Ei, prisiminkite keletą mėnesių atgal, kai ataskaitose buvo teigiama, kad X ketino patirti didelių finansinių nuostolių šiais metais, bet X vadovai sakė: „Ne, mūsų pajamos iš reklamos bus gerai, mes uždirbsime daug pinigų per JAV rinkimus ir olimpiada“?
Taip, spėju, kad to neįvyko, nes asmeninis Elono Musko socialinis tinklas daro didelį postūmį, kad paskutinėje metų dalyje užsidirbtų daugiau pinigų.
Šią savaitę „X“ pradėjo reklamuoti „X Premium“ visame ekrane, nes siekia, kad daugiau žmonių mokėtų už naudojimąsi programa.
Be to, X kartu su „Shopify“ paskelbė apie naują reklamą, kurios metu X atitiks „Shopify“ prekybininkų reklamos išlaidas šį atostogų sezoną.
Pagal X:
“Nuo dabar iki gruodžio 1 d. siūlome „Shopify“ parduotuvių savininkams neprilygstamą pasiūlymą, kuris padės jums išplėsti savo verslą ir padidinti pardavimą. Siekdami padėti jums pasinaudoti šiuo įdomiu nauju atnaujinimu, siūlome a 100 % reklamos kredito atitikimas kai kalbate su X skelbimų specialistu.“
Kaip matote šioje apžvalgoje, yra tam tikrų išlygų, kad turėsite įsipareigoti X išlaidų skelbimui ir susieti Shopify informaciją su X. Tada jūsų reklamos kreditai galios tik 30 dienų, tačiau tai yra gana nereikšmingi svarstymai dėl nemokamų X skelbimų.
Tačiau jūs taip pat nesiūlote kažko nemokamai, jei tai yra didelė paklausa, todėl pati reklama rodo, kad X vis dar yra gana ribotoje vietoje, atsižvelgiant į bendrą skelbimų skaičių.
Žinoma, daugelis reklamuotojų nusisuko nuo X dėl Elono Musko prieštaringai vertinamų programėlės pakeitimų, dėl kurių labai pasikeitė saikas (labiau pasikliaujama bendruomenės užrašais, o tai nėra tinkama užduotis) ir išaugo dešiniųjų politinių komentarų buvimas.
Ir visų pirma – paties Musko akivaizdoje kilimas. Muskas aiškiai naudoja programą kaip savo politinių pažiūrų ir pageidavimų šalininką, o dėl to kai kurie prekės ženklai ėmė atsargiau naudoti programą auditorijos informavimui.
Štai kodėl, kaip pažymėta, X šiais metais siekė užfiksuoti didelį nuostolį rinkimų ir olimpinių žaidynių laikotarpiu.
Kaip pranešėme praėjusį mėnesį, X šiuo metu siekia 2,9 mlrd. USD bendrų pajamų 2024 m. 4,4 milijardo dolerių Tų pačių metų pabaigoje Muskas perėmė programos nuosavybę, o jo planai atgaivinti platformą ir paversti ją milijardų vartotojų turinčia jėgaine iki šiol iš esmės žlugo.
Ir nors Muskui neabejotinai pavyko įgyvendinti savo platesnę misiją – sugrąžinti Donaldą Trumpą į pareigas, X pats finansiškai išlieka sunkioje padėtyje, ypač kai į tai atsižvelgiama. 1,2 milijardo dolerių metinių paskolų grąžinimo kurį Muskas atsinešė į įmonę, kai įsigijo programėlę.
Taigi vargu ar pakaks X sąskaitoms padengti to, kas liko. Bet vėlgi, ji uždarė biurus (įskaitant San Francisko būstinę) ir atleido daugybę darbuotojų. Taigi galbūt jo pridėtinės išlaidos yra daug mažesnės nei daugelis mano.
Nors net ir atsižvelgus į šiuos pokyčius, X vis tiek gali atsidurti sunkioje padėtyje, o jei ji negalės apmokėti sąskaitų, jai vis tiek gali grėsti bankrotas, jei nepavyks atkurti savo reklamos verslo.
Buvo keletas teigiamų ženklų – pranešimai rodo, kad keli pagrindiniai reklamuotojai dabar grįžta prie X, galbūt siekdami išlaikyti Muską, kuris, kaip tikimasi, turės didelę įtaką antrojoje Trumpo administracijoje. Trumpo pergalė taip pat gali paskatinti daugiau reklamuotojų persvarstyti savo auditorijos supratimą, o tai taip pat gali sulaukti daugiau sugrįžimo į programą.
Reikėtų didelio posūkio, bet aš manau, kad X ras išeitį, ypač dabar, kai Elonas tiki, kad jis gali pasinaudoti platforma siekdamas palenkti politinius rezultatus savo naudai.
Abejoju, ar jis taip lengvai to atsisakys, o Muskui traukiant politines virveles ir kreipiantis pagalbos, manau, kad jis sugebės rasti būdą, kaip vienaip ar kitaip išlaikyti įmonę.
Tačiau šis naujausias pasiūlymas rodo, kad X vis dar stengiasi susigrąžinti reklamos partnerius ir atkurti savo skelbimų verslą. Tai vis dar yra iššūkis jos ateičiai.
Tačiau jei esate „Shopify“ prekybininkas, nemokamos išplėstos X kampanijos, jei norite.