
„Tiktok“ išbando kitą būdą, kaip padidinti jo tiesioginį elementą, naudodamas atnaujintą „gerbėjų klubo“ parinktį, kad būtų skatinamas žiūrovo įsitraukimas.

Kaip matote šiame pavyzdyje, gerbėjų klubai, kurie yra atnaujinta „Tiktok“ „Kūrėjo komandos“ versija, įgalina tiesioginius programos tiesioginius seansus, kad padidintų bendruomenės sąveiką, iš esmės žaidžiant procesą.
Tiesioginiai žiūrovai gali prisijungti prie kūrėjų gerbėjų klubo, siųsdami virtualią dovaną srauto metu. Tada jie bus automatiškai įtraukiami kaip gerbėjų klubo narys, tai reiškia, kad jie seka kūrėją, ir jiems bus pateiktas užduočių, kurias jie gali atlikti, sąrašą, kad būtų lygus toje bendruomenėje.
Kaip paaiškino Tiktok:
“Ventiliatoriaus klubo lygis leidžia jūsų pasekėjams atrakinti skirtingas privilegijas. Baigę misijas, kad uždirbtumėte gerbėjų taškus ir padidintumėte, jie uždirbs atlygį ir prieigą prie išskirtinių dovanų, kad galėtų nusiųsti kūrėjo tiesioginiams vaizdo įrašams. “
Šiuo metu tos „misijos“ svyruoja nuo tiesioginių transliacijų, iki dovanų komentacijų ir siuntimo.
Taip, tai beveik tiesiog bendrauja su „Streamers“ turiniu, tačiau tai suteikia kiekvienam žiūrovui daugiau taškų grupės taške, ir jie bus įvertinti pagal tokius lyderių lentelę.

Kuris, idealiu atveju, paskatins daugiau įsitraukimo:
„Norėdami išlaikyti savo ventiliatoriaus būseną, turite uždirbti taškų per 7 dienas nuo kūrėjo tiesioginio pasirodymo, arba jis bus automatiškai pristabdytas (mes jums atsiųsime priminimą, jei jūsų narystė bus pristabdyta). Kaip gerbėjų klubo narys, galite surinkti atlygį už taškų uždirbimą ir išlyginimą. Kai pereisite prie aukštesnių lygių gerbėjų klubuose, gausite tokius apdovanojimus kaip prieiga m„Ember“ ženkliukai, kurie rodomi šalia jūsų vartotojo vardo, „Live“, įvitų žibintai, pabrėžiantys jūsų vartotojo vardą, kai dalyvaujate „Live“. “
Taigi „Tiktok“ bando jus apgauti, kad taptumėte didžiausiu tiesioginiu programos rėmėju, pateikdamas konkurencinį elementą komentuoti ir dovanoti dovanas kiekviename sraute.
Kuris tikriausiai veiks. „YouTube“ testas panašus, su „Livestreams“ sužadėtuvių lyderių lenta, nors jos versija, jei šiame etape daugiausia dėmesio skyrė žaidimų kūrėjams. Ir atsižvelgiant į tai, kad tokio turinio auditorija greičiausiai įsitraukia į žaidimus ir konkurenciją, pridedant jiems galimybę įsitraukti į tokias, kad parodytų savo palaikymą.
Tiktokas siekia panašių ir atsižvelgiant į tai, kaip jos kūrėjo komanda anksčiau dirbo, ji gali padėti labiau įsitraukti. Tiktokas tai sako Aktyvūs komandos nariai atsiuntė 3x tiek dovanų, tiek išleido 4x Ilgesnis žiūrint gyvybines nei vidutinis sekėjas.
Taigi, nors tai gali jaustis kaip gana akivaizdus sužadėtuvių diskas, jis iš tikrųjų veikia, ir šis atnaujintas „Livestream“ gerbėjų ekranas padidins įsitraukimą.
Tačiau visuose regionuose to nėra.
„Tiktok“ reklamavo savo „Tiktok Live“ profilį programoje, daugiausia dėmesio skirdamas Azijos regiono kūrėjams. Aš paprašiau „Tiktok“ daugiau informacijos apie prieinamumą, tačiau leidybos metu neturėjau žodžio.
Įdomu tai, kad „Tiktok“ taip pat išbando panašų „Live Kūrėjų“ sužadėtuvių skatinimą, kai kurie vartotojai programoje mato naują „tiesioginės kelionės“ aktyvavimą:

Kaip matote šiuose ekrano nuotraukose (dalijasi socialinės žiniasklaidos tyrinėtoja Jonah Manzano), tai skirta skatinti kūrėjus, o ne gerbėjus, kad daugiau žmonių galėtų transliuoti programą.
Tai yra platesnio „Tiktok“ postūmis sustiprinti tiesioginį „Livestream“ įsitraukimą, siekiant tai paversti pardavimų veikla programoje. „Livestream Commerce“ yra didžiulė Kinijoje, ir jei „Tiktok“ gali tai susitvarkyti, ji gali atkartoti tą sėkmę kitose rinkose.
Akivaizdu, kad tai sutelkia dėmesį, ir bus įdomu pamatyti, ar daugiau kūrėjų galų gale gyvens.
Premija: Štai (plona) infografika, kaip „Tiktok Live Fan Club“ darbas:
