
„Tiktok“ paskelbė naują partnerystę su „Electronic Music Festival Tomorrowland“, kurioje „App“ surengs daugybę išskirtinio turinio visame renginyje.

„Tomorrowland“ rengia daugybę muzikos festivalių visoje Europoje, o jo antraštės renginys 2025 m. Vyks Belgijoje kitą mėnesį.
Ir festivalio metu „Tiktok“ priims Tiesioginiai spektaklių srautai, suteikia užkulisinius prieigą, parodų atlikėjų ir kūrėjų bendradarbiavimą ir dar daugiau.
Kaip numatyta tiktok:
„Tomorrowland 2025 Bus kuruojama visame pasaulyje garsių didžėjų, vizionierių scenos dizainų ir svaiginančio pasakojimo sudėtis. Per „Tiktok“ vartotojai visame pasaulyje galės ištirti festivalio magiją su tiesioginiais antraščių aktų srautais, kūrėjų vadovaujamu turiniu ir specialiu #Tomorrowland Stebėkite tinklalapį programoje, kuris visame pasaulyje gerbėjams bus „vieno langelio“ patirtis, kad patirtų festivalį patys. Be to, „Capcut“ ir „Tomorrowland“ pradės oficialų šabloną, kad visi vartotojai galėtų dar labiau paskleisti magiją internete. “
Be to, „Tiktok“ taip pat rengia dainų rašymo konkursą, skirtą trokštantiems elektroniniams menininkams, atsižvelgiant į renginį per jo „Soundon“ muzikos palaikymo iniciatyvą:
„Menininkai iš„ Soundon “ir„ Tomorrowland Music “bendradarbiaus, rašys ir išleis originalią muziką, kad abiem savaitgaliais vyktų„ Tiktok “platformoje ir už jos ribų. Dainos bus tiesiogiai atliktos„ Tomorrowland “ir išleis ir platinamos„ Soundon “.“
Kaip ir visa muzika, elektroniniai menininkai įgavo didelę trauką „Tiktok“, o platforma tapo pagrindiniu paskirstymo ir sąmoningumo kanalu jų naujausiems leidimams.
Iš tiesų, daugelis įrašų etikečių dabar vertina programą kaip kritinę reklamą ir ryšio įrankį, o „Tiktok“ paskelbti „Tiktok“ tyrimai rodo, kad aplink, kad aplink 84% dainų, kurios 2024 m. Įvyko į „Billboard Global 200“, pirmiausia tapo virusinė „Tiktok“.
O ypač „Tomorrowland“ yra populiarioje programoje. POSTS, naudojantys #Tomorrowland Hashtag, buvo peržiūrėta daugiau nei 10 milijardų kartų, o „Tiktok's Tomorrowland 2023“ festivalio „Livestream“ peržiūrėjo daugiau nei 16 milijonų vartotojų.
Taigi tai gali būti vertinga ir įtraukianti partnerystė, kuri padės skatinti ir „Tomorrowland“, ir „Tiktok“ muzikos gerbėjams.