
Antradienį „Yelp“ teigė, kad jis stengiasi diegti AI varomus „balso agentus“, kad padėtų paslaugų teikėjams ir restoranams tvarkyti skambučius, atsakyti į pagrindinius klausimus ir atlikti užduotis, pavyzdžiui, įtraukti klientą į restorano laukimo sąrašą.
„Yelp“ sako, kad jos agentams nereikia sudėtingos sąrankos ar API integracijos, ir jie gali remtis esamais metaduomenimis kartu su įmonių duomenimis, tokiais kaip tarimo vadovai, pritaikyti balso sveikinimai ir skambučių peradresavimo taisyklės. Pavyzdžiui, restorano atveju „Yelp“ agentai gali prisijungti prie restorano valdymo programinės įrangos, kad galėtų nusiųsti rezervacijos informaciją klientui po skambučio.
„Yelp“ agentai taip pat gali tvarkyti tokius dalykus kaip automatinis šlamšto filtravimas ir skambučių analizė. Jie atiduos pokalbį žmogui dėl sudėtingesnių užklausų, o po kiekvieno skambučio verslas gaus skambučio santrauką kartu su nuorašu ir įrašu.
„Dažnai profesionalai dirba sunkiomis sąlygomis ir negali paskambinti“, – interviu „TechCrunch“ sakė „Yelp“ vyriausiasis produkto pareigūnas Craigas Saldanha. „Mes norime (red.) Sukurti produktą, kuris padėtų konvertuoti potencialius klientus, kurių (paprastai gali būti praleista)“.
„Yelp“ naudoja „Openai“ realaus laiko API, kad galėtų tvarkyti skambučius nuo galo iki galo. Tai leidžia „Yelp“ agentams, papildyti įmonės žinių grafiku, užduoti ir atsakyti į tolesnius klausimus.
„Yelp“ teigė, kad ji nuolat vertina naujus savo produktų modelius, kad gautų geriausius rezultatus, susijusius su vėlavimu, kalbos atpažinimo tikslumu ir bendra klientų patirtimi.
Saldanha mano, kad laikui bėgant balso technologija bus prekiaujama, o diferenciacijos taškas bus pagrindiniai duomenys ir tai, kaip AI tvarko klientų užklausas. Jis pridūrė, kad tose srityse, jo manymu, „Yelp“ turi pranašumą prieš varžybas.