
Nors X Premium pasiūlymų pakako, kad priviliotų daug vartotojų pradėti mokėti už programą, naujausi jos analizės įrankių atnaujinimai gali būti reikšminga pridėtinė vertė verslo vartotojams.
Šiandien plečiame „Radar“ – mūsų realaus laiko tendencijų analizės įrankio (anksčiau vadinto „Insights“) – diegimą.
Naudodami „Radar“ galite būti vieni pirmųjų, kurie pastebės kylančias tendencijas, kai jos vyksta.
Nuo šiandien pasiekiama prieiga tam tikriems „Premium+“ naudotojams. Tai ankstyva versija… pic.twitter.com/OO4ye4WIoX
– Premium (@premium) 2024 m. spalio 18 d
Tai naujas X analizės įrankių elementas, vadinamas „Radar“, kuris leidžia nustatyti raktinių žodžių analizė, kad galėtumėte stebėti pokalbių apimtį laikui bėgant ir įvertinti aktualias tendencijas, susijusias su jūsų verslu ir (arba) niša.
X pirmą kartą šią funkciją peržiūrėjo rugpjūčio mėn., pateikdama galimos įrankio naudos siekiant maksimaliai padidinti jūsų X pastangas apžvalgą.

O dabar „X“ pristato „Radar“ daugiau vartotojų, pasirinktų „Premium+“ abonentai dabar gali pasinaudoti šiuo galingu nauju atradimo procesu, prieš laipsnišką prieigos išplėtimą.
Kuris vis dar palyginti brangus. „X Premium+“ kainuoja 16 USD per mėnesį arba 168 USD per metus (perkant internetu), tačiau už šias išlaidas ne tik gausite prieigą prie šių pažangesnių analizės parinkčių, bet ir gausite prieigą prie „X Pro“ (anksčiau „TweetDeck“). ), „Media Studio“ ir jos „Grok AI“ pokalbių robotas, be kitų privalumų.
Be to, jokių reklamų. X rugpjūčio mėnesį paskelbė, kad „Premium+“ naudotojai neberodys skelbimų sraute.
Taigi mokėjimas yra naudingas, net jei tai yra papildomos išlaidos, į kurias reikia atsižvelgti. Tačiau jei rimtai ketinate naudoti X reklamuodami savo verslą ir užmegzdami ryšį su tiksline auditorija, tada išlaidos tikriausiai to vertos. šias išplėstines funkcijas.
X iššūkis dabar yra tas, kad daugumos prekių ženklų jo vertė mažėja, todėl jo „Premium“ pasiūlymų paklausa per pastaruosius porą metų sumažėjo. Taigi tikriausiai nematote tokio įsisavinimo, kaip turėtų, nes vis daugiau įmonių ieško kitų platformų, kad reklamuotų savo produktus. Tačiau turėdami 500 milijonų aktyvių žmonių per mėnesį ir didelę įtaką (vis dar), tai gali būti verta apsvarstyti.
Sąžiningai, „X Radar“ yra vienas geriausių iki šiol jos priedų, o jei taip pat naudojate „X Pro“, galite racionalizuoti kitas savo socialinės žiniasklaidos valdymo programas ir išnaudoti visas X analytics naudą.
Manau, kad tai geras produktas, ir norėčiau, kad X būtų anksčiau atkreipęs dėmesį į tai, o ne nuvertinęs mokamas papildomas funkcijas, sutelkdamas dėmesį į mėlynų varnelių pardavimą.
Bet vėlgi, jei vis dar naudojate X savo verslo reklamai, verta tai apsvarstyti.