
„WhatsApp“ prideda keletą naujų kūrybinių parinkčių prie būsenos, jos istorijų panašios žinučių siuntimo programos parinktį, įskaitant atnaujintą maketo parinktį, daugiau muzikos dalijimosi funkcijų, nuotraukų lipdukų ir dar daugiau.

Pirmiausia „WhatsApp“ savo išdėstymo įrankiuose pridėjo naują koliažo parinktį, kuri leidžia konvertuoti iki šešių vaizdų į kombinuotą rėmą.
Vartotojai gali įdėti vaizdus į koliažą, kad ir kaip jiems patinka, nes išdėstymo įrankiai palengvina ekraną kintamais formatais.
„WhatsApp“ taip pat prideda naujų muzikos dalijimosi parinkčių, įskaitant galimybę dainą paversti muzikos lipduku ir pridėti ją prie Atskiras statuso įrašas: „Kaip asmenukė, skirta papildomai piceriui“.
„WhatsApp“ išleido muziką būsenos atnaujinimams dar kovo mėnesį, kuri Leidžia vartotojams dalytis populiariomis muzikos klipais, kad jie lydėtų jų istorijas panašius atnaujinimus.

Tai taip pat bando pasidalyti muzika iš „Spotify“ ir, atsižvelgiant į didžiulį platformos pasiekiamumą, ji gali tapti pagrindiniu muzikos reklamos ir įsitraukimo varikliu.
„WhatsApp“ taip pat prideda nuotraukų lipdukus, kurie, kaip skamba, leis jums paversti nuotrauką lipduku ir pridėti jį prie savo būsenos.
Panašiai kaip ir tas pačias funkcijas „Instagram“, galėsite redaguoti lipduko dydį kompozitoriuje, todėl atnaujinuose galite naudoti savo nuotraukas naujais būdais.
Galiausiai „WhatsApp“ taip pat išleidžia savo „Pridėti savo“ lipduko versiją būsenai.
Kaip „WhatsApp“:
„Pasirinkite nuotrauką ir naudokite savo lipduką, kad pakviestumėte draugus pokalbyje. Kai jie reaguoja į jūsų raginimą, jie gali pasidalyti juo į savo statusą ir išgirsti, ką taip pat turi pasakyti jų bendruomenė.”
Kuris vėlgi yra panašus į tą patį IG istorijose, kai būsena palaipsniui pasivijo funkcionalumą, užtikrinant didesnį išraiškingą pajėgumą DM orientuotoje programoje.
„WhatsApp“ populiarėja, ypač JAV, kur dabar turi daugiau nei 100 milijonų vartotojų. Programa, be abejo, yra labiausiai naudojama pranešimų siuntimo programa pasaulyje, kurioje yra daugiau nei 3 milijardai aktyvių vartotojų, o tai suteikia „Meta“ didžiulį rinkos pranašumą, kai daugeliui vartotojų, kurie neturi prieigos prie kitų socialinės žiniasklaidos programų, rinkoje.
Iš esmės išplėstas „WhatsApp“ funkcionalumas taip pat gali suteikti daugiau galimybių tiek meta, tiek kūrėjams/prekės ženklams programoje.
Taigi, nors tai gali atrodyti kaip gana paprasti atnaujinimai, atsižvelgiant į jų prieinamumą kitose programose, jie yra reikšmingi platesniame „WhatsApp“, kaip jungiamojo įrankio, vystymosi.