
„Snapchat“ grąžina savo Helovino tematikos turinio seriją „Phantom House“, pagal išsamią informaciją, pasidalintą su „Marketing Dive“.. Maždaug antroje dalyje reklamuojasi Maybelline New York, State Farm ir Hulu. Dalyvaujančių prekių ženklų reklama apims tinkintą kūrėjų turinį, papildytosios realybės (AR) objektyvus, vaizdo įrašų skelbimus ir kt. Be to, „Snap“ sukurs AR objektyvus pagal kiekvieną „Phantom House“ epizodą, kuris galėtų padėti pritraukti pagrindines auditorijas.
„Phantom House“ apima keturis epizodus, kuriuose pateikiamos „Snap Story“ kompiliacijos, kuriose saujelė kūrėjų naršo po įvairius baisius pasaulius. Naujausioje iteracijoje dalyvaujantys kūrėjai yra Tue Nguyenas, Jake'as Koehleris, Rachel Levin ir Caryn Marjorie.
Atrodo, kad Helovinas yra pagrindinė „Snapchat“ galimybė, kaip rodo socialinės žiniasklaidos platformos pasirinkimas sugrąžinti savo „Phantom House“ seriją. Kurdamas praėjusių metų „Phantom House“, „Snap“ citavo tai rodančius tyrimus 80% platformos vartotojų planavo naudoti programėlę per Heloviną. Šiais metais JAV „Snapchatters“ yra bent du kartus labiau tikėtina, kad per Heloviną išleis daugiau nei pernai, remiantis išleidimo detalėmis nurodytais duomenimis.
Remiantis „Snap“ užsakytu „Kantar MarketNorms“ tyrimu, kuriame išsamiai paminėta praėjusių metų „Phantom House“ aktyvacija, šios pastangos rodo papildomų potencialo ženklų. Tai paaiškina, kodėl Maybelline grįžta kaip antrojo sezono „Phantom House“ rėmėja ir kodėl „State Farm“ ir „Hulu“ prisijungė.
„Helovinas yra pagrindinis atradimų momentas grožio industrijoje, o Maybelline švenčia visas galimybes žmonėms išeiti iš savo komforto zonos ir išreikšti save“, – pranešime teigė „Maybelline“ rinkodaros vyresnioji viceprezidentė Jessica Feinstein.
„Maybelline“ aktyvinimas šiais metais apims prekės ženklo turinį, kuris bus integruotas į „Phantom House“ epizodą. Prekės ženklas taip pat naudos tinkintą kūrėjų turinį, taip pat įtraukiantį AR objektyvą, reklamas ir momentinius skelbimus.
„State Farm“ pabaigoje draudimo bendrovė pradės savo AR objektyvą ir panaudos reklamas bei „Snap Ads“. „Hulu“ naudos AR objektyvą, reklamas ir „Snap Video Ads“, kad papildytų savo kasmetinę „Huluween“ kampaniją, reklamuojančią Helovino temos turinio transliuotojo biblioteką kartu su naujuoju „Hulu Originals“ filmu „Carved“.
Siekdamas dar labiau padidinti gerbėjų įsitraukimą, „Snap“ bendradarbiavo su „Atomic Digital Design“ ir sukūrė keturis AR objektyvus, kurie bus pritaikyti kiekvienam „Phantom House“ epizodui. Objektyvai apims tokias funkcijas kaip „Snapchatters“ veidų keitimas realiuoju laiku, naminių gyvūnėlių stebėjimas ir kontekstualizuota dinaminė 3D animacija. Objektyvai nukels gerbėjus į epizodų pasaulius su vaizdais, įskaitant zombių užkrėstą šaldiklį ir demonus.
Pirmoji „Phantom House“ antrojo sezono serija šiuo metu pasiekiama „Snapchat“ vartotojams per viešąjį „Phantom House“ profilį. Kiti epizodai mažės kiekvieną antradienį.
Antrojo ketvirčio „Snap“ pajamos, palyginti su per metus, padidėjo 16%, iš viso 1,23 mln. Platforma taip pat pranešė apie 432 milijonus kasdienių aktyvių vartotojų per tą laikotarpį, ty 36 milijonais daugiau nei prieš metus.