
„Apple“ klientai nėra sužavėti, kad gauna skelbimą iš „Apple Wallet“ programos, reklamuojančios originalų technologijų milžino filmą „F1 The Film“. Visoje socialinėje žiniasklaidoje „iPhone“ savininkai skundžiasi, kad jų „Wallet“ programa išsiuntė pranešimą apie postūmį, siūlantį 10 USD nuolaidą „Fandango“ visiems, perkantiems du ar daugiau bilietų į filmą.
Vaidybinis filmas, kuriame vaidina Bradas Pittas, tyrinėja „Formulės 1“ pasaulį ir buvo nufilmuotas tikrose „Grand Prix“ lenktynėse. Tai taip pat demonstruoja „Apple“ technologijos naudojimą, pradedant pagal užsakymą pagamintas fotoaparatas, pagamintas iš „iPhone“ dalių, naudojamų filmuoti automobilių viduje, iki „AirPods Max“, kurį miega Pitto personažas, F1 vairuotojas Sonny Hayesas.
Nepaisant to, kad filmas gali būti gerai priimtas, „iPhone“ vartotojai nebūtinai nori savo įmontuotų komunalinių paslaugų, tokių kaip jų skaitmeninė piniginė, rinkodara jiems.
„Aš nemokėjau daugiau nei 1000 USD už„ iPhone “, kad galėčiau reklamuoti“, – skundžiasi vienas „Reddit“ vartotojas (U/Captain42d). Kitas naujausias įrašas, jau su dešimtimis atsakymų, nori žinoti, kaip išjungti „Apple Pay“ skelbimus.
Kaip paaiškėja, „iOS 26“ beta versijoje yra nauja galimybė išjungti „pasiūlymus ir reklamas“ iš „Apple“ piniginės, kurios nėra dabartiniame leidime. Vietoj to, „New Beta Build“ vartotojai turi tik galimybę išjungti pranešimus arba išjungti kortelių pranašumus „Wallet“ per kasą. Jie negali atsisakyti pasiūlymų.
Pridėjus naują „iOS 26“ „Control“ perjungimą, teigiama, kad „Apple“ planuoja ateityje stumti daugiau rinkodaros pranešimų ir reklamų per „Wallet“ programą – to, ko daugelis „iPhone“ vartotojų neįvertins.
„Apple“ klientai paprastai vengia reklamų ir rinkodaros pastangų, pastūmėjančių į savo įrenginius be jų sutikimo. Anksčiau jie, pavyzdžiui, „Apple“ paslaugų „IOS“ nustatymuose jie atsitraukė į „Apple“ paslaugų skelbimus. Ir po 10 metų žmonės vis dar skundžiasi U2 albumu, kuris automatiškai pasirodė jų „iTunes“ muzikos bibliotekoje.
Prisimindamas tą rinkodaros diskusiją, vienas „Reddit“ vartotojas rašo apie naują „F1“ filmo „Wallet Push“ pranešimą „Aš gaunu bono atvaizdus“.
„Apple“ labai reklamavo „F1“ filmą kartu su savo platinimo partneriu „Warner Bros.“, kuriame buvo įtraukta „Haptic“ priekabos paleidimas su vibracijos atsiliepimais. Bendrovė netgi šį mėnesį pradėjo savo neseniai „WWDC 2025“ pagrindinį pranešimą su filmo veiksmo peržiūra, kurioje dalyvavo „Apple“ generalinis direktorius Timas Cookas ir programinės įrangos inžinerijos SVP Craig Federighi, kaip lenktyninių automobilių vairuotojas.
Kreipėmės į „Apple“ komentuoti ir ne iš karto išgirdome.