
„YouTube“ paskelbė naują ataskaitą apie didėjančią virtualių influencerių svarbą ir apie tai, kaip AI sukuriami ar skaitmeniniu būdu įgalinantys subjektai įgauna trauką tiek „YouTube“, tiek plačiau.
Kuris gali atrodyti tolimas, šiek tiek keista manyti, kad ne žmogaus personažai kažkaip kuria didesnius sekimus nei tikri žmonės internete.
Tačiau kylančiu skaičiumi atvejų šie skaitmeniniai personažai skatina didelę sėkmę, nepaisant to, kad jie nėra prisirišę prie tikrojo žmogaus buvimo.
Kaip „YouTube“:
„Praėjusiais metais vos 300 virtualių kūrėjų„ YouTube “pavyzdys uždirbo daugiau nei 15 milijardų peržiūrų vaizdo įrašuose, tiesioginiame srautuose ir šortuose, kurio vienos milijardo tų peržiūrų kyla vien iš JAV“.

„YouTube“ ataskaitoje pabrėžiami įvairūs virtualūs personažai, kurie įgauna didelę tempimą, įskaitant „Nuero-Sama“, „Hatsune Miku“ ir „Code Miko“, kurį „YouTube“ apibūdina kaip „virtualų žmogų“.
https://www.youtube.com/watch?v=xckci5nfpum
Iš tiesų, „YouTube“ apžvelgia įvairių rūšių virtualius kūrėjus ir įvairias skaitmeninių simbolių formas, kurios įgauna trauką.

Šių personažų maitinimo technologija nuolat tobulėja, ir jūs neabejotinai ketinate pamatyti vis daugiau šių personažų, atsirandančių laikui bėgant, suteikdami visiškai naują svarstymą įtakos rinkodarai ir informavimui.
Kuris „YouTube“ sako, kad visi prekės ženklai ir rinkodaros specialistai turėtų atsiminti:
„Tai yra dar vienas pavyzdys, kaip internetas greitai paverčia nišines tendencijas į pagrindinius reiškinius. Šis pagrindinis mechanikas rodo, kad pagrindinė kultūra yra tiesiog subkultūrų pataisa. Rinkodaros atstovai ir prekės ženklai, kaip ir žiūrovai, turėtų sutelkti dėmesį į jų asmeninę reikšmę.”
Galų gale AI sukurti žmonės iš esmės nesiskiria nuo skaitmeninių kūrinių, kurie atvers naujas duris į turinio kūrimą, kur beveik viskas yra įmanoma, suteikiant daugiau galimybių prisijungti.
Mes jau matome panašų „Tiktok“, kur virtualūs personažai dabar gali parduoti produktus tiesioginiuose srautuose, 24/7 arba „Meta“, kuri kuria AI kūrėjų avatarus. Tai tam tikru laipsniu gali atimti žmogiškąjį elementą iš socialinės žiniasklaidos, tačiau galbūt jie tai kompensuos, kalbėdami apie „visada“ įsitraukimą, reaguojančią, individualizuotą sąveiką, beribes kūrybines galimybes ir dar daugiau.
Tai yra įdomi tendencijos, kuri vėlgi taps reikšmingesnė, apžvalga, nes AI įrankiai ir toliau tobulės.
Čia galite patikrinti naujausią „YouTube“ kultūros ir tendencijų ataskaitą.