
„YouTube“ nori palengvinti savo turinio reklamą tiesiogiai iš pagrindinės programos, o tai taip pat išbando naują parinktį, kuri leis jums pridėti alternatyvius miniatiūros vaizdus išverstam turiniui.
Pirmiausia, „YouTube“ nori palengvinti savo parinktį „reklamuoti“, dar labiau integruoti ją į pagrindinę programą, o ne pereiti per „Google ADS“ platformą.

Kaip matote šiame pavyzdyje, dabar galite reklamuoti savo vaizdo įrašus iš tikrojo programos atkūrimo. Dabar taip pat galite patikrinti savo kampanijų būseną ir peržiūrėti savo skelbimo našumą, tiesiogiai pagrindiniame „YouTube“ mobiliajame ekrane.
Kaip „YouTube“:
„Kūrėjai gali naudoti„ YouTube “reklamos reklamos kampanijas, kad reklamuotų savo šortus ir VOD, arba plėsti savo verslą tiesiai iš„ YouTube “ar„ YouTube “studijos, nereikia eiti į„ Google “skelbimus. Galite naudoti reklamavimą siekdami daugiau abonentų, augindami vaizdo įrašų peržiūras ar vairuojant apsilankymą savo svetainėje.“
Taigi iš esmės „YouTube“ bando palengvinti jūsų turinio padidinimą, panašiai kaip ir kitos socialinės programos parinktys, kuriose daugiau vartotojų galėtų pamatyti keletą dolerių už savo „YouTube“ klipų reklamą.
„YouTube“ taip pat nori, kad kūrėjams būtų lengviau kurti savo auditoriją, pridedant perspėjimus naujų kūrėjų įrašams „Shorts“ sklaidos kanale.

Taigi dabar, kai pasidalinsite naujinimu, „YouTube“ praneš „Shorts“ žiūrovams žinoti, kad iš jūsų kanalo yra daugiau turinio.
„Jei esate kūrėjas, kuris kuria šortus ir įrašus, dabar jūsų žiūrovai gali pamatyti abu šortų kanalo turinį. Žiūrovai galės bendrauti su siūlomais įrašais, neišeidami iš kanalo. Tikslas yra puoselėti artimesnį ryšį tarp šortų kūrėjų ir jų žiūrovų, taip pat pagauti žiūrovus į pranešimus.“
Tai gali būti geras būdas sustiprinti įsitraukimą į jūsų išplėstą turinio rezultatą, padedantį sustiprinti ryšį su auditorija.
Galiausiai „YouTube“ taip pat nori išleisti naują parinktį, kuri leis kūrėjams įkelti alternatyvius miniatiūros vaizdus savo vaizdo įrašams, kurie buvo praminti kitomis kalbomis.
„YouTube“ automatinio dubliavimo funkcija, kurią ji pateikė visiems YPP kūrėjams balandžio mėn., Leidžia automatiškai bendrinti savo turinį skirtingomis kalbomis, suaktyvinant garso vertimus.

Ir netrukus, remiantis „Business Insider“ ataskaita, jūs taip pat galėsite Įkelkite skirtingas miniatiūras kiekvienam vaizdo įrašui, kuris yra dubliuotas į skirtingą kalbą.
Tai suteiks daugiau būdų, kaip pritaikyti ir lokalizuoti jūsų turinį, o tai galėtų padėti auginti tarptautinę auditoriją programoje.
Keletas įdomių aspektų, kurie galėtų padėti daugiau kūrėjų susisiekti ir išplėsti savo auditoriją.