
„Google Shopping“ ne tik apie kainų siūlymą ir biudžeto valdymą – tai yra „Google“ geriausių duomenų tiekimas.
Skirtingai nuo tradicinių paieškos skelbimų, kai raktiniai žodžiai diktuoja taikymą, apsipirkimo kampanijos priklauso nuo jūsų produkto kanalo. Jūsų produkto duomenų kokybė, tikslumas ir išsamumas lemia, kaip dažnai ir kur rodomi jūsų skelbimai.
Gerai optimizuotas kanalas pagerina įspūdžius, paspaudimų rodiklius (CTR) ir skelbimų išlaidų grąžą (ROAS).
Kita vertus, apleistas pašaras lemia iššvaistytą skelbimų išleidimą, nepatvirtintus sąrašus ir prastą našumą.
Pasinerkime į 10 patikrintų būdų, kaip optimizuoti savo „Google Shopping“ produktų kanalą, kad būtų maksimalus našumas.
1. Tobulinkite savo produktų pavadinimus, kad pagerintumėte reitingą ir CTR
Jūsų produkto pavadinimas, be abejo, yra pats kritiškiausias jūsų kanalo sritis. Tai daro tiesioginę įtaką, kur ir kaip jūsų skelbimas pasirodo paieškos rezultatuose.
Tinkamai struktūruotas pavadinimas padidina matomumą, o neaiškus ar blogai suformatuotas gali palaidoti jūsų produktą konkurentų jūroje.
Geriausia efektyvių produktų pavadinimų rašymo praktika
- Priekinė dalis yra svarbiausia detalė. „Google“ teikia pirmenybę pirmiesiems 70 simbolių, todėl pirmieji turėtų būti pagrindiniai atributai.
- Vykdykite struktūrizuotą formatą, pagrįstą savo pramone. Keletas pavyzdžių gali būti:
- Drabužiai: Prekės ženklas + produkto pavadinimas + produkto tipas + spalva + dydis.
- Elektronika: Prekės ženklas + produkto tipas + dydis + spalva + laikiklis.
- Namai ir sodas: Prekės ženklas + produkto tipas + funkcija + {kita patraukli funkcija}.
- Naudokite aprašomąją, bet glaustą kalbą. Nepridėkite pūkų, pavyzdžiui, „geriausios kainos“ ar „aukštos kokybės“.
- Venkite per didelio raktinių žodžių įdaro. „Google“ gali tai vertinti kaip „Spammy“ ir „Hurt“ našumą.
Kodėl tai svarbu? Puikiai optimizuotas pavadinimas užtikrina, kad jūsų produktas pasirodo tinkamose paieškose, padidindamas aktualumą ir CTR.
2. Parašykite produktų aprašymus, kurie informuoja ir konvertuoja
Nors produktų aprašymai neturi tiek tiesioginio poveikio reitingams, kiek pavadinimai, jie vis tiek vaidina lemiamą vaidmenį teikiant „Google“ kontekstą ir įtikindami pirkėjus konvertuoti.
Pagalvokite apie savo aprašymą kaip apie pardavimo žingsnį. Tai turėtų pabrėžti pagrindines funkcijas, atsakyti į bendrus klausimus ir atskirti jūsų produktą nuo konkurentų.
Ką įtraukti į savo produkto aprašymą
- Esminė informacija apie produktą: Dydis, spalva, medžiaga, savybės ir suderinamumas.
- Unikali pardavimo taškai (USPS): Kodėl kažkas turėtų pirkti iš jūsų, o ne konkurentą?
- Naudokite atvejus: Padėkite pirkėjams vizualizuoti, kaip produktas telpa į jų gyvenimą.
- Venkite gamintojo aprašymų: Perrašykite savo žodžiais, kad pridėtumėte pridėtinę vertę.
Štai pavyzdys, ką ne daryti:
- „Tai aukštos kokybės vakuumas, turintis pažangią siurbimo galią“.
Naudojant aukščiau pateiktus patarimus, tinkamas vakuumo aprašymas galėtų būti toks:
- „„ Dyson V15 Desect “naudojamas lazerio dulkių aptikimas ir HEPA filtravimas, giliai valant 99,99% dalelių. Turint 60 minučių veikimo laiką, jis idealiai tinka dideliems namams. “
Taigi, kodėl aprašymai yra svarbūs? Didžiausi skirtumai sukelia smulkmenas.
