„YouTube“ ruošiasi pristatyti savo naują „Brangakmenių“ kūrėjų aukojimo parinktį, kuri leis žiūrovams įsigyti skaitmeninių lipdukų, kuriuos jie galės klijuoti tiesioginės transliacijos metu, o tam tikra procentinė lipduko pirkimo kainos bus skirta srautiniam perdavėjui.
Kaip matote šioje sekoje, tiesioginės transliacijos žiūrovai netrukus galės įsigyti brangakmenių per tinkamas transliacijas, kuriuos galės panaudoti animaciniams lipdukams įsigyti.
Tai beveik tas pats, kas „YouTube“ „Super Chat“ lipdukas ir komentarų parinktys, nors brangakmeniai suteikia daugiau lankstumo perkant.
Pagal „YouTube“:
“Dovanos yra įtraukiančios animacijos, kurias žiūrintieji gali siųsti jūsų vertikaliuose tiesioginiuose srautuose, realiuoju laiku rodydami savo dėkingumą. Brangakmeniai leidžia įsitraukti realiuoju laiku perkant paketus, todėl nebereikia pirkti daugiau kiekvieną kartą, kai žiūrovai nori išreikšti save akimirką ir atsiųsti dovaną.
Taigi tai suteiks žiūrovams dar vieną būdą parodyti savo dėkingumą ir paaukoti tikrus pinigus tiesioginių srautų kūrėjams.
Nors tai tampa šiek tiek painu dėl pajamų gavimo aspekto.
„Kai žiūrovai naudoja brangakmenius dovanoms siųsdami, jūs gaunate Rubinus, kurie atspindi jūsų pajamas. 1 rubinas = 1 centas. Taigi už kiekvienus 100 gautų rubinų gausite 1 dolerį!
Taigi yra brangenybės, kurias žiūrovai perka, ir rubinai, kuriuos gaunate. Ir vienas rubinas lygus 1 centui. Ar tu su manimi iki šiol?
Dar painesnis aspektas yra tai, kad kūrėjo pjūvis yra kintamas:
„Suma, kurią naudotojas moka už brangakmenius, priklauso nuo jų įsigytų paketų ir visų mūsų vykdomų žiūrovų reklamų. Todėl nėra fiksuotos efektyvios pajamų dalies, kaip tai darome kitoms funkcijoms, pvz., „Super Chat“ ir narystėms kanale, kurioms nustatytos kainos.
Taigi, kiek Rubinų uždirbsite už kiekvieną brangakmenių įsigytą lipduką, priklijuotą jūsų sraute? Mes nežinome, o „YouTube“ taip pat nežino, nes visa tai bus susijusi su brangakmenių paketu, kurį tuo metu įsigijo žiūrovas.
Ar prasminga?
Taip, tai tikrai nėra aišku, o „brangakmenių“ ir „rubinų“ atskyrimas nepadaro jo aiškesniu. Tačiau iš esmės žiūrovai galės aukoti tiesioginiam srautui naudodami naują metodą, o jei jie priklijuos šiuos lipdukus jūsų srautui, už kiekvieną uždirbsite šiek tiek pinigų.
„YouTube“ iš pradžių paskelbė „Jewels“ savo renginyje „Made On“ rugsėjį ir dirbo su galiniais procesais, kad užtikrintų sklandų šios parinkties diegimą.
Iš pradžių brangakmeniai bus apriboti JAV kanaluose, o visi tinkami kūrėjai JAV, dalyvaujantys „YouTube“ partnerių programoje (YPP), turės prieigą per kelias ateinančias savaites.
„Tai taip pat reiškia, kad tik JAV žiūrovai šiuo metu gali įsigyti brangakmenių ir siųsti dovanas, nors visi žiūrovai galės matyti siunčiamas dovanas tiesioginės transliacijos metu. Žiūrovai galės įsigyti brangakmenių ir siųsti dovanas tik vertikaliuose tiesioginiuose srautuose „YouTube“ programoje mobiliesiems, bet galite gauti dovanų, jei tiesiogiai „YouTube“ arba naudodami trečiosios šalies srautinio perdavimo programinę įrangą transliuosite vertikaliai.
Taigi, daugiau pajamų gavimo galimybių tiesioginiams transliuotojams skaitmeninių brangenybių ir rubinų pavidalu, kurių kiekvienas vertas skirtingos sumos.
Nesu tikras, kaip vyks šis kintamasis aspektas, ir nesu tikras, kad bus didžiulis susidomėjimas animuotus lipdukus skelbti srautuose. Bet vėlgi, tokio tipo aukos „TikTok“ yra didelės, o kai kuriems kūrėjams tai gali tapti vertinga galimybe.