Nėra jokių abejonių, kad platforma, anksčiau žinoma kaip „Twitter“, prarado savo patrauklumą valdant Elonui Muskui, o daugelis anksčiau aktyvių nišinių bendruomenių dabar pereina prie kitų platformų.
Tačiau net ir tokiu atveju X išlieka daugeliui svarbių dalykų ir yra įprasta jungtis tam tikrose temose.
Kokiomis temomis tiksliai? Peržiūrėkite šią diagramą:
Taip, nors atrodo, kad politinės naujienos yra X laidos žvaigždė bet kurią dieną, iš tikrųjų jos ryšys su sporto bendruomenėmis išlieka pagrindinis jos skirtumas, nes daugelis sporto gerbėjų vis dar kreipiasi į platformą norėdami gauti naujausių papildomų naujienų ir naujienų. , žiūrėdami realiu laiku sporto transliacijas.
Politikai vis dar skiriama daugiausia dėmesio, penktoje sąrašo vietoje, o „Naujienos“ taip pat yra pagrindinė diskusijų tema. Tačiau sportas, žaidimai, muzika ir (dėl tam tikrų priežasčių) maistas išlieka svarbesni bendrai X pokalbio sveikatai nei paties Elono politiniai iškalbos.
Tai, atsižvelgiant į nuolatinį dėmesį, kurio sulaukia jo įvairios nuomonės, stebina ir rodo X reikšmę, kaip priemonę aukšto lygio vartotojams sustiprinti savo nuomonę.
Diagrama buvo įtraukta į naują pristatymo rinkinį, kurį X dalijasi su pasirinktais skelbimų partneriais, nes atrodo, kad ji atgaus išlaidas skelbimams per paskutinius tris metų mėnesius. X neseniai pasamdė naują pasaulinį rinkodaros vadovą, kuris vadovautų šioms pastangoms, ir, pasak „Digiday“, dabar siekia parodyti savo vertę potencialiems reklamos partneriams, daugiausia dėmesio skirdamas ryšiui realiuoju laiku per nutrūkusius įvykius.
Pagrindinis jos pasiūlymas šioje srityje yra nauji „Trend Genius“ skelbimai, kuriuos ji pradėjo liepos mėn. „Trend Genius“ naudoja pokalbio AI, kad aptiktų kylančias diskusijų temas programoje, o prekės ženklams suteikia galimybę sustiprinti savo reklamas aktualiose viršūnėse, kad būtų kuo labiau įtrauktas.
X siekia tai parodyti kaip pagrindinę pridėtinę vertę, remiantis konkrečiai šiomis temomis.
Kaip matote šioje apžvalgoje, X taip pat skatina prekių ženklus įtraukti savo Grok AI pokalbių robotą, kuris padėtų planuoti kampaniją, paryškindamas raktinius žodžius, kuriuos reikia įtraukti į „Trend Genius“ kampaniją.
Tai leis prekių ženklams, remiantis sistemingu aptikimu, paskatinti savo reklamas svarbiausiu metu.
Tai gali būti geras pasirinkimas, atsižvelgiant į tai, kaip jis veikia, ir jei jis gali padėti prekės ženklams pasiekti šiuos įvairius aktualius šuolius, tai galėtų būti geriausias būdas susieti su atitinkamais pokalbiais programoje tinkamu laiku.
Iš esmės tai yra „newsjacking“ arba „trendjacking“, bet labiau sutelktas. Taigi, užuot bandę įsitraukti į temą įtraukdami atsitiktinę žymą su grotelėmis, kad patektumėte į tą pokalbio srautą, tai įgalina tą patį požiūrį, labiau sutelktą ir tikslingesnį.
Kyla klausimas, ar reklamuotojai bus pasirengę grįžti į programą, atsižvelgiant į nuolatinę dramą, kylančią dėl atnaujinto moderavimo metodo.
Remiantis ataskaitomis, X pajamos iš reklamos labai sumažėjo nuo tada, kai Muskas perėmė valdžią 2022 m., o paties Musko komentarai sukėlė didesnį susirūpinimą dėl prekės ženklo saugumo talpinant skelbimus. Įvairios ataskaitos taip pat parodė, kad X iš tikrųjų rodo skelbimus kartu su prieštaringai vertinamu turiniu, o neseniai Kantar atlikta apklausa taip pat parodė, kad 26 % rinkodaros specialistų iš tikrųjų planuoja dar 2025 m. sumažinti savo išlaidas X, nepaisant to, kad jie jau sumažėjo.
Turint tai omenyje, X laukia užduotis pakeisti platesnį pasakojimą apie programą. Ir kadangi Elonas nori dalyvauti JAV rinkimuose, panašu, kad tai nepasikeis, bent jau likusią šių metų dalį.
Taigi, nors X akivaizdžiai reikia daugiau pajamų, bus sunku tobulėti, net ir naudojant šį naują „Trend Genius“ pasiūlymą. Panašu, kad tai gali būti vertingas svarstymas, tačiau daugelis prekių ženklų dar net nesvarsto X.
Bet vėlgi, X išlieka pagrindine jungtimi daugelyje nišų ir dar kurį laiką bus vertingas papildymas. Ir jei „Elon and Co“ gali pakeisti savo moderavimo metodą, kad atsižvelgtų į reklamuotojų susirūpinimą, gali būti, kad platforma vėl pradės veikti.
Šiame etape to daryti nesiekiama, tačiau vis dar yra galimybių ženklų.