
„YouTube“ muzika švenčia savo dešimties metų jubiliejų ir, norėdama pažymėti progą, „YouTube“ paskelbė apie įvairius savo muzikos klausymo programos papildymus, kurie yra skirti labiau įsitraukti į gerbėjus.
Pirmiausia „YouTube“ paleido keletą naujų ženklelių gerbėjams, įskaitant „Pirmiausia žiūri“, „Top Klausėjas“ ir dar daugiau, kaip priemonė skatinti ir net žaisti menininkų įsitraukimą.

Kaip matote šiuose pavyzdžiuose, gerbėjai galės uždirbti ženkliukus pagal jų sužadėtuvių istoriją, kad parodytų, koks didelis gerbėjas jie yra menininko.
Tai, be abejo, pasirodys populiari ir privers daugiau vartotojų bendrauti su savo mėgstamomis grupėmis ir muzikantais dažniau programoje.
Susijusiame fronte „YouTube“ taip pat prideda pasiekimų menininkams, kad gerbėjai galėtų padėti jiems pasiekti naujus įsitraukimo etapus.
Kaip paaiškino „YouTube“:
„Muzikos vaizdo įrašų stebėjimo etapai pabrėžtų oficialius menininkų vaizdo įrašus, kurie artėja prie pagrindinių„ View “etapų (pagalvokite apie 100 000, 1 m, net 1B peržiūrą!) Ir motyvuokite tikrus gerbėjus padėti savo mėgstamiems menininkams pasiekti svarbiausius etapus“.
Tai dar vienas būdas parodyti savo palaikymą ir skatinti daugiau bendravimo su menininkais.
„YouTube“ taip pat paskelbė apie naują partnerystę su „Live Music Promotion Platform Bandsintown“, kuri leis „YouTube“ pabrėžti tiesioginius pasirodymus jūsų regione.

“Mes taip pat pridedame naujų pranešimų, kad praneštume jums, kai bus paskelbta apie artėjančius mėgstamų atlikėjų leidimus, Naujasis „Merch“ numeta arba pridedamos renginių datos – taigi gerbėjai niekada nepraleidžia ritmo.“
Taigi dabar galėsite nuolat atnaujinti savo mėgstamų menininkų vietinius pasirodymus, kurie padės „YouTube“ tapti didesniu muzikos įsitraukimo centru.
Kuris yra pagrindinis dėmesys. Tiek „YouTube“, tiek „Instagram“ pridėjo daugiau muzikos funkcijų kaip priemonę, kaip išsaugoti „Tiktok“ kaip pagrindinį pasirinktą muzikos įsitraukimo įrankį, jei „Tiktok“ bus uždraustas JAV uždraustas JAV
Aš turiu galvoje, kad muzika vis tiek vis tiek buvo didžiulė „YouTube“, tačiau kai Tiktok tapo pagrindine muzikos dalijimosi platforma, „YouTube“ taip pat nori geriau pasiimti save, kad pasinaudotų šia mantija, jei atsiras galimybė.
„YouTube“ taip pat prideda komentarus apie albumus ir grojaraščius, nes dar viena priemonė susieti su muzikos skoniais, tuo tarpu tai taip pat rengiasi „Skonio rungtynių grojaraščiai“, kuri suteiks dar vieną priemonę muzikai, kuri atitiktų jūsų pomėgius.

„YouTube“ sako, kad jos skonio grojaraščiai bus automatiškai atnaujinami kasdien, remiantis visų jų pasiekiančių muzikos skoniais, kurie taip pat leis „YouTube“ išlaikyti vartotojus atnaujinti atitinkamus naujus leidimus.
Ir tai turi daug duomenų. „YouTube“ sako, kad „YouTube“ muzikos vartotojai sukūrė daugiau nei 4 milijardų muzikos grojaraščius, įskaitant 1,8 milijardo viešųjų, todėl jis turi didžiulį kiekį kryžminio ryšio, kurį jis gali padaryti ieškant susijusių pomėgių.
Tai yra keletas įdomių variantų, kurie greičiausiai paskatins daugiau įsitraukimo į „YouTube“ muzikos programą, o gebėjimas kryžmiškai reklamuoja tiesioginius pasirodymus, kurie bus sveikintinas atnaujinimas menininkams, siekiantiems maksimaliai padidinti įrankio pranašumus.
Be to, jei reklamuojate kokius nors muzikantus, gali būti gera pažvelgti į „Bandsintown“, kad būtų išplėsta reklama.