„TikTok“ siekia, kad nepriklausomiems muzikantams būtų lengviau įsitraukti į programėlę per a nauja partnerystė su DistroKid tai leis „DistroKid“ menininkams sukurti „TikTok“ buvimą tiesiai iš reklamos platformos.
Kaip matote šiame pavyzdyje, su šiuo nauju procesu menininkai naudojasi DistroKidkuri yra pagrindinė nepriklausomų muzikantų duomenų bazė, galės greitai sukurti „TikTok“ profilį su specifinėmis atlikėjo funkcijomis, bakstelėdami kūrimo mygtuką savo „DistroKid“ prietaisų skydelyje.
Kaip paaiškino Tik tak:
“Nuo šiandien DistroKid nariai gali sukurti savo oficialų TikTok Menininko paskyros tiesiai iš „DistroKid“ prietaisų skydelio, atrakinamos pirmiems atlikėjams skirtos funkcijos, pvz., muzikos skirtukas, nauji leidimai, pagal atlikėją, už dainos, Gerbėjų dėmesio centre, Bilietai ir kt. Šiuo bendradarbiavimu siekiama sukurti stipresnį ryšį tarp „DistroKid“ atlikėjų bendruomenės ir „TikTok“ pasaulinės muzikos gerbėjų bendruomenės.“
Tai suteiks daugybę naudingų reklamavimo funkcijų menininkams, kurie galbūt nelabai išmano, kaip naudotis „TikTok“, ir neturi gamybos padėjėjų, galinčių tai padaryti.
Tai dar vienas būdas „TikTok“ toliau integruotis į platesnę muzikos bendruomenę, nes platforma jau atlieka pagrindinį vaidmenį skatinant muzikos tendencijas.
Iš tiesų, remiantis tyrimais, TikTok vartotojai yra žymiai didesnė tikimybė, kad programėlėje atrasite ir bendrinsite naują muzikos turinįkol 75% jos vartotojų taip pat raskite naujų atlikėjų naudodami TikTok klipus.
„TikTok“ įtaka muzikos tendencijoms yra tokia reikšminga, kad dabar tai daro leidėjai keičiant atlikėjų kūrinių pavadinimus kad atitiktų TikTok tendencijas, o taip pat vėl įžiebė vyresnio amžiaus muzikantų karjerą per tą patį.
Todėl „TikTok“ turėtų padvigubinti šio ryšio naudojimą, kad padidintų naudojimą. Partnerystė su „DistroKid“ suteiks galimybę mažiau žinomiems menininkams prisiliesti prie tų pačių tendencijų ir panaudoti didžiulį „TikTok“ pasiekiamumą, kad galėtų susisiekti su platesne auditorija.