Šį atostogų sezoną „Snapchat“ imasi dar vieno „Snapchat+“ prenumeratos, bendradarbiaudama su „Amazon“, „Walmart“ ir „Target“, siekdama parduoti „Snapchat+“ dovanų korteles parduotuvėje ir internete.
Jei praeitais metais bus ką nors tęsti, per šias Kalėdas vėl padidės „Snapchat+“ prenumeratos.
Pagal „Snap“:
“Artėjant šventėms metines Snapchat+ prenumeratas dabar galima įsigyti adresu Tikslas parduotuvėse visoje JAV, internetu ir per Amazon ir Walmart. Dovanų kuponus lengva išpirkti iš karto adresu snapchat.com/plus. Naudodami „Snapchat+“, „Snapchatters“ gali atrakinti tiek daug smagių būdų, kaip pritaikyti savo programas asmeniniams poreikiams pritaikytais pokalbių fono paveikslėliais, sezoninėmis programėlių piktogramomis, „Bitmoji“ augintiniais ir dar daugiau! Tai dovana, kuri dovanojama visus metus.
Ir nors šie papildymai patiks ne visiems, juos pamėgo milijonai „Snapchat“ vartotojų, todėl galima lažintis, kad šiais metais daugelis jaunų paauglių norės rasti „Snap“ dovanų kortelę po eglute, kad galėtų tinkinti savo buvimą programoje kaip savo draugus.
Praėjusiais metais „Snapchat“ padarė tą patį žingsnį ir pristatė „Snapchat+“ dovanų korteles tik per „Amazon“. Vis dėlto, net ir su vienu mažmeninės prekybos partneriu, „Snapchat+“ narių skaičius išaugo nuo 5 milijonų rugsėjį iki 7 milijonų iki ketvirtojo ketvirčio pabaigos, o tai reiškia, kad per tą laikotarpį jo abonentų skaičius išaugo maždaug 40%.
Turiu galvoje, kad šis augimas nebūtų 100% priskiriamas „Snapchat+“ dovanų kortelėms, tačiau jos, be abejo, suvaidino reikšmingą vaidmenį. Taigi plėtra į fizines parduotuves ir daug daugiau prekybos vietų turėtų padėti „Snap“ šiemet dar kartą padidinti „Snapchat+“ narystes.
„Snapchat+“, kurią dabar sudaro iki 12 milijonų narių, tapo patogiu papildomu programos pajamų šaltiniu, nes ji ir toliau keičia savo pajamų gavimą. „Snapchat“ vis dar daugiau nei 90% pajamų gauna iš skelbimųtodėl apskritai tai nėra pagrindinis srautas. Tačiau bendrovei ir toliau investuojant į naujas technologijas, tokias kaip AR akiniai, papildomi pinigai, kuriuos atneša „Snapchat+“, puikiai papildo jos skelbimų verslą.
Tai taip pat puikus „Snapchat“ auditorijos ir supratimo apie tai, ko iš tikrųjų nori jos vartotojai, pavyzdys.
Palyginimui, X Premium, kuri buvo išleista maždaug tuo pačiu metu ir sukėlusi daug daugiau fanfarų, sunkiai pasiekė net 1,3 milijono užsiregistravęo naudotojų ne taip vilioja galimybė pirkti mėlynas varneles, kaip tikėjosi Elon and Co.
Kadangi X priedų funkcijos nesutampa su tuo, kaip dauguma žmonių iš tikrųjų naudoja programą. Tačiau „Snapchat“ priedai, skirti „Snapchat+“, tai daro, todėl pastebima, kad žymiai daugiau naudojamasi mokama parinktimi.
Ir panašu, kad 2025 m. tai toliau augs.
Vėlgi, mažai tikėtina, kad ji kada nors taps pagrindiniu pajamų šaltiniu, palyginti su jos reklamos verslu, tačiau tai yra vertingas papildomų programos pajamų šaltinis.