
Norite patekti į „YouTube“ šortus, tačiau turite tik ilgos formos turinį?
„YouTube“ nori padėti, nes šortai dabar skatina daug daugiau įsitraukimo į programą, todėl greičiausiai tiek „YouTube“, tiek kūrėjams gali būti laimėta daugiau trumpos formos turinio.
„YouTube“ tinklaraštyje pasidalino nauja pagrindinių patarimų apžvalga, kaip pakartoti savo ilgos formos turinį į šortus.
Pagrindiniai „YouTube“ patarimai:
- Peržiūrėkite savo turinį ir tiksliai nurodykite kiekvieno raktą „kabliuką“, kuris tada turėtų būti jūsų trumpo dėmesio centre. „YouTube“ siūlo pradedant nuo „klausimo, stebinančio fakto ar vizualiai žavios akimirkos“.
- Apsvarstykite šortus kaip ilgesnių klipų peržiūrą, pabrėždami geriausius bitus (nors „YouTube“ taip pat pažymi, kad jūsų šortai taip pat turėtų stovėti ir savarankiškai).
- Sutelkite dėmesį į pavienius, veiksmingus rodykles iš ilgesnių vaizdo įrašų.
- Didelės energijos vaizdai, demonstracijos ir stulbinantys peizažai gali geriau paversti trumpais klipais.
- „YouTube“ taip pat siūlo, kad prekės ženklai turėtų išlaikyti nuoseklius prekės ženklo kūrimo elementus ir spalvas, kad sustiprintų tą asociaciją.
- Pridėkite antraštes ir teksto perdangas, kad pagerintumėte prieinamumą, ir pabrėžkite pagrindinius dalykus.
- Eksperimentuokite su greičio koregavimais, kad būtų sukurtas dinaminis efektas
- Įtraukite madingą muziką ar garso efektus.
- Greitai susisiekite, kad išlaikytumėte žiūrovų dėmesį ir išlaikymą.
- Baigti raginimą veikti, kad e„NCourages“ tolesnis įsitraukimas į jūsų turinį ar kanalą
„YouTube“ taip pat rekomenduoja kūrėjams išbandyti įvairius formatus savo šortams Norėdami pamatyti, kas rezonuoja su jų auditorija, kartu naudoja analizę, kad būtų galima įvertinti atsakymą į jūsų klipus.
Galite patikrinti tendencingus šortus, kad gautumėte idėjų, ką išbandyti, tuo tarpu taip pat gali būti verta žiūrėti konkurentus, kad pamatytumėte, ką jie daro, kad galėtų susisiekti su panašiomis auditorijomis. Taip pat galite apsvarstyti galimybę patikrinti, kokia „Tiktok“ tendencija bet kuriuo metu dėl dviejų pasiūlymų panašumo.
Galiausiai „YouTube“ sako, kad kūrėjai turėtų atsakyti į komentarus ir bendrauti su žiūrovais, kad padidintų įsitraukimą.
Daugelis iš jų yra patarimai, kuriuos jūs jau žinojote tam tikru laipsniu, tačiau jie taip pat galėjo sukelti keletą naujų jūsų šortų turinio idėjų ir naujų būdų, kuriuos galite susisiekti su šortų žiūrovais.
Ir vėl, kai šortai dabar veda daugiau nei 70 milijardų dienos peržiūrų, verta apsvarstyti galimybę auginti savo prekės ženklą ir (arba) kanalą.
Čia galite patikrinti išsamią „YouTube“ „Shorts“ patarimų apžvalgą.