
Šiandien vartotojams „Google“ pristatė savo AI režimą-klausimų ir A stiliaus paieškos įrankį. Bendrovė teigė, kad šis įrankis vis dar yra eksperimentiniame etape, o vartotojai turės jį pasirinkti per paieškos laboratorijas.
Kai vartotojas pasirinko, jis gali paklausti užklausų anglų kalba. „Google“ nenurodė, ar ji planuoja palaikyti vietines kalbas, ar kada tai gali būti.
Vartotojai gali ieškoti atsakymų į sudėtingas, kelių dalių užklausas, tokias kaip „Mano vaikai yra 4 ir 7 ir turi daug energijos. Pasiūlykite kūrybingų būdų, kaip jas aktyviai ir judėti patalpose, ypač karštomis dienomis, nereikia daug vietos ar brangių žaislų.“ Be to, vartotojai gali užduoti tolesnius klausimus, kad patobulintų rezultatus.
„Google“ pradėjo bandyti AI režimą su „Premium“ abonentais JAV šių metų pradžioje. Tada įmonė pradėjo plačiai išleisti šią funkciją visiems JAV vartotojams po jos „Google IO“ įvykio. Laikui bėgant įmonė pridėjo apsipirkimo funkciją, pristatė balso ir vaizdo paieškos palaikymą, taip pat pristatė skelbimus.
Bendrovė teigė, kad Indijos vartotojams palaikomos balso ir vaizdo paieškos funkcijos, atsižvelgiant į tai, kad balsas yra populiarus paieškos būdas. Jis pridūrė, kad AI režimas maitinamas pasirinktine „Gemini 2.5“ versija. Bendrovė taip pat pažymėjo, kad ankstyvieji AI režimo bandytojai klausia 2-3x ilgesnių užklausų.
Turėdama daugiau nei 870 milijonų interneto vartotojų, Indija yra viena didžiausių „Google“ rinkų. Tai taip pat veikia kaip bandymo vieta, kad įmonė galėtų stebėti, kaip daugiakalbiai vartotojai naudoja savo produktus.
Nors „Google“ vis dar turi liūto dalį paieškos rinkoje, žmonės savo kasdieniniame gyvenime pradėjo naudoti pokalbių pagrindu sukurtus AI įrankius, tokius kaip „ChatGPT“ ir „pasipiktinimo“. Naudodamas AI režimą, „Google“ nori, kad vartotojai, kurie nori, kad tokia sąsaja, naudotų savo produktą.
Be AI režimo, „Google“ stumdavo tokius produktus kaip AI apžvalgos, kuriose jūs apibendrinate užklausų rezultatus ieškant. Bendrovė balandžio mėnesį pareiškė, kad daugiau nei 1,5 milijardo žmonių naudojasi AI apžvalgomis visame pasaulyje. Anksčiau šį mėnesį „The Wall Street Journal“ pranešė, kad „Google“ AI funkcijos kenkia leidėjams, kurie matė srauto sumažėjimą iš „Organic Search“.