
X pateikė keletą naujų duomenų apie vartotojų įsitraukimą į grįžimą į mokyklą ir tai, kaip rinkodaros specialistai gali įsitraukti į šį išplėstinį pokalbį, kad būtų skatinami atitinkami produktai.
X „Atgal į mokyklą“ rinkodaros vadovas pateikia veiklos paskelbimo apžvalgą, kuri pernai padidėjo iki mokyklos pradžios. „X“ taip pat pasidalino įsitraukimo laiko juosta kartu su įvairiomis statistikomis, susijusiomis su „X“ vartotojais sąveikauja, ir naudokite programą, kad vadovautųsi savo pirkimo sprendimais.
„X“ taip pat pabrėžia įvairias jo skelbimų parinktis, į kurias reikia atsižvelgti, ir pagrindinius prekės ženklo partnerius, kurie yra jos išplėstinės „Amplify“ programos dalis, kuri gali padėti padidinti jūsų kampanijos našumą.
Nesu tikras, kad „X“ bus pirmasis pasirinkimas pradedant nuo mokyklos rinkodaros, tačiau jei vis dar planuojate savo strateginį požiūrį, tai yra keletas papildomų elementų, į kuriuos reikia atsižvelgti.
Čia galite atsisiųsti visą „X“ rinkodaros apžvalgą.
