
„YouTube“ pasiekė naują susitarimą su „Sesame“ dirbtuvėmis-pelno nesiekiančia grupe už „Sesame Street“, kuri pamatys „YouTube“ taps oficialiais mylimųjų vaikų televizijos laidų, judančių į priekį, namais.

Šis sandoris yra pagrindinis „YouTube“ turinio ambicijų laimėjimas, kuris į programą įtraukia vieną iš labiausiai atpažįstamų ir gerbiamų vaikų TV franšizių, o tai taip pat palengvins daugybę išplėstų reklaminių galimybių.
Kaip „YouTube“:
“Nuo 2026 m. Sausio mėn. „YouTube“ turės didžiausią skaitmeninę „Sesame Street Content“ biblioteką, o į platformą ateis šimtai visų epizodų. Be šios epizodų kolekcijos, „Sesame Street“ ir toliau skelbs turinį, sukurtą ypač „YouTube“ auditorijai, visi pasižymi ikoniškais ir mylimais Sesame gatvės „Muppets“.“
Tai pritrauks didžiulę gerbėjų, jaunų ir senų, auditoriją į programą, kuri „YouTube“ taps didesniu rinkodaros specialistais, siekiančiais pasiekti šiuos žiūrovus.
Be to, „YouTube“ sako, kad jis taip pat bendradarbiaus su „Sesame“ dirbtuvėmis su projektų serija su kitais „YouTube“ kūrėjais, kad pasidalytų pagrindine geriausia praktika, kaip kurti ir linksmą, ir mokomą turinį.
Tikrai šis susitarimas atrodo kaip logiškas progresas tiek „YouTube“, tiek „Sesame Street“. „YouTube“ dabar yra labiausiai stebimas transliuoti vaizdo įrašų paslaugą JAVNors vis daugiau žmonių taip pat stebi „YouTube“ turinį savo namų televizoriuose.
Tai daro geriausią transporto priemonę, kaip pasinaudoti kylančiu vartojimo elgesiu, todėl „Sesame Street“ suteiks geriausią galimybę palaikyti ryšį su naujos kartos žiūrovais.
Ir jie jau žino, kur rasti laidą programoje. Pastaraisiais metais, pasak „YouTube“, „Sesame Street“ „YouTube“ kanalai sukūrė daugiau nei 5 milijardus peržiūrų, ty 130% daugiau nei per metus.
Naujos kartos vartotojai niekada nežinojo pasaulio, kuriame nėra „YouTube“ kaip pagrindinę vaizdo įrašų vartojimo platformą, ir tendencijos leistų manyti, kad ji greitai aplenks tradicinę televiziją kaip pagrindinį pasirinktą vaizdo kanalą.
Iš esmės „Big Bird“ ir „Co.“ tiesiog juda su laikais.