
Vienas iš „Search Marketing“ „SEO Rockstars“ neseniai pasidalino savo mintimis apie SEO dėl generatyvinės AI, atkreipdamas dėmesį į faktus apie „Google“ paieškos rezultatus, paaiškindamas, kaip iš tikrųjų veikia naujoji AI paieška, ir iškviečia baimę pagrįstą rinkodarą, kuris pervertina sutrikimus, kad būtų galima parduoti vadinamuosius „GEO“ paslaugas.
Gregas Boseris yra paieškos rinkodaros pradininkas, turintis didelę patirtį, kurią tik nedaugelis pramonės šakų gali suderinti ar net pradėti įsivaizduoti.
Skaitmeniniai rinkodaros specialistai ir SEO istorija
Jo pranešimas buvo atsakas į kažkieno tviterį, kad, jo manymu, pervertė, kad SEO praranda dominavimą. Gregas pradėjo savo SEO rantą nurodydamas, kaip kai kurios paieškos rinkodaros specialisto SEO koncepcija yra pasenusi, tačiau jie yra tokie nauji SEO, kad to nesuvokia.
Pavyzdžiui, nuorodų pirkimo praktika yra viena iš seniausių SEO taktikų, tokių senų, kad naujokai SEO suteikė jam naują pavadinimą, PBN (privatus tinklaraščių tinklas), tarsi suteikdamas nuorodą pirkti naują pavadinimą jį kažkaip pakeis. Ir, beje, aš niekada nemačiau PBN, kuris buvo privatus. Tą akimirką, kai ką nors išleidote į žiniatinklį „Google“ apie tai. Jei automatinis „Spambot“ jį gali rasti per penkias minutes, „Google“ tikriausiai jau apie tai jau žino.
Gregas rašė:
„Jei kas nors iš ten nori parašyti savo„ Viskas, ką, jūsų manymu, žinai, yra neteisinga. Geo yra straipsnis “, tiesiog atlikite šiuos paprastus veiksmus:
1. Rėmelis „SEO“ kaip viskas, kas buvo dalykas 2000–2006 m., Įsitikinkite, kad paminėkite atgalines nuorodas ir įdaro raktinius žodžius. Ir pabandykite įtikinti žmones vienintelį KPI reitingą. “
„Google“ ekologiškos nuorodos
Antroji jo įrašo dalis atkreipia dėmesį į tai, kad „Google“ ilgą laiką nebuvo dešimt organinių nuorodų paieškos variklis. „Google“ pateikiami atsakymai nėra nauji.
Jis paskelbė:
„2. Nurodykite dabartinę dalykų būklę, tarsi viskas įvyktų per pastarąsias 2 savaites. Jokiomis aplinkybėmis neminėkite nė vieno iš šių dalykų iš pastaruosius 15 metų:
2009 m. – turtingi fragmentai
2011 m. – žinių grafikas (dalykai ne stygos)
2013 m. – „Hummingbird“ (semantinis pokalbių užklausų supratimas)
2014 m. – rodomi fragmentai – (tiesioginiai atsakymai į „Zero“ poziciją)
2015 m.-PPA dėžutės (susiję klausimai, numatantys tolesnius klausimus)
2015 m. – „RankBrain“ (mašinų mokymasis aiškinti dviprasmiškas užklausas)
2019 – Bertas (NLP, kad geriau suprastumėte kontekstą)
2021 m. – mama (Bert on Steroids)
2023 m. – SGE (AIO gimimas) “
Pervertinti problemą
Kita dalis yra reakcija į naivią rinkodaros štampą, kuri bando sujaudinti baimę dėl AI paieškos, kad galėtų prisistatyti kaip atsakymą.
Jis rašė:
„3. Perverkite sudėtingumą, kad sukurtumėte baimės ir nerimo jausmą, ir tada uždarykite„ Vienintelė viltis – pasamdyti GEO ekspertą “
Ar AI paieškos sudėtinga ir ar ji viską keičia?
Manau, pagrįstai sakyti, kad AI paieška yra sudėtinga, nes „Google“ AI režimas ir mažesniu mastu AI apžvalgos rodo nuorodas į platesnį paieškos ketinimų spektrą nei įprastos paieškos, naudojamos rodyti. Net turtