Ar virtualūs avatarai yra skaitmeninės sąveikos ateitis, tolstanti nuo tradicinių socialinių elementų?
Panašu, kad „Meta“ generalinis direktorius Markas Zuckerbergas taip mano, remdamasis jo naujausiais pareiškimais, kad dirbtinio intelekto sukurtas turinys tampa didesne socialinės žiniasklaidos patirties dalimi. Tai dera su pačios Meta siekiu pristatyti vis daugiau generatyvių AI elementų, įskaitant AI avatarus, pagrįstus kūrėjais.
Ir „TikTok“ netrukus gali pridėti tą patį, remiantis naujausiu „Douyin“, kinų programos versijos, funkcijų atnaujinimu.
Kaip pranešė AIbase, Douyin kuria naują projektą, pavadintą „V“, kuria siekiama „išplėsti tiesioginės transliacijos ir sąveikos ribas“.
Pagal AIbase:
“Pagrindinis „V projekto“ akcentas yra AI avataro funkcija. Ši funkcija leidžia kūrėjams sukurti virtualų avatarą, panašų į jų asmenybę ir mąstymą, leidžiantį nuolat bendrauti su vartotojais 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Naudotojai gali dalyvauti pokalbiuose su šiuo avataru, kad gautų įžvalgų ir kūrėjo pasiūlymų, užtikrinant sąveiką realiuoju laiku, nesvarbu, ar kūrėjas yra prisijungęs, ar ne.“
Tai beveik toks pat, kaip besivystantis „Meta“ virtualaus avataro modelis, kurį ji demonstravo neseniai vykusiame „Connect“ renginyje.
Kaip matote čia, „Meta“ vaizdo pseudoportreto įrankis leis kūrėjams sukurti savo vaizdo įrašų versijas, paremtas jų ankstesne sąveika, įrašais ir kita informacija. Tada tie virtualūs personažai galės bendrauti jų vardu, o tai skamba labai panašiai kaip Douyino modelis.
Nors Douyinas turi daugiau patirties šioje srityje.
„Douyin“ virtualūs pseudoportretai buvo pasiekiami jau kurį laiką, o daugelyje programoje vyksta nuolatiniai apsipirkimo srautai.
Ir šie skaitmeniniai personažai duoda didelių rezultatų, todėl prekės ženklo partneriai turi didelę jų paklausą. tikrai, Kinijoje šiuo metu yra registruota daugiau nei 993 000 skaitmeninių avatarų kompanijų, siūlančių pigiai gaminti virtualius personažus, kurie gali transliuoti visą parą įvairiose programėlėse.
Atsižvelgiant į tai, Douyin jau gerai išmano, kaip kurti ir panaudoti virtualius influencerius, kurie dabar taip pat pasiekiami „TikTok“.
Atnaujinti „Douyin“ AI simbolių modeliai galės atlikti dar daugiau veiksmų programoje, įskaitant sąveiką komentarų srautuose, atsakymą į DM, atsakymą tiesioginio srauto pokalbių metu ir dar daugiau – visa tai kūrėjo stiliumi.
Tai galėtų padėti kūrėjams daugiau laiko skirti kitiems savo buvimo didinimo elementams, tačiau belieka pamatyti, ar tokie virtualūs personažai sužavės Vakarų auditoriją.
Daugelio Kinijos rinkos tendencijų nepavyko išversti į JAV, o apsipirkimas TikTok yra viena iš jų. Turint omenyje šį konkretų pavyzdį, mažai tikėtina, kad virtualūs personažai taps hitu, tačiau atrodo, kad Meta mano, kad tai susiję su kažkuo, ir galbūt bus vartotojų susidomėjimas realių influencerių robotų versijomis programose.
Bet aš to nematau.
Dirbtinio intelekto robotai, kad ir kokie geri jie bebūtų, yra būtent tokie robotai, o ne tikri žmonės, galintys užmegzti tikrus pokalbius, o tai jau seniai buvo socialinių programėlių esmė. Turiu omenyje, kad kai kurie žmonės veda pokalbius su „ChatGPT“, kad padėtų jiems apgalvoti įvairius dalykus, o robotas tam tikra prasme veikia kaip garso plokštė, padedanti išsiaiškinti jų mintis. Matau tokį naudojimo atvejį ir sąveiką, tačiau realių žmonių pakeitimas socialinėse programose robotais neatrodo pernelyg įtraukiantis ar įdomus, nepaisant pradinės naujovės.
Dalis socialinės žiniasklaidos žavesio yra tai, kad galite bendrauti su bet kuo, todėl savo įraše galite pažymėti, tarkime, Holivudo įžymybę, o jie gali jums tiesiog atsakyti. Botų atsakymas jų vardu atrodo kaip homogenizuotas variantas, dirbtinė sąveika, kuri iš esmės prilygsta pokalbiui su mašina.
Nesu tikras, ar žmonės to norės, kad ir kokie žmogiški ar gyvi šie robotai būtų.
Tačiau net ir tokiu atveju atrodo, kad tai taps vis dažnesnė, nes vis daugiau programų nori teikti daugiau AI boto sąveikos galimybių sraute.
Galbūt tai yra vertingesnė, nei atrodo iš pradžių, o galbūt vartotojai dabar yra taip priklausomi nuo simpatijų, sekėjų ir įsitraukimo, kad jiems nebus taip svarbu, ar tai iš tikrųjų ateina iš tikrų žmonių, ar ne.
Tačiau po ilgus metus trukusių vartotojų skundų dėl robotų ir robotų atsakymų socialinės žiniasklaidos programose, DM, komentaruose ir pan., nesu tikras, ar perfrazavus juos į išmanesnius robotus, kurie atrodo kaip jūsų mėgstamiausios įžymybės, pavyks.