
„Snapchat“ trečiadienį paskelbė, kad „Snap Map“ dabar turi daugiau nei 400 milijonų mėnesinių aktyvių vartotojų – tai naujas etapas vienai iš pagrindinių programos funkcijų.
„Snap Map“ iš pradžių buvo pradėtas būdas vartotojams pamatyti savo draugų vietas ir naršyti viešus vaizdus iš viso pasaulio. Viršvalandžiai, ši funkcija vystėsi ir dabar siūlo būdų, kaip vartotojams atrasti vietinius taškus ir rasti dalykus, kuriuos reikia padaryti.
„Snap Map“ sėkmė yra svarbi „Snapchat“, nes tai yra esminė socialinio tinklo dalis ir suteikia konkurencinį pranašumą prieš tokius konkurentus kaip „Instagram“ ir „Tiktok“, kurie abu nesiūlo realaus laiko socialinio atradimo taip, kaip tai daro „Snap Map“.
„Instagram“ tai supranta, nes meta valdomas socialinis tinklas buvo pastebėtas dirbant „draugų žemėlapyje“, kuris vartotojams leistų realiu laiku pamatyti savo draugų vietas.
„SNAP žemėlapis yra vienas iš labiausiai naudojamų mobiliųjų žemėlapių pasaulyje, ir mes džiaugiamės, kad mūsų bendruomenė toliau auga“, – teigė „TechCrunch“ pranešime Ceci Ceci Mourkogiannis, „Snap“ produkto viceprezidentas. „SNAP žemėlapis padeda šimtams milijonų susisiekti su draugais ir jų mėgstamomis vietomis ir sužinoti, kas vyksta aplink juos, todėl pasaulis kiekvieną dieną jaustųsi labiau susijęs“.
Naujienos pasirodo, kai „Snapchat“ per daugelį metų atnaujino „Snap“ žemėlapį su papildomomis funkcijomis. Praėjusiais metais įmonė išleido „pėdų pakraščių“ funkciją, leidžiančią pamatyti, kiek pasaulio ištyrėte, ir sekti, kur keliavote.
Be to, „Snapchat“ išleido „reklamuojamas vietas“ „Snap“ žemėlapyje kaip būdas vartotojams atrasti naujas vietas. Prekių ženklams „Reklamos vietos“ suteikia galimybę reklamuotis ir parodyti visas savo vietas „Snap“ žemėlapyje.
„TechCrunch“ renginys
Berkeley, CA
|
Birželio 5 d
Užsisakykite dabar