
„YouTube“ pridėjo dar vieną pajamų galimybę kūrėjams su savo programą „Žaidėjas švietimo“ programoje Suteikdami kūrėjams dalį bet kokių pajamų, uždirbtų, kai jų turinys yra įterptas kaip mokyklų iniciatyvos dalis.
Tai gali būti didelis postūmis tam tikriems kūrėjams, kurie kuria vaizdo įrašus, kuriuose yra edukacinis elementas, ir tai gali sukelti daugiau edukacinio turinio kūrėjų, atvykstančių į programą.
Kaip paaiškino „YouTube“:
“Jei kuriate švietimo vaizdo įrašus ar šortus, mūsų švietimo partneriai, tokie kaip mokyklos ir mokytojai, gali pasirinkti įterpti jūsų turinį į jų mokymosi medžiagą. Kai švietimo partneriai nusprendžia įterpti jūsų turinį arba žiūrėti jau įterptą turinį, jie gali naudoti žaidėją švietimui. „Education“ žaidėjas yra įterptasis žaidėjas, pagerinantis tai, kaip „YouTube“ rodo vaizdo įrašus švietimo įrankiuose.“
Svarbiausia, kad švietimo žaidėjas neapima skelbimų, siekiant optimizuoti mokymąsi, tuo tarpu taip pat yra papildomų privatumo apsaugos elementų.
Tačiau net jei šiuose vaizdo įrašuose nėra skelbimų, juos įterpdami į švietimo programas, galite uždirbti pinigų, nes „YouTube“ Švietimo partneriai moka už tai, kad „YouTube“ žaidėjas licencijuotųsi už švietimą.
„Kai priimsite mokėjimo sąlygas už švietimo žaidėją, galite gauti užmokestį už savo vaizdo įrašus, žaidžiamus žaidėju už švietimą, atsižvelgiant į jūsų proporcingą žaidėjo mėnesio stebėjimo laiko dalį. Šios lėšos išeina iš švietimo partnerio licencijavimo mokesčių.“
Taigi, o ne tradicinis AD pajamų dalijimosi modelis, kūrėjai gali gauti tiesiogiai iš šių švietimo licencijavimo sandorių, suteikdami dar vieną potencialų pajamų srautą.
Kurį dabar galite peržiūrėti „YouTube Studio“ programoje:

Kaip matote šiame pavyzdyje, kurį paskelbė programų tyrėja Jonah Manzano, „YouTube Studio“ skirtuke „Uždirbkite“, yra naujas skirtukas, skirtas „Player for Education“, kuris parodys, ar turite kokį nors turinį, kuris yra įterptas į švietimo programą ir kiek uždirbate iš šio išdėstymo.
Nemanau, kad tai bus didžiulis aspektas daugumai „YouTube“ kūrėjų, kurie tikriausiai nesukuria su klasėmis suderinta medžiaga. Bet net ir tai yra dar viena galimybė atsiminti, o tam tikriems kanalams tai galėtų suteikti didelę postūmį.
Ir priklausomai nuo to, kiek galima uždirbti iš šių vietų, tai taip pat galėtų paskatinti daugiau kūrėjų siekti daugiau švietimo turinio ir medžiagos, kuri gali sukelti susidomėjimą pedagogais.
Tai yra dar viena pajamų galimybė bet kuriuo atveju, ir kai „YouTube“ per pastaruosius trejus metus moka 70 milijardų dolerių kūrėjams, tai jau siūlo didžiausią išmokėjimo potencialą daugumai kūrėjų šiuo metu.
Čia galite sužinoti daugiau apie „YouTube“ žaidėjų švietimo programą.