
Kai „Meta“ didina postūmį, kad suviliotų sporto bendruomenes į savo programas, X nori kovoti atgal, pridėdamas įvairias naujas sporto įsitraukimo galimybes, kurios, jos manymu, padidins žaidimo dienos sąveiką programoje.
„X“ tai dirba nuo praėjusių metų lapkričio mėn., Kai jis išleido savo naują „NFL Portal“ elementą, kuris yra skirtas vartotojams lengviau išlaikyti atnaujinimus su pagrindinėmis diskusijomis apie tiesiogines NFL rungtynes.

Kaip matote šiame pavyzdyje, NFL portalas suburia NFL komandų, taip pat pagrindinių komentatorių pranešimus, kartu suteikia prieigą prie žaidimų tvarkaraščių, tiesioginių balų ir statistikos.
X pridėjo tą patį NBA rungtynėms šių metų balandžio mėn.:

Ir praėjusią savaitę „X“ taip pat pridėjo keletą papildomų sporto dalyvių, įskaitant atnaujintas sportinių žaidimų dalių korteles, ir naujų balų stebėjimo pastabų apie atitinkamus įrašus.

Aš turiu galvoje, galbūt jūs to nenorėtumėte, jei tikėtumėtės sugauti pakartojimą, bet jei ieškote renginio hashtago, jums greičiausiai gerai, kai rezultatas yra sugadintas.
„X“ vartotojai taip pat gali sujungti pokalbius apie tiesiogines rungtynes, todėl jie gali išlaikyti diskusiją, o „X“ vaizdo įrašų kanalas suteikia dar vieną priemonę dalytis svarbiausiais dalykais.
X tikėsis, kad šis padidintas dėmesys sportui paskatins daugiau įsitraukimo ir išlaikys savo geriausią Sporto bendruomenės nuo migracijos į kitas platformas.
Nes, kaip pažymėta, „Meta“ taip pat daro postūmį šiai auditorijai.
„Meta“ jau turi susitarimą su UFC, kuris matys išskirtinį tiesioginį turinį, pasidalytą gijų, o „Threads“ taip pat turi savo tiesioginių rezultatų ekranus, skirtus „Progress Sporting Events“, o tai yra pirmasis žingsnis link panašaus žaidimo dienos centro, kaip ir X.

„Meta“ taip pat pabrėžė, kad programoje sparčiai auga sporto diskusijos, kai kai kurios su sportu susijusios bendruomenės per kelis mėnesius augo milijonais. Ir neseniai NBA finalo fanfare, „Threads“ taip pat surengė tiesioginį pokalbį su ESPN Malika Andrews, kad reklamuotų renginį.
Kartu galite pamatyti, kaip „Threads“ siekia įsibrauti į šį pagrindinį diskusijų elementą, kaip dar vieną pastangą daryti spaudimą X.
Ir atsižvelgiant į tai, kad sportas yra didžiausia diskusijų apie X tema, kuri turi daug prasmės:

Tai, kad X dabar nori pridėti daugiau sporto dalyvių, ir greitai rodo, kad gijos greičiausiai daro tam tikrą pažangą šioje srityje ir kuria savo sportu pagrįstas bendruomenes, sukeldami programos įsitraukimo iššūkius.
Ir jei gijos gali tapti labiau pagrindiniu diskusijų dėl sporto tašku, tai gali greitai tapti pagrindine Elono socialinės žiniasklaidos projekto problema, kuri dabar kelia riziką tapti didesne „Parler“ ar „Tiesos socialinių“ versija, kur politinės diskusijos tampa dominuojančiu programos dėmesiu.
Įtariu, kad daugelis X vartotojų to nesidomi, tačiau iš esmės sugebėjo to nepaisyti, kad išlaikytų savo nusistovėjusias sporto bendruomenes. Bet jei tos grupės pradės fragmentuoti ir vietoj to vėl sėgius, tai gali pamatyti didelę X naudojimo filtro dalį laikui bėgant.
Aš siūlyčiau, kad tai jau vyksta, taigi X yra jo sporto elementų permąstymas ir platesnė statistika, kuri rodo X vartojimo mažėjimą.
Aš taip pat manau, kad „X“ per daug pasitiki savo „Grok AI Chatbot“, kad skatintų įsitraukimą. Tik šią savaitę „LinkedIn“ generalinis direktorius Ryanas Roslansky pažymėjo, kad „LinkedIn“ AI sukurtos pašto kūrimo įrankiai nesugebi, kaip tikėjosi, o tai gali parodyti platesnį perėjimą nuo AI kaip kūrimo įrankį.
Nesupraskite manęs neteisingai, kai kuriems elementams AI yra aiškiai vertinga, įskaitant analizę, skelbimų taikymą, produkto vaizdų generavimą ir pan., Tačiau asmeniniam, kūrybiniam naudojimui, teikiant teksto parinktis, vaizdų vaizdavimą, vaizdo įrašą, vaizdo įrašą ir pan. Nemanau, kad šiais aspektais bus tiek daug vertės, atsižvelgiant į bendrą vartotojo požiūriu.
Tada rizika yra ta, kad, padarydamos šias priemones lengviau prieinamas sraute, platformos ilgainiui taps vis labiau užliejančios „AI SLOM“, o tai vartotojams atitrauks. Tai jau galite pamatyti „Tiktok“, kur AI sukurti vaizdo įrašai (dažniausiai sukurti „Google Veo“), kuriems trūksta originalumo ar kūrybiškumo, ir pradeda aplenkti žmogaus sukurtą turinį. Vis dėlto tai yra žmogaus sukurtas turinys, palengvinantis ryšį ir įsitraukimą, nes animaciniame vaizdo įraše, sukurtame iš teksto raginimo, nėra nieko išskirtinio. Kiekvienas gali tai padaryti, kai vienintelis tikrasis diferencialas yra koncepcijoje ir rašymas už jo. Ir išsiskirti šiuo atžvilgiu yra daug sunkiau.
„X“ nuolatinis „Grok“ postūmis gali sukelti tą patį, ir bus įdomu pamatyti, kaip platforma atrodo kovojanti su įsitraukimo nuostoliais, turint daugiau funkcijų, skirtų pagerinti vartotojo patirtį.
Nes jei x pradės prarasti savo pagrindines diskusijų grupes, ji praras, laikotarpis.