
Bendras mikromobilumo paleidimas VOI yra medžioklė įsigijimų. O generalinio direktoriaus Frederiko Hjelmo pageidavimų sąraše yra „Bolt“, Europos mobilumo super-applikacija, geriausiai žinoma dėl važiavimo.
Ne tai, kad „Bolt“ mikromobilių verslas būtinai parduodamas – nepaisant pokalbių apie VOI pirkimą įmonės motorolerį ir dviračių ranką. Boltas atsisakė komentuoti, kai „TechCrunch“ pasiekė.
„„ Bolt “yra puiki kompanija, tačiau jie daugiausia yra važiuojančių asmenų įmonė“,-„Hjelm“ pasakojo „TechCrunch“ scenoje „Micromobility Industries“ apskritojo stalo disketu Briuselyje, kur jį prisijungė paukščių generalinis direktorius Michaelas Washinushi ir DOTT/pakopos generalinis direktorius Henri Moissinac.
Hjelmas teigė, kad Bolto iššūkis yra tas, kad jis turi būti „nepaprastai geras keliose vertikalėse“. Be važiavimo, „Bolt“ siūlo maisto prekių ir maisto tiekimą, taip pat automobilių nuoma.
„Mikromobilumas yra labai sunkus, ir jis turi aparatinės įrangos aspektą, tačiau jokio tinklo efekto, pavyzdžiui, kaip maisto pristatymas ir važiavimo (gali sukelti) maisto prekių pristatymą“,-teigė Hjelmas.
Jis pažymėjo, kad dauguma žmonių, kurie renkasi be „Dockless E-Scooter“ ar „E-dviračių“, yra vietiniai gyventojai, kurie teikia pirmenybę patirčiai ir įperkamumui, o ne galimybėms naudoti „super programą“, pavyzdžiui, „Bolt“.
Pateikdamas motociklininkų, kurie naudojasi mikromobilio paslaugomis, pavyzdį, nes jie atpažįsta prekės ženklą – ir galbūt nenorėtų atsisiųsti kitos programos – jis laikėsi šios disertacijos. Hjelmas teigė nemanantis, kad prekės ženklo atpažinimo pakanka, kad būtų galima kompensuoti blogesnę vartotojo patirtį.
Žinoma, nėra duomenų, įrodančių, kad VOI siūlo geresnę vartotojo patirtį nei „Bolt“. Tai nesutrukdė kitiems skydelyje prisijungti prie varžto krūvos.
„„ Bolt “naudoja kainą kaip nuostolių lyderį“, – sakė „Bird“ Washinushi, nurodydamas Bolto galimybes pasikliauti kitomis savo operacijomis, kad galėtų nuostolingai auginti savo mikromobilumo verslą. „Jie atmeta kainą ir būtent taip jie įgyja diegimo. Mano supratimu, kad jie nedaro didžiulės investicijos į … tikrai geros mikromobilumo operacijos“.
„Washinushi“ pažymėjo, kad paukštis, taip pat Dott ir Voi, naudoja daug duomenų, kad būtų galima susilpninti transporto priemones.
„Galite išmesti tūkstančius transporto priemonių ir tikėtis, kad žmonės važiuoja, arba galite … pusę tų transporto priemonių pastatyti tinkamoje vietoje ir tinkamu laiku, kad optimizuotumėte važiavimus ir optimizuotumėte kainą“, – sakė jis. „Ir tai (kaip) verslas iš tikrųjų išsivystė per pastaruosius dvejus ar trejus metus … tai mums daro jį labai savarankišku verslu“.
2024 m. „Bird“ teigė, kad jis pasiekė 19 milijonų dolerių pakoreguotą EBITDA pelningumą – tai yra bruožas įmonei, kuri buvo išbraukta iš akcijų rinkos ir prieš dvejus metus pateikė bankroto bylą. VoI taip pat pasiekė savo pirmuosius pelningus metus praėjusiais metais, kai pakoreguota EBITDA sudarė 17,9 mln. USD.
„Bolt“ nebendravo su savo mikromobilių verslo finansiniais numeriais. 2024 m. Lapkričio mėn. Bendrovė teigė, kad jos verslo padalinių metinės pajamos pasiekė 2,11 milijardo dolerių, tačiau nesidalino, kiek ji prarado. Remiantis vietiniais pranešimais, 2023 m. „Bolt“ užfiksavo maždaug 2 milijardų JAV dolerių pajamas, kai veiklos nuostoliai siekia 108 milijonus dolerių.
„TechCrunch“ bandė sekti trečiadienį su Hjelmu apie tai, kodėl jis norėjo įsigyti „Bolt“ ir ar jis derasi su kompanija.
„Aš esu Švedijos namų mafijos susivienijime ir rytoj pagalvosiu apie Boltą“, – atsakė jis.
„TechCrunch“ atnaujins šią istoriją, jei „Hjelm“ šiuo klausimu turės daugiau pasakyti.