
„Snapchat“ bendradarbiauja su „The Economic Times“ naujoje „Gen Z Trends“ pranešime Indijoje, kurioje bus vykdomi leidimai ir atnaujinimai, kad būtų galima pasidalyti pagrindinėmis įžvalgomis apie įvairius jaunų vartotojų įsitraukimo į tautą aspektus.
Naudojant „Kantar“ duomenų įžvalgas, ataskaitoje bus daugybė duomenų pastabų ir rodyklių apie Indijos „Gen Z“ auditoriją.
Kaip SNAP:
“Rinkodaros specialistams ir reklamuotojams indeksas pabrėžia geriausius prekės ženklus, laimėjusius su „Gen Z“ ir pateikia veiksmingų įžvalgų apie tai, kas skatina įsitraukimą, giminingumą ir lojalumą. Visiems, bandantiems suprasti jauną Indiją, ji siūlo gilų pasinerti į besikeičiančius mąstymus, vertybes ir jausmus, formuojančius tai, kaip ši karta mąsto, jaučiasi ir palaiko ryšius su prekės ženklais.“
Visoje ataskaitoje, kuri bus išleista segmentuose, apims lyginamuosius diagramas ir specifines fokusavimo apžvalgas.

Taip pat yra pagrindinių „Gen Z“ metodų santrauka, užfiksuojanti bendrą šios kohortos pojūtį.

Nauji serijos ataskaitos bus išleistos kas ketvirtį, o „Snap“ tikisi, kad ji taps „ Pramonės etalonas„Gen Z Insights“.
„(Ataskaita) bus patikimas, nuolatinis pulso patikrinimas, ką vertina„ Young India “, kaip jie bendrauja su prekės ženklais ir kaip vystosi tie santykiai. Rinkodaros specialistams tai daugiau nei duomenys; tai yra strateginė šiaurinė žvaigždė kuriant ilgalaikį svarbą su Gen Z.“
Tai galėtų suteikti vertingų įžvalgų apie Indijos „Gen Z“ auditoriją ir tai, ko jie siekia iš prekių ženklų, ir padeda paskatinti rezonansines, reaguojančias kampanijas.
Ir jei norite pasiekti šią auditoriją, tai gali būti puikus informacijos šaltinis jūsų pastangoms.
Pirmąjį ataskaitos skyrių galima įsigyti dabar per „Economic Times“, o daugiau atnaujinimų bus pateikiami per artimiausias kelias savaites. Po to seka ketvirtiniai atnaujinimai ir apžvalgos.