
„WhatsApp“ dabar turi daugiau nei 3 milijardus žmonių, kurie jį naudoja kiekvieną mėnesį, trečiadienį „Meta“ generalinis direktorius Markas Zuckerbergas pažymėjo per bendrovės pirmojo ketvirčio rezultatų konferencijos pokalbį trečiadienį.
Įkurta 2009 m., O „Facebook“ įsigijo už 19 milijardų dolerių 2014 m., „WhatsApp“ lieka laisvas naudoti ir netinka jokiems skelbimams. Programa pasiekė 2 milijardus mėnesinio aktyvaus vartotojo ženklo dar 2020 m., Tačiau, be naujausio etapo, tai yra viena iš nedaugelio programų, peržengiančių 3 milijardų vartotojo ženklą, be „Facebook“.
Ši nuolanki vartotojų bazė daro „WhatsApp“ pagrindiniu „Meta“ verslu, ypač dabar, kai įmonė lažinasi apie ūkį dėl savo AI strategijos. Anksčiau bendrovė teigė, kad programa yra viena didžiausių AI paslaugų platinimo platformų.
„Matome, kad žmonės bendrauja su meta AI iš kelių skirtingų įėjimo taškų.„ WhatsApp “ir toliau mato stipriausią meta AI naudojimą mūsų programų šeimoje“, – konferencijos metu sakė „Meta“ CFO, Susan Li. Ji taip pat pažymėjo, kad dauguma „WhatsApp“ vartotojų bendrauja su „Meta AI“ pokalbiuose vienas prieš vieną.
„Zuckerberg“ teigė, kad nors „WhatsApp“ suteikia galimybę lengvai naudotis AI funkcijomis, „Meta“ turėjo pasirinkti kitokį požiūrį, kad paskatintų savo AI produktų priėmimą tokiose rinkose kaip JAV, kur dauguma žmonių vis dar mieliau naudojasi savo telefonų atsargų pranešimų programomis vienas kitam. Štai kur atsiranda naujai išleista įmonės „Meta AI“ programa.
„Mes tikimės, kad laikui bėgant taps lyderiu (JAV pranešimų rinkoje), tačiau mes ten esame kitokios padėties, nei esame daugumoje kitų pasaulio„ WhatsApp “. Taigi aš manau, kad meta AI programa, kaip atskira, bus ypač svarbi JAV, kad būtų sukurta lyderystė – kaip pagrindinė asmeninė AI, kurią žmonės naudoja. Bet mes tęsime patirtį tęsti patirtį visose kitose srityse, – sakė jis.
Bendrovė teigė, kad pokalbių programos verslo platforma „WhatsApp Business“ auga ir sudarė didelę dalį 510 mln. USD pajamų, kurias atnešė programų šeima.
„TechCrunch“ renginys
Berkeley, CA
|
Birželio 5 d
Užsisakykite dabar
„Meta“ išbandė „WhatsApp“ verslo AI įrankius, o Li trečiadienį teigė, kad įmonė kuria naują AI agentų valdymo sąsają ir prietaisų skydelį, kuris leistų įmonėms išmokyti Meta AI apie jų informaciją. Ši informacija gali apimti verslo svetainę, „WhatsApp“ profilį arba jų „Instagram“ ir „Facebook“ puslapį. Tai taip pat bando, kad verslas suaktyvina „Meta“ AI pokalbių programą pokalbiuose su klientais.