
Šį įrašą rėmė „Ununce“. Šiame straipsnyje išreikštos nuomonės yra pačios rėmėjo.
Norite padidinti registracijos, pardavimo ar demonstracinių dokumentų užklausas iš jūsų nukreipimo puslapio?
Kaip galite užtikrinti, kad nukreipimo puslapis būtų optimizuotas konversijoms?
Nusileidimo puslapiai gali padaryti arba sugadinti jūsų konversijas.
Gerai suprojektuotas nukreipimo puslapis atrodo ne tik gerai; Tai taip pat sklandžiai nukreipia lankytojus į veiksmus, tokius kaip prisiregistravimas, pirkimas ar demonstracinės versijos rezervavimas.
Aukštai veikiantis nukreipimo puslapis turėtų atitikti jūsų tikslus:
- Užfiksuoti laidus.
- Skatinantis pardavimus.
- Renginio reklamavimas.
Geriausi nukreipimo puslapių šablonai yra sukurti atsižvelgiant į konversiją, kurioje pateikiami strateginiai išdėstymai, įtikinama kopija ir aiškūs raginimai veikti.
Taigi, pažvelkime į keletą geriausių nukreipimo puslapių pavyzdžių, kad sužinotume, kodėl jie veikia ir kaip jūs turėtumėte juos įgyvendinti.
1 ir 2. „Gehgoods & Radiant Yoga Studio“: puikiai tinka aiškiai ir įtikinamai unikaliam pardavimo taškui
Konkurso mušimo paslaptis yra jūsų prekės ženklo išdėstymas, taigi esate vienintelis jūsų konkrečioje erdvėje.
Kaip? Pasinaudodami savo unikalios vertės pasiūlymu (UVP):
- Kokia yra viena priežastis pasirinkti jus, jūsų produktus ar paslaugas?
- Kur trūksta jūsų konkurencijos?
- Kaip išskirti savo UVP?
„Gehgoods“ nukreipimo puslapis

Nukopijuokite šį nukreipimo puslapį dabar
Spinduliuojantis jogos nukreipimo puslapis

Nukopijuokite šį nukreipimo puslapį dabar
Kodėl jie dirba
Šie konversijos optimizuoti nukreipimo puslapių šablonai efektyviai pabrėžia USP visame dizaine.
- Aiški ir drąsi antraštė, iškart perduodanti pagrindinę naudą.
- Palaikomoji „SubHeadline“ leidžia prekės ženklams sustiprinti pagrindinį USP pranešimą, išplėsdama pasiūlymą taip, kad padidintų aiškumą ir be pribloškimo lankytojų.
- Strateginis „WhiteSpace“ ir stiprios tipografijos naudojimas užtikrina, kad USP išlieka pagrindiniu tašku, todėl lankytojams lengva suvokti pasiūlymo vertę iš pirmo žvilgsnio.
Kaip atkurti šiuos nusileidimo puslapius
1 žingsnis: Apibrėžkite savo unikalų pardavimo pasiūlymą
Stiprus USP priverčia lankytojus jaustis taip, lyg jie būtų radę būtent tai, ko jiems reikia. Užuot susimaišęs su konkurentais, jis apibūdina jūsų prekės ženklą kaip tik pasirinkimas.
- Paklauskite savęs: Dėl ko klientai turėtų pasirinkti jus prieš kitus?
- Pavyzdys: „Fewggoods & Radiant Yoga Studio“ nusileidimo puslapiai rodo krištolo skaidrumą UVP jų pranešimuose ir dizaine.
2 veiksmas: kurkite įtikinamą antraštę ir palaikomąją antraštę
Tavo antraštė yra jūsų pirmasis įspūdis, todėl jūs turite tai suskaičiuoti. Palaikomoji antraštė išplečiama ta pagrindine žinia.
- Geriausia praktika:
- Būkite konkretūs: vietoj to „Geriausias rinkodaros įrankis“ Pabandykite „Pasukite spustelėję klientus, kurių rinkodara per kelias minutes yra AI varoma.“
- Sustiprinimo vertė: „Jokio kodavimo, jokio spėlionės. Tiesiog protingesnės kampanijos, kurios skatina realias pajamas. “
3 žingsnis: spręskite susirūpinimą dėl sutvirtinimo ir uždarymo teiginių
- A sutvirtinantis teiginys sukuria pasitikėjimą („Pasitiki daugiau nei 10 000 įmonių …“).
- A Uždarymo pareiškimas pašalina dvejones („Kiekvieną sekundę laukiate pardavimas, kurį prarandate. Pradėkite nemokamą bandymą dabar. “)
3 ir 4. „Vita Health & Orbit SaaS“: puikiai tinka herojams vaizdams ir vaizdiniam pasakojimui
Prieš lankytojus perskaitydami vieną žodį, vaizdiniai užfiksuos jų dėmesį ir perteiks prasmę.
Stiprus herojaus įvaizdis nėra tik dekoravimas, jis nustato toną, kuria pasitikėjimą ir iškart sustiprina jūsų žinią. Tinkami vaizdai leidžia jūsų pasiūlymui jaustis labiau apčiuopiamu, palyginamu ir pageidautinu.
„Vita Health“ nukreipimo puslapis

Nukopijuokite šį nukreipimo puslapį dabar
Orbitos srauto nukreipimo puslapis

Nukopijuokite šį nukreipimo puslapį dabar
Kodėl jie dirba
Nusileidimo puslapio vaizdai yra strateginis įrankis, padedantis perduoti jūsų pasiūlymą, sukurti pasitikėjimą ir paslėpti lankytojus į konversiją. Pasirinkite vaizdus, kurie ne tik atrodo gerai, bet ir sunkiai parduodami.
Gerai parinktas vaizdas:
- Palaiko UVP.
- Iššaukia emociją, skatinančią veiksmą
- Demonstruoja produktą, aptarnavimą ar rezultatus
- Puslapis jaučiasi poliruotas, profesionalus ir patikimas
Be vaizdinio, visas nukreipimo puslapis naudingas:
- Stiprus herojaus įvaizdžio išdėstymas
- Galimybė sustiprinti pranešimus, perteiktus su herojaus atvaizdu visame puslapyje
- Balta erdvė pabrėžia regos palaikančius vaizdus
- Vaizdinės hierarchijos svetainės lankytojai nukreipia svetainės puslapį iki svarbių dalių.
Kaip atkurti šiuos nusileidimo puslapius
1 žingsnis: Pasirinkite tinkamą herojaus vaizdą
Prieš lankytojus perskaitydami žodį, vaizdiniai atkreipia dėmesį. Puikus herojaus įvaizdis turėtų:
- Palaikykite USP
- Išvyskite emocijas ir važiavimo veiksmą
- Parodykite produktą, aptarnavimą ar rezultatą
2 žingsnis: nukreipkite lankytojo akį
Strateginis vaizdų naudojimas gali nukreipti lankytojus į jūsų CTA:
- Akių žvilgsnis: Žmonės seka ten, kur kiti žiūri į vaizdą.
- Kampai ir padėtis: linijos ar rodyklės subtiliai nukreipia dėmesį į CTA.
- Kontrastas ir spalva: pagrindiniai elementai turėtų išsiskirti.
3 žingsnis: sustiprinti pranešimus su atraminiais vaizdais
Nepasikliaukite tik vienu vaizdu. Naudokite:
- Piktogramos ir iliustracijos
- Grafikai ir diagramos
- Klientų nuotraukos ir atsiliepimai
- Trumpi vaizdo įrašai ar GIF
Premijos patarimas:
Norėdami rasti maksimalų poveikį, naudokite A/B bandymus.
Tinkamas vaizdas gali padaryti ar sulaužyti konversijas, todėl išbandykite skirtingas parinktis. Kai kurie vaizdai geriau rezonuoja su jūsų auditorija, skatina daugiau įsitraukimo ar jaučiasi labiau suderinti su jūsų prekės ženklu.
Kai kurie išbandyti elementai yra šie:
- Žmonės prieš į produktus orientuotus vaizdus.
- Statiniai vaizdai prieš judesį (GIF ar vaizdo įrašai).
- Atidėjimai ir platesni perspektyvos kadrai.
- Skirtingos fono spalvos ar apšvietimas.
5 ir 6. „Serene Vista“ ir „Digital Foundry“: puikiai tinka aiškiai perteikti naudą
Lankytojams konkrečiai rūpi tai, ką jiems daro.
Štai kodėl pranašumai turėtų būti svarbiausi konversijos optimizuoto nukreipimo puslapyje, o ne tik funkcijų sąraše.
Serene Vista

Nukopijuokite šį nukreipimo puslapį dabar
Skaitmeninio liejyklos nukreipimo puslapis

Nukopijuokite šį nukreipimo puslapį dabar
Kodėl jie dirba
- Privalumai yra glaustai ir orientuoti į auditoriją
- Kiekvienos funkcijos skyrius yra gerai nukreiptas į dėmesį
- Privalumai yra gerai integruoti į puslapio struktūrą, naudojant pogrupius ir vaizdus, kurie padės lankytojams nuskaityti
Kaip atkurti šiuos nusileidimo puslapius
1 žingsnis: Išverskite funkcijas naudingumu
- Funkcija: „AI varomas raktinių žodžių tyrimo įrankis“
- Privalumas: „Raskite aukšto konvertavimo raktinius žodžius per kelias sekundes-nereikia spėlioti“.
2 žingsnis: spręskite problemas, susijusias su rūpesčiais
- Su kokiais skausmo taškais susiduria jūsų auditorija?
- Kaip jūsų produktas juos išsprendžia geriau nei konkurentai?
3 žingsnis: kvalifikuokite savo auditoriją
- Naudokite naudą skatinančią kopiją, kuri pritraukia tinkamus žmones:
- Pavyzdys: „Puikiai populiarėjančioms komandoms, kurioms reikia mastelio be chaoso“.
7 ir 8. Atgaivinkite estetiką ir šypsena Dantai: puikiai tinka socialiniam įrodymui, kuris sukuria pasitikėjimą
Ne visi socialiniai įrodymai yra sukurti lygūs.
Geriausiai sustiprina jūsų UVP, sprendžia susirūpinimą ir tiesiogiai kalba apie jūsų auditoriją.
Pažiūrėkite, ką turime omenyje čia.
Atgaivinkite nukreipimo puslapį

Nukopijuokite šį nukreipimo puslapį dabar
Šypsokis vaikų nukreipimo puslapis

Nukopijuokite šį nukreipimo puslapį dabar
Kodėl šie nukreipimo puslapių šablonai veikia
- Headshots, suporuotos su socialiniais įrodymais, sustiprina patikimumą ir užmezga ryšį su svetainės lankytojais, nes jie gali pamatyti save aprašytoje patirtyje.
- Suapvalinta forma ir kontrastingos spalvos išskiria socialinius įrodymus.
- Įsikūręs netoli konversijos taško.
Kaip sukurti šį nukreipimo puslapį
1 žingsnis: Pasirinkite tinkamą socialinio įrodymo tipą
- Klientų atsiliepimai ir apžvalgos
- Atvejo analizės ir sėkmės istorijos
- Atpažįstamų prekės ženklų logotipai
- Reitingų ir apžvalgos balai
- Žiniasklaidos paminėjimai ir apdovanojimai
2 žingsnis: strategiškai pateikite socialinį įrodymą
- Netoli CTA: sustiprina pasitikėjimą prieš veiksmus.
- Įpusėjus puslapiui: „Nudes“ dvejojantys lankytojai.
- Skyriuje „Hero“: Patvirtinimai pateikia priekį ir centrą.
9 ir 10. „Livewell“ gyvenimo būdas ir vidinis rankdarbis: Puiku, kad susidomėjimas taptų konversijomis su raginimais veikti
Nusileidimo puslapis be stiprios CTA yra tarsi planas be kelionės tikslo.
Jūsų CTA yra vienintelis svarbiausias elementas, nurodantis lankytojams, ką daryti toliau.
Ir jei tai neaišku, įtikinama ir lengvai randama, prarasite konversijas.
Įtikinama CTA yra kopijos, dizaino ir išdėstymo derinys, kuris pašalina dvejones ir skatina veiksmą.
„Livewell“ nusileidimo puslapis

Nukopijuokite šį nukreipimo puslapį dabar
Vidinis rankdarbio puslapis

Nukopijuokite šį nukreipimo puslapį dabar
Kodėl jie dirba
- CTA galima pritaikyti išsiskirti ir sulaukti dėmesio
- CTA dydis ir padėties nustatymas leidžia juos aiškiai nustatyti pagrindinius taškus, nepaisant to, kad puslapyje yra keli elementai. Tai užtikrina, kad gausite daugiausiai konversijos galios kiekviename pikselyje
- CTA mygtukai dedami ten, kur jis yra svarbus visame puslapyje, įsitikindami, kad puslapis bando konvertuoti, kada ir kur jis svarbiausias
Kaip atkurti šiuos nusileidimo puslapius
1 žingsnis: Aiškiai, įtikinama CTA
Aukštos konvertavimo CTA turėtų būti:
- Į veiksmus orientuota: „Pradėkite augti šiandien“, palyginti su „pateikti“
- Privalumų teikiama: „Atrakinkite išskirtinę prieigą“, palyginti su „Prisiregistruokite“
- Skubus (jei įmanoma): „Pasiekite savo vietą šiandien“
2 žingsnis: CTA išdėstymas maksimaliam poveikiui
- Virš karto: pirmiausia CTA iškart matoma.
- Po pagrindinės informacijos: CTA seka vertės paaiškinimą.
- Beveik socialiniai įrodymai ar nauda: sustiprina pasitikėjimą.
- Puslapio pabaigoje: užfiksuoja dvejojančius lankytojus.
3 žingsnis: išsiskiriantis CTA dizainas
- Spalvų kontrastas: CTA turėtų pasirodyti iš fono.
- Dydis ir padėties nustatymas: pakankamai didelis, kad būtų pastebimas, bet ne per daug.
- Whitespace ir kryptiniai užuominos: užtikrina, kad CTA yra židinio taškas.
Premijos patarimas:
A/B Patikrinkite savo CTA, ar nėra geresnių konversijų.
CTA nėra visiems tinkami. Net maži patarimai gali padaryti didžiulį poveikį konversijoms, todėl būtina išbandyti skirtingus variantus:
- FORDYN – pabandykite „Pradėkite“ ir „Išbandykite tai nemokamai“
- Spalva – paryškinta mygtuko spalva, palyginti su minkštesne, firmine
- Įdarbinimas – aukščiau raukšlės ir viduryje puslapio
- Dydis ir forma – didesni mygtukai ir kompaktiški
- Suasmeninimas – „Pradėk mano nemokamą bandymą“, palyginti su „Pradėkite nemokamą bandymą“
Greičiau pastatykite aukšto konvertuojančius nukreipimo puslapius
Puikus nukreipimo puslapis yra ne tik dizainas.
Tai apie strategiją.
Kiekvienas elementas, pradedant jūsų USP ir herojaus vaizdais, baigiant jūsų socialiniais įrodymais ir CTA, yra labai svarbus nukreipiant lankytojus į konversiją. Kai šie elementai veikia kartu, jūsų nukreipimo puslapis skatina veiksmą.
Tačiau aukšto konvertančio nukreipimo puslapio kūrimas nuo nulio gali būti daug laiko reikalaujantis ir sudėtingas. Štai kodėl naudodamiesi įrodytais, konvertavimo optimizuotų šablonų gali suteikti jums svarbą pradžią.
Naudodamiesi „Undounce“, jūs turite prieigą prie 100 ir daugiau profesionaliai suprojektuotų nukreipimo puslapių šablonų, sukurtų maksimaliai konversijoms. Nesvarbu, ar užfiksuoti laidą, reklamuoti produktą ar vykdyti kampaniją, šie šablonai padeda greičiau paleisti, išbandyti protingesnius ir geriau konvertuoti – nereikia kūrėjo.
Pasiruošę sukurti optimizuotą nukreipimo puslapį, kuris konvertuoja?
Naršykite geriausius „Ununce“ šablonus ir pradėkite optimizuoti šiandien!
Gaukite 25% nuo 1 -ojo 3 mėnesių!
Vaizdo kreditai
Pateiktas vaizdas: „Shutterstock“ vaizdas. Naudojamas su leidimu.