
„YouTube“ paskelbė keletą naujų įrankių, padedančių prekės ženklams bendradarbiauti su reklamos kūrėjais, įskaitant AI varomą paieškos parinktį, kuri padės prekės ženklams rasti atitinkamus kūrėjus bet kuria tema.
Ši funkcija yra naujas „YouTube“ „Insights Finder“ (šiuo metu beta versijos) elementas, kuris pateikia pažangias atradimų parinktis, naudojant naujausią „Google“ technologiją.
„New Creator Discovery Element“ siekia sujungti prekės ženklus ir agentūras su atitinkamais kūrėjais, remiantis pokalbių užklausomis.

Įveskite savo paieškos sąlygas, o sistema pateiks „YouTube“ kūrėjų sąrašą jūsų pasirinktoje temos nišoje.

Čia yra daugybė pritaikymo filtrų jūsų paieškoms, todėl galite išsiaiškinti iki tiksliai tinkamos savo kampanijų atitikmenų. Kai rasite jums tinkamus influencerius, galite tiesiogiai susisiekti iš sąrašų.
Tai dar nėra prieinama visiems, tačiau „YouTube“ tikisi, kad jo pažengusiųjų kūrėjų suderinimo įrankiai greitai suteiks daugiau galimybių susieti prekės ženklus su pačia tinkamiausiais kūrėjais labai specifinėse nišose.
„YouTube“ taip pat paskelbė keletą savo „Creator Partnerships Hub“ atnaujinimų, įskaitant patobulintą kampanijos našumo metriką ir atnaujintus kūrėjų profilio ekranus.

Tai taip pat pradeda naują API, kuri bus „sutelkta į prekės ženklų sujungimą su kūrėjais“
Kaip „YouTube“:
“Netrukus tinkamos influencerių agentūros ir „SaaS“ platformos galės surinkti savo kūrėjų įrankius su kūrėjų įžvalgomis. “
Tai suteiks daugiau trečiosios šalių įrankių, kurių jiems reikia, kad palengvintų firminio turinio galimybes.
„YouTube“ taip pat pristato partnerystės skelbimus, kad būtų rodomos ir „Video 360“ kampanijos, tuo pačiu išplečiant savo kūrėjų perėmimo pasiūlymą, kuris suteikia daugiau galimybių maksimaliai padidinti jūsų pranešimus, suderindami jūsų akcijas su pasirinktais kūrėjais.

Perėmimai įgalina prekės ženklus mokėti už pasirinktinius kūrėjų pranešimus, kurie rodomi prieš jų vaizdo įrašus. Taigi, tarkime, „MrBeast“, galite tiesiogiai patvirtinti savo produktą, suteikdami tiesioginį, sutelktą pasiekimą populiariuose klipuose.
„YouTube“ pirmą kartą paskelbė perėmimus praėjusiais metais, tačiau dabar jie plečia juos daugiau prekės ženklų ir kūrėjų.
Keletas įdomių paaukštinimo variantų, kurie galėtų padėti jums labiau domėtis jūsų pasiūlymu.