Įtikinamas aprašymas ne tik padeda „Google“ geriau suskirstyti savo produktą, bet ir padidina konversijas.
3. Naudokite aukštos kokybės, reikalaujančius produktų vaizdus
Vaizdai dažnai yra pirmas dalykas, kurį pastebi pirkėjai, o žemos kokybės vaizdai gali pakenkti įsitraukimui.
„Google“ taip pat turi griežtas gaires, o jų pažeidimas gali sukelti produkto nepritarimą.
Vaizdo optimizavimo patarimai
- Naudokite aukštos skiriamosios gebos vaizdus (Mažiausiai 800 x 800 pikselių) Aiškumui ir profesionalumui.
- Įsitikinkite, kad vaizdai tiksliai pavaizduoti produktas – Jokių klaidinančių vaizdų.
- Venkite reklaminių perdangų, teksto ar vandens ženklų: „Google“ gali tai atmesti.
- Jei įmanoma, naudokite kelis vaizdus: Įtraukite gyvenimo būdo kadrus, kad būtų galima naudoti realaus pasaulio naudojimą.
Pvz., Jei parduodate baldus, pateikite iš arti vaizduojamų faktūrų ir apdailos vaizdų. Mados elementams, įtraukite priekinę, užpakalinę ir iš arti, kad pirkėjams būtų suteiktas geresnis vaizdas.
Geresni vaizdai gali padėti pagerinti CTR, sumažinti atmetimo rodiklius produkto detalių puslapiuose ir galiausiai paskatinti daugiau konversijų.
4. Priskirkite konkrečiausią „Google“ produktų kategoriją
„Google“ priskiria iš anksto nustatytas kategorijas produktams, o pasirinkus tiksliausią, pagerinate jūsų skelbimo aktualumą.
Daugelis reklamuotojų įsipareigoja plačioms kategorijoms, galimai praleidžiant geresnes vietas.
Čia yra keletas patarimų, kaip pasirinkti tinkamą kategoriją:
- Venkite bendrų pasirinkimų. Vietoj „drabužių ir aksesuarų“, pasirinkite “Drabužiai> Suknelės> Maxi suknelės.“
- Reguliariai peržiūrėkite visą „Google“ produkto taksonomiją. Jį galite reguliariai atnaujinti čia.
- Reguliariai atnaujinkite savo kategorijos pasirinkimus. Kadangi vystosi „Google“ taksonomija, jūsų pasirinkimo patobulinimas laikui bėgant gali pagerinti kampanijos našumą.
„Google“ produktų kategorija yra nepakankamai įvertinta jūsų „Google Shopping“ produktų kanalo dalis. Teisinga kategorija užtikrina, kad jūsų produktas pasirodo atitinkamose paieškose ir neleidžia netinkamam planavimui.
5. Norėdami geriau segmentuoti, naudokite produkto tipo atributą
Skirtingai nuo iš anksto nustatyto „Google“ Produktų kategorija, Produkto tipas Atributas yra visiškai pritaikomas.
Tai galimybė tobulinti taikymą toliau ir efektyviau susisteminti savo kampanijas.
Kaip efektyviai naudoti produkto tipą
- Jei įmanoma, naudokite išsamias, hierarchines etiketes. Pavyzdžiui: „Elektronika> Nešiojamieji kompiuteriai> Žaidimų nešiojamieji kompiuteriai“.
- Segmentas pagal produkto našumą. Pavyzdžiui, atskirti aukštus ir mažos maržos daiktus.
- Naudokite tai siūlydami strategijas! Norėdami gauti daugiau valdymo, galite pakoreguoti pasiūlymus pagal produkto tipą. Tiesiog nepamirškite, kad pasiūlymų strategijos yra nustatytos kampanijos lygiu, todėl būtų prasmingiau, jei jūsų kanalas yra labai skirtingos arba didesnės maržos tam tikroms produktų kategorijoms.
Atminkite, kad gerai struktūruotas produkto tipo atributas gali padėti pagerinti ataskaitų teikimą, taikymą ir netgi pasiūlymų valdymą, kai jis bus teisingai.
6. Išlaikykite realaus laiko kainų ir prieinamumo tikslumą
Bendra nepritarimo priežastis yra nesutampa jūsų svetainės ir „Google Shopping“ kanalo kainodara.
Jei pirkėjai mato vieną skelbimo kainą, o kitą – kasoje, rizikuojate prarasti pasitikėjimą ir konversijas pakeliui.
Žemiau yra keletas būdų, kaip užtikrinti kainų nustatymą ir prieinamumą (beveik) visada teisinga:
- Įgalinkite automatinius kanalo atnaujinimus naudodami „Google“ turinio API arba suplanuotą gavimą.
- Reguliariai patikrinkite „Google Merchant Center“ diagnostiką.
- Jei vykdote „Flash“ pardavimus ar ribotą laiką nuolaidas, atitinkamai įsitikinkite, kad jūsų informacijos santrauka yra atnaujinami.
7. Sverkite GTIN ir MPN, kad būtų galima suderinti stipresnį produktą
Jei parduodate firminius produktus, būtinai įtraukite pasaulinius prekybos prekių numerius (GTIN) ir gamintojo dalių numerius (MPNS). Įtraukti tai padeda „Google“ tiksliau suderinti jūsų produktą.
Keletas pagrindinių šių atributų pateikimo jūsų „Google“ pirkinių kanalui privalumai yra::
- Patobulintas skelbimų įdėjimas į „Google Shopping“ ir nemokamus produktų sąrašus.
- Didesnis matomumas palyginus apsipirkimo rezultatus.
- Padidėjusi tikimybė pasirodyti „Google“ pirkti „Google“ sąrašuose.
Vėlgi, jūs galite manyti, kad šie produktų kanalo atributai gali būti nereikalingi, tačiau geresnis produktų suderinimas reiškia daugiau įspūdžių ir, galiausiai, daugiau konversijų.
8. Naudokite pasirinktines etiketes, kad patobulintumėte kainų siūlymo strategijas
Individualizuotos etiketės padeda segmentų produktams, remiantis daugybe elementų, tokių kaip našumas, kaina ar akcijos.
Čia yra keletas pavyzdžių, kaip galite naudoti pasirinktines etiketes:
- Pelningumo segmentas: Atskirdami didelę maržą, palyginti su mažos maržos elementais, palengvina kampanijos ir skelbimų grupės struktūros segmentą.
- Sezoninės akcijos: „Žiemos kolekcija“ ir „Vasaros pasiūlymai“.
- Akcijų lygis: Geriausiai pardavėjai ir daiktai.
Kodėl pasirinktinės etiketės yra svarbios „Google Shopping“? Geresnis segmentavimas gali sukelti ekonomiškesnių rezultatų, netrūkstant konversijos tūriui.
9. Optimizuokite savo kanalo užklausos lygio našumą
Kai priklijavote pagrindus, kitas žingsnis yra jūsų kanalo optimizavimas remiantis faktinėmis paieškos užklausomis ir našumo duomenimis.
Užuot traktavę savo kanalą kaip statinį duomenų rinkinį, galite dinamiškai pakoreguoti produkto atributus, kad pagerintumėte derinimą su aukšto konvertavimo užklausomis.
Kaip naudoti užklausos lygio optimizavimą:
Pirmiausia pradėkite analizuodami savo aukštos kokybės paieškos terminus. Eikite į paieškos terminų ataskaitą, kad nustatytumėte, kurios užklausos skatina daugiausiai konversijų.
Dabar palyginkite šias užklausas su dabartiniais produktų pavadinimais ir aprašymais. Ar jie sutampa?
Jei viršutinio konvertavimo terminas nėra jūsų pavadinime, atnaujinkite savo sklaidos kanalą, kad galėtumėte geriau suderinti.
Jei norite perkelti šį optimizavimą į kitą lygį, pabandykite sukurti automatizavimo kanalų taisykles.
Norėdami tai padaryti, eikite į „FeaT Rule“ „Google Merchant Center“, kad nustatytumėte logiką, kad dinamiškai pridėtų aukšto efektyvumo raktinius žodžius į pavadinimus.
Pvz., Jei užklausą, tokią kaip „Belaidis triukšmą, kuris yra nukreiptas į ausines, konvertuojasi gerai, tačiau jūsų produkto pavadinime sakoma tik„ Sony WH-1000xm5 ausinės “, taisyklė gali automatiškai atnaujinti pavadinimą į kažką panašaus į„ Sony WH-1000xm5 “belaidžio triukšmo kanceliavimo ausines.
Ši technika užtikrina, kad jūsų produktų pavadinimai išliks aktualūs be rankinių atnaujinimų.
10. Norėdami patobulinti produktų tiekimą, naudokite pirmosios šalies duomenis
Daugelis reklamuotojų daugiausia dėmesio skiria tik savo produktų kanalo optimizavimui „Google“ algoritmui, tačiau kas būtų, jei optimizuosite savo kanalą pagal savo klientų duomenis?
Reklamuotojams, valdantiems dideles apsipirkimo kampanijas, pirmosios šalies duomenų panaudojimas (pvz., Klientų pirkimo elgesys, lojalumo duomenys ir auditorijos segmentacija) gali žymiai pagerinti pašarų aktualumą ir padidinti didesnius konversijų rodiklius.
Kaip naudoti pirmosios šalies duomenis, kad pagerintumėte „Google Shopping“ kanalą
Vienas iš būdų tai padaryti yra segmentuoti savo produktų kanalą pirkėjo ketinimą.
Jei turite prieigą prie klientų elgesio duomenų iš savo svetainės, ryšių su klientais valdymo (CRM) ar analizės, galite patobulinti savo kanalą, kad geriau suderintumėte įvairių tipų pirkėjus.
- Grįžtantys klientai: Pabrėžkite, kad ištikimi klientai dažnai perka produktus, priskirdami pasirinktinę etiketę, tokią kaip „Best_seller_loyalty“.
- Pirmą kartą pirkėjai: Sureguliuokite produktų aprašymus ar pavadinimus, kad pabrėžtumėte bestselerius ar aukšto konvertuojančius pradinio lygio produktus. Pabandykite pridėti pasirinktinę etiketę, pavyzdžiui, „High_first_time_purchase_rate“.
- Didelės vertės klientai: Jei kai kurie produktai pakartotų pirkėjų pirkimo dažnis yra didesnis, įsitikinkite, kad jie turi optimizuotus pavadinimus, išsamesnius aprašymus ir aukščiausios kokybės vaizdus jūsų kanale.
Antra, jei naudojate lojalumo programas ar abonentų nuolaidas, galite nustatyti išskirtinius pasiūlymus.
Pavyzdžiui, „Cosmetics“ prekės ženklas mato, kad ištikimi klientai dažnai perka tris pakuotes, o ne pavienius butelius.
Užuot tik pasikliavę kampanijos siūlymais, jie optimizuoja kanalą užtikrindami, kad šie daugialypės pakuotės būtų įtrauktos ir reklamuojami tinkamais produktų pavadinimais, aprašymais ir abonentų kainodara.
Šiuo metu „Google Shopping“ lojalumo funkcija yra prieinama JAV ir Australijoje.
Jūsų produktų kanalas yra konkurencinis „Google Shopping“ pranašumas
Pereiti nuo tradicinio pašarų optimizavimo yra labai svarbiausia, norint išlikti į priekį „Google Shopping“.
Tokios strategijos, kaip užklausomis pagrįsti kanalų patobulinimai ir auditorijos siūlomi pasiūlymai, gali pakelti apsipirkimo kampanijas nuo gerų iki labai pelningų ir efektyvių.
Nuolat tobulindami, kaip „Google“ supranta ir atitinka jūsų produktus su realiais pirkėjais, jūs įgyjate pranašumą prieš konkurentus, vis dar remdamiesi statiniais tiekimais ir bendromis kainų siūlymo strategijomis.
Jei vykdote didelio biudžeto „Google“ prekybos kampanijas, verta išbandyti šią pažangią taktiką ir leisti „Google“ automatizavimui dirbti protingesnius, o ne sunkiau.
Daugiau išteklių:
Teminis vaizdas: St.Art/shutterstock