Kokios yra naujausios socialinės žiniasklaidos naudojimo tendencijos ir, dar svarbiau, ar X tapo mažiau aktualus suaugusiems JAV?
„Pew Research“ komanda paskelbė savo naujausią socialinės žiniasklaidos naudojimo apžvalgą, kuri rodo, kad „YouTube“ išlieka populiariausia socialinės žiniasklaidos programa (nors apibrėžiant ją kaip socialinę programėlę atrodo sunku), o „Facebook“ ir „Instagram“ taip pat gerokai lenkia. kitų programų.
Duomenys pagrįsti apklausa 5626 JAV suaugusieji, atlikti nuo šių metų vasario 1 d. iki birželio 10 d. Tai, žinoma, yra tik nedidelė visų socialinės žiniasklaidos vartotojų dalis, tačiau tai pakankamai platus imties dydis, kad būtų galima pabrėžti kai kurias orientacines tendencijas, kurios greičiausiai rodo bendrą naudojimą.
Ir kaip matote šioje diagramoje, nors platforma, anksčiau vadinta „Twitter“, smunka, ji kol kas nepastebi didelio nuosmukio.
Remiantis „Pew Research“:
“„YouTube“ ir „Facebook“ yra plačiausiai naudojamos internetinės platformos. Pusė JAV suaugusiųjų teigia, kad naudojasi „Instagram“, o mažesnės akcijos naudoja tokias svetaines ar programas kaip „TikTok“, „LinkedIn“, „X“ (buvęs „Twitter“) ir „Snapchat“.“
Taip, tai gana glausta santrauka, yra „YouTube“, „Meta“ programos ir visi kiti, kalbant apie reguliarų naudojimą.
Čia pateikti duomenys neįvertina laiko, praleisto kiekvienam, o tai tikriausiai būtų labiau orientacinis skaičius, nes ataskaitos rodo, kad „TikTok“ vartotojai programoje praleidžia daug ilgiau nei, tarkime, „Facebook“. Tačiau kalbant apie platesnį naudojimą, šios trys išlieka aukščiausios klasės, kaip ir nuo 2018 m.
Įdomu tai, kad „TikTok“ naudojimas „Pew“ duomenyse per pastaruosius metus nepadidėjo (tamsiai žalia linija), nors „Pinterest“ turi (šviesiai žalia), o tai verta dėmesio. „Linkedin“ (tamsiai oranžinė) ir „WhatsApp“ (tamsiai pilka) taip pat pastebėjo nedidelius šuolius, taip pat „Reddit“ (šviesiai oranžinė), o „Snapchat“ (manau, kad abrikosų) naudojimas išliko stabilus.
Ir taip, X pastebimas nedidelis, nors ir nežymus, nuosmukis. Tai nenusileidžia, kaip daugelis tikisi.
Vienintelis žymeklis diagramos apačioje yra „BeReal“, kuris jaudino kelis mėnesius.
Kalbant apie tai, kas naudojasi socialinėmis platformomis, „Facebook“ išlieka populiarus tarp vyresnio amžiaus vartotojų, o „TikTok“ ir „Snapchat“ dominuoja tarp jaunų žmonių.
„YouTube“ dominuoja kiekviename, tačiau vėlgi nesiryžau įtraukti jį kaip palyginimą su socialinėmis programėlėmis, nes „YouTube“ pirmiausia naudoja vaizdo įrašų peržiūrą, o ne bendravimą su kitais, taigi yra „socialiniai“ elementai.
Vėlgi, manau, kad „TikTok“ yra tas pats, o šiais laikais „Instagram“ ir net „Facebook“, todėl galbūt tai turėtų būti nukreipta prieš juos. Bet kuriuo atveju, tai yra keletas įdomių įžvalgų apie platesnes socialinių programų tendencijas ir kokias amžiaus grupes labiausiai domina kiekviena.
Tai gali padėti jums suformuoti 2025 m. strategiją ir užtikrinti, kad būsite ten, kur jūsų auditorija yra aktyvi.
Čia galite peržiūrėti visą „Pew Research“ „Socialinės žiniasklaidos faktų suvestinę“, skirtą 2024 m.