Snapchat paskelbė savo naujausias našumo atnaujinimas antrąjį 2024 m. ketvirtį, o tai rodo tiek naudotojų, tiek pajamų padidėjimą, nes tai ir toliau skatina savo skelbimų verslo našumą.
Nors jo išlaidos taip pat ir toliau auga, o ataskaitoje nėra užsimenama apie naujus produktus, tokius kaip pažangi akinių „Snap Spectacles“ versija. Bet galbūt Snapas tiesiog taupo tai Partnerių viršūnių susitikimaskuris pasirodys kitą mėnesį.
Visų pirma, vartotojams. Per šį laikotarpį „Snapchat“ pridėjo 10 milijonų daugiau aktyvių kasdienių naudotojų, o tai padidino iki 432 milijonų DAU.
Kas yra įspūdingas skaičius. Palyginimui, šiuo metu tarnauja X 250 milijonų DAU. Taigi, nors platforma, anksčiau žinoma kaip „Twitter“, yra plačiau aptariama ir, ko gero, geriau žinoma plačiajai visuomenei, „Snap“ iš tikrųjų turi beveik dvigubai daugiau vartotojų.
Nors svarbu atkreipti dėmesį, iš kur kyla tas augimas.
Kaip matote aukščiau pateiktose diagramose, „Snapchat“ praktiškai nepridėjo naujų vartotojų JAV ir Europoje, kurios ilgą laiką buvo pagrindinės jos pajamų rinkos.
Snapas tai atpažino savo Q1 ataskaitapažymėdamas, kad ji dėtų daugiau pastangų siekdama plėsti savo verslą pagrindinėse pajamų ekonomikose, nors įdomu pastebėti, kad „Snap“ kuria savo verslą kituose regionuose.
Kaip matote šiose diagramose, „Snap“ per ketvirtį uždirbo 1,24 mlrd. USD, o „Likusio pasaulio“ kategorija dabar viršija Europą pagal gaunamas pajamas.
„Snapchat“ vis dar uždirba daugiau vienam vartotojui ES, tačiau didžiulis vartotojų skaičius šiose kitose rinkose padidina jos uždarbio galimybes. Taigi, nors JAV ir Europa išlieka pelningiausiomis rinkomis, ji taip pat žymiai padidina savo galimybes kitose vietose.
Be 432 milijonų DAU, Snapchat taip pat pasiekė naują 850 milijonų mėnesio naudotojų etapą, o tai yra dar vienas svarbus programos augimo signalas.
Kalbant apie naudojimą, Snap sako, kad tai matėme „visų laikų didžiausią kasdienį aktyvių vartotojų, siunčiančių Snaps, skaičių kiekviename regione“, pabrėždamas „Snaps“ potencialą sujungti vartotojų bendruomenes. „Snap“ taip pat teigia, kad pasaulinis laikas, praleistas žiūrint turinį programoje, per metus išaugo 25%.
„Snap“ daugiau investuoja į dirbtinio intelekto įrankius ir AR efektus, kad padėtų daugiau įsitraukti Gen AI Lens „Scribble World“ per ketvirtį buvo peržiūrėtas daugiau nei milijardą kartų.
Nors tokia plėtra taip pat turi savo kainą.
Kaip matote šiose diagramose, „Snap“ infrastruktūros sąnaudos ir toliau auga, o dabar daugiau išleidžiama reklamai ir reklamai, atsižvelgiant į tai, kad paskatintų didesnį JAV reklamuotojų susidomėjimą.
Dėl to „Snap“ daro pažangą kurdamas didesnius, labiau reaguojančius AI modelius, kurie taip pat buvo labai svarbūs siekiant pagerinti skelbimų našumą. Tačiau tai yra elementas, kurį reikia stebėti, kai platforma vystosi.
Kita vertus, „Snapchat+“, jos prenumeratos pasiūlymas, dabar turi iki 11 mln. Dar balandį 9 mln. Nors Elono Musko pokyčiai įmonėje X dažniausiai nesulaukė vartotojų atgarsio, įdomu pamatyti, kaip jo sprendimas prenumeruoti prenumeratas buvo naudingas kitoms programoms, nes „Snapchat+“ yra sėkmingiausia iš naujosios socialinių prenumeratos pasiūlymų bangos.
Apskritai, tai yra gera „Snap“ ataskaita, kuri rodo didelę jos skelbimų verslo galimybę ir nuolatinį didelį naudojimą. Augimo trūkumas pagrindinėse rinkose kelia susirūpinimą, tačiau tai, kad „Snap“ dabar naudojasi kitomis galimybėmis, taip pat rodo gerą.
Taigi dabar mums tereikia pamatyti, kas bus toliau iš programos.