „Snap“ tik ką tik pradėjo eksperimentuoti su „Sponsored Snaps“, su pasirinktais skelbimų partneriais, galiu įsivaizduoti, kad daugelį iš 443 mln. kasdien veikiančių programos naudotojų erzins didžiulis reklaminio turinio kiekis, rodomas šiame sklaidos kanale.
Tačiau tuo pat metu suprantama, kad „Snap“ nori tai išbandyti. Gautųjų sklaidos kanale vykdoma daugybė veiklos programoje, o DM paprastai reaguoja labiau ir juos sunkiau ignoruoti. Taigi galiu įsivaizduoti, kad daugelis rinkodaros specialistų norės įtraukti savo reklamas į šį kanalą, o „Snapchat“ turi maksimaliai išnaudoti savo skelbimų galimybes, ypač todėl, kad pagrindinėse pajamų rinkose (Šiaurės Amerikoje ir Europoje) ji neauga.
Todėl labai svarbu uždirbti daugiau pinigų iš šių auditorijų. Bet aš tiesiog nesu tikras, ar tai yra geriausias būdas Snapui tai spręsti.
Vis dėlto tai tik eksperimentas, o „Snap“ gali pakeisti šių reklamų eigą ir palikti gautuosius tokį, koks jis yra. Tačiau net jei taip, verta atkreipti dėmesį į tai, kad ji prisiima šią riziką, nes „Snap“ ir toliau ieško būdų, kaip iš programos išspausti reklamai skirtus dolerius.