
Pagal neseniai ataskaita eMarketer, „Facebook“ atgaivina Z kartos naudotojus, o „TikTok“ vis labiau populiarėja su kūdikių bumo metais.
Nepaisant šių pokyčių, abi platformos išlaiko stabilią pagrindinę vartotojų bazę.
„Facebook“ „Gen Z Renaissance“.
Nepaisant bendro nuosmukio, „Facebook“ pastebi netikėtą Z kartos augimą. Prognozuojama, kad JAV Z kartos vartotojų padaugės nuo 49,0 % (33,9 mln.) 2024 m 56,9 % (40,5 mln.) iki 2028 m.
Pagrindiniai vairuotojai:
- Naudingumas: Renginių planavimas, nišinės grupės ir Marketplace patrauklūs jaunesniems naudotojams.
- Demo pakeitimas: ~36 % Z kartos vis dar yra jaunesni nei 18 metų, daugelis tik įžengia į socialinės žiniasklaidos erdvę.
Didelis elektroninės prekybos potencialas: 75,0 % Z kartos „Facebook“ vartotojų (15–26 m.), kurie pernai pirko prekyvietėje.
Tačiau „Gen Z“ vis dar atsilieka nuo X kartos ir tūkstantmečių pagal vartotojų skaičių ir laiką, praleistą platformoje. Įdomu tai, kad jaunesnių nei 55 metų vartotojų „Facebook“ laikas mažėja, o tai rodo, kad jaunesnės kartos sąveikauja su platforma.
„TikTok“ „Boomer Boom“.
„TikTok Gen Z“ rinka yra prisotinta, tačiau stebinantis augimas tarp bumų.
Projekcijos rodo a 10,5 % JAV vartotojų skaičius padidės kitais metais nuo 8,7 mln. iki 9,7 mln.
Šis nedidelis padidėjimas pabrėžia „TikTok“ prieinamumą ir patrauklumą vyresnio amžiaus žmonėms, norintiems išlikti kultūriškai reikšmingiems ir palaikyti ryšį su jaunesniais giminaičiais.
Nors sparčiausiai auganti demografija yra bumas, „TikTok“ priėmimo rodikliai nuolat auga visose kartose, o tai rodo platų platformos patrauklumą.
Keičiamas socialinės žiniasklaidos kraštovaizdis
„Facebook“ naudojimas ir toliau mažėja visose kartose, išskyrus Z kartos, pabrėžiant besikeičiantį platformos vaidmenį socialinės žiniasklaidos ekosistemoje.
Ši tendencija, kartu su „TikTok“ augimu tarp vyresnio amžiaus vartotojų, rodo, kad socialinėje žiniasklaidoje susilieja kartų linijos. Platformos, kurios gali prisitaikyti prie besikeičiančių vartotojų demografinių rodiklių, išlaikant savo pagrindinį patrauklumą, bus tinkamiausios ilgalaikei sėkmei.
Pasekmės rinkodaros specialistams
Platformos ir vartotojai nuolat keičiasi. Prekės ženklai turi prisitaikyti arba rizikuoti prarasti pozicijas konkurentams.
„TikTok“ spartus augimas atveria naujas galimybes prekiniams ženklams, orientuotiems į senesnius demografinius rodiklius, tačiau rinkodaros specialistai turėtų atkreipti dėmesį į platformos visų pirma jaunų vartotojų bazę.
„Facebook“ rinkodaros specialistams auganti Z kartos vartotojų bazė suteikia naujų galimybių, ypač elektroninėje prekyboje per Marketplace. Tačiau mažėjant platformoje praleistam laikui, turinys turi būti patrauklesnis ir tikslingesnis.
Veiksmo elementai:
- Audito strategija: patikrinkite turinio patrauklumą amžiaus grupėse ir platformose.
- Paįvairinti: kurkite įvairiapuses strategijas įvairioms demografinėms grupėms išlaikant prekės ženklo tapatybę.
- Sverto analizė: stebėkite įsitraukimą pagal amžiaus grupes ir koreguokite taktiką.
- Išbandykite ir optimizuokite: Eksperimentuokite su kiekvienos platformos turinio formatais ir pranešimų siuntimu.
- Būkite aktualūs: sekite platformos naujinius ir demografines tendencijas.
Būkite lankstūs ir atnaujinkite strategijas, kai keičiasi vartotojų demografiniai rodikliai ir nuostatos.
Prekiniai ženklai, kurie gali pasiekti kelias kartas, laikantis konkrečios platformos normų, greičiausiai sulauks didžiausios sėkmės šioje besikeičiančioje aplinkoje.
Ekrano kopija iš: Pusė taško/Shutterstock