Pranešama, kad praėjus mėnesiui po pirmojo produkto pristatymo, „Humane“ įkūrėjai pristatė savo gerai finansuojamą startuolį į rinką. Nors net didžiausi firmos linksmintojai nesitikėjo, kad „Ai Pin“ pakeis pasaulį per tokį trumpą laiką, tik nedaugelis iš daugelio jos niekintojų tikėjosi, kad viskas pasisuks taip į šoną ir taip greitai.
Didžiausiam Humane konkurentui Rabbit R1 sekėsi ne ką geriau. Netrukus po paleidimo, generatyvus dirbtinio intelekto varomas delninis kompiuteris buvo ištiktas kritikų. Ryškiausia „pusiau iškepto“ įrenginio kritika buvo ta, kad tai gali būti programa, o ne 200 USD vertės aparatinė įranga.
Jaudulys prieš abiejų įrenginių pristatymą įrodo, kad yra susidomėjimas nauju formos veiksniu, kuris išnaudoja LLM (didelių kalbų modelius) tokiu būdu, kuris yra tikrai naudingas mūsų kasdieniame gyvenime. Tačiau šiuo metu galima neabejoti, kad niekas dar neužstrigo tūpimo aikštelėje.
„Iyo“ yra trečiasis veiksnys, skatinantis tiekti atskirus generuojančius AI įrenginius. Skirtingai nei „Humane“, kuri bandė sukurti visiškai naują formos faktorių, naudodama atvartą, „Iyo“ savo technologiją kuria į jau nepaprastai sėkmingą kategoriją: „Bluetooth“ ausines.
Kai „Iyo One“ pasirodys šią žiemą, bendrovė galės remtis kelerių metų vartotojų švietimu apie asistentų, tokių kaip Alexa ir Siri, integravimą į ausines. Perėjimas nuo to prie sudėtingesnių LLM pagrįstų modelių yra daug trumpesnis nei tokių, kaip „Ai Pin“, todėl reikia iš esmės permąstyti, kaip sąveikaujame su savo įrenginiais.
Panašiai kaip „Humane“ ir „Rabbit“, „Iyo“ buvo įkurtas anksčiau nei dabartinis AI hype ciklas. Bendrovė savo istoriją siekia iki 2019 m.
„Mačiau visus šiuos žmones, kuriuos pažinojau dirbtinio intelekto srityje, tris skirtingas „Google“ tyrimų organizacijas, visus išorinius žmones, „OpenAI“ ir kitus, kurie padarė šią neįtikėtiną pažangą naudodami šiuos kalbų modelius, visi nepriklausomai“, – „TechCrunch“ pasakojo įkūrėjas ir generalinis direktorius Jasonas Rugolo. „Aš suprantu, kad tai yra algebra ir duomenys, ir niekas neturi jokio supratimo apie šiuos dalykus. Mačiau, kad pagrindiniai modeliai plėsis ir taps preke – 2019 m. tai labai prieštaringa.
„Humane“ sugebėjo sulaukti nemažo susidomėjimo, remdamasis savo įkūrėjų „Apple“ darbo laiku, o „Iyo“ iš tikrųjų susikūrė „Google“. Įmonė buvo inkubuojama „Alphabet X“ „moonshot“ gamykloje, kuri paskatino tokius projektus kaip „Glass“ ir „Project Loon“. „Iyo“ buvo atskirta 2021 m. Tačiau skirtingai nei „X“ absolventai „Waymo“, „Wing“ ir „Intrinsic“, įmonė neveikia kaip dukterinė įmonė. Vietoj to, Alphabet buvo pirmasis Iyo investuotojas. Kadangi Rugolo greitai nurodo, paieškos milžinas neužima vietos bendrovės valdyboje.
Kitas svarbus privalumas – priešingai nei jo pavadinimas, „One“ nebus pirmasis „Iyo“ produktas. Šiuo metu galite apsilankyti įmonės svetainėje ir įsigyti kitą, bet susijusį garso įrenginį. 1650 USD kainuojantis „Vad Pro“ iš tikrųjų yra sudėtingas į ausis įdedamas studijos etaloninis monitorius. Įrenginys turi panašų suapvalintos formos faktorių kaip ir „One“ bei galvos sekimą, tačiau pirmasis „Iyo“ parduodamas įrenginys yra laidinis.
„Jei kuriate skaitmeninę garso darbo vietą, pvz., „Logic Pro“, – sako Rugolo, – ji suporuota su mūsų sukurta programine įranga, kuri taiko mūsų virtualizacijos technologiją. Tai skirta padėti inžinieriams sukurti erdvinio garso mišinius.
„Vad Pro“ kalba apie kitą svarbų „Iyo One“ žingsnio elementą: jos sukurtos taip, kad visų pirma būtų aukščiausios kokybės ausinių rinkinys. Skirtingai nuo „Ai Pin“ ir „R1“, kurie nesiūlo jokios vertės, išskyrus jų AI galimybes, „Iyo One“ taip pat gali tiesiog veikti kaip gera ausinių pora.
Ausinės yra žymiai didesnės nei standartinės „Bluetooth“ ausinės. Taip yra iš dalies dėl to, kad įtraukta žymiai didesnė baterija, kuri, anot Rugolo, gali būti įkraunama iki 16 valandų, kai suporuojama su telefonu veikiant „Bluetooth“ režimu. Kita vertus, jei naudojate „One“ korinio ryšio režimu be pririšto ragelio, šis skaičius gerokai sumažėja iki maždaug pusantros valandos.
Kaina taip pat kelia susirūpinimą. Nors „Iyo One“ kainuos tik dalį „Vad Pro“, jis vis tiek pigus – 599 USD už „Wi-Fi“ modelį ir 699 USD už mobiliąją versiją. Pastaroji kaina yra tokia pati kaip Ai Pin ir šimtais dolerių daugiau nei R1. Tai tikrai nepatenka į eilinio vartotojo asortimentą, kuris perka aparatinę įrangą, kad galėtų su juo susitvarkyti. Tačiau skirtingai nei „Ai Pin“, „Iyo One“ nereikės mėnesinio abonentinio mokesčio.
„Toks modelis iš tikrųjų kyla iš rizikos“, – sakė Rugolo. „Jie bando sunkiai įmones priversti įkalinti žmones. Man nepatinka toks modelis. Tai nėra geriausia klientams“. Tačiau naudojant mobiliojo ryšio versiją vartotojai turės užsiregistruoti planui su savo operatoriais. Tai tik standartinė praktika.
Kaip parodė, kad Denon įsigijo Nura, „Bluetooth“ ausinių kategorija yra sudėtinga pradedančiajam, nepaisant to, kokia naujoviška būtų pagrindinė technologija. Įmonės konkuruoja su didžiausiais pramonės vardais, įskaitant Apple, Samsung ir Google. Kita vertus, jūs turite poras, kurias dažnai kuria Kinijos gamintojai, kurias galima įsigyti vos už 10 USD.
Tačiau Rugolo mano, kad ausinės bus vertingos nuo pat pirmos dienos. „Ai Pin“ ir „R1“ stengėsi pasakyti tą patį.
„Manau, kad svarbiausia yra suteikti vertę iš karto, iš karto, sutelkiant dėmesį į funkcijas, kurias ketinate pristatyti“, – sakė „Iyo“ įkūrėjas. „Manome, kad tai yra platforma, ir manome, kad bus milijonai to, ką vadiname „Audio-First Apps“, šių AU programų. Tačiau žmonės platformų neperka. Jie perka produktus, kurie jiems yra labai naudingi. Taigi, vien dėl garso izoliacijos, komforto ir muzikos kokybės, manome, kad šių įrenginių rinka yra labai didelė.