
„Facebook“ suteikia galimybę kūrėjams užsidirbti pinigų už peržiūrą viešose istorijose. Naujoji pinigų gavimo galimybė visame pasaulyje prieinama kūrėjams, kurie yra „Facebook“ turinio pinigų gavimo programos dalis.
Naudodamiesi šia nauja pinigų gavimo galimybe, kūrėjai gali užsidirbti pinigų iš turinio, kurį jie jau kuria ir dalijasi, jei jie paskelbs jį savo „Facebook“ istorijoje. Pvz., Jei kūrėjas sukuria recepto vaizdo įrašą ar ritę, jie gali pasidalyti jo fragmentu savo istorijai. Jie taip pat gali užsidirbti pinigų, paskelbdami istorijos turinį apie savo kasdienį gyvenimą, kaip paprastai.
Bendrovės atstovas bendrovės atstovas el. Laiške „TechCrunch“ pasakojo, kad pasakojimų išmokas lemia turinio atlikimas, ir kad kūrėjai gali pradėti uždirbti pinigus, pirmiausia pasiekdami konkrečią peržiūrų ribą.
Pateikdama pinigus į istorijas, „Facebook“ kūrėjams suteikia papildomą pajamų srautą kaip būdą skatinti daugiau turinio kūrimo platformoje. Paleidimas pasirodys, kai „Meta“ viliojo „Tiktok“ kūrėjus į „Facebook“ ir „Instagram“, žadėdamas grynųjų pinigų premijas, turinio pasiūlymus ir paramą auginti savo bendruomenes.
Kūrėjams, kurie yra „Facebook“ turinio pinigų gavimo programos dalis ir įjungę turinio pinigų gavimą, nereikia nieko kito daryti, kad suaktyvintų istorijos pinigų gavimą.
Praėjusiais metais „Facebook“ paskelbė turinio pinigų gavimo programą, kad sujungtų jos srauto skelbimus, skelbimus ritėse ir premijų programas „Performance“ į vieną. Eksperimentavusi su istorijomis, gautais iš pasirinktų beta dalyvių, socialinio tinklo, dabar pateikia pinigų gavimo parinktį visiems programai.
Milijonai kūrėjų buvo pakviesti prisijungti prie programos 2024 m., O „Facebook“ sako, kad ji planuoja pasiūlyti atvirą registraciją kažkada šiais metais. Tuo tarpu kūrėjai, kurie nėra programos dalis, gali išreikšti susidomėjimą kvietimu per programos svetainę.
Praėjusį spalį „Facebook“ atskleidė, kad kūrėjai 2024 m. Socialiniame tinkle uždirbo daugiau nei 2 milijardus dolerių, o ritinių ir kitų trumpų vaizdo įrašų išmokos išaugo daugiau nei 80%. Nuo tada, kai 2017 m. Įdiegė pinigų gavimo galimybes, „Facebook“ sumokėjo daugiau nei 4 milijonus kūrėjų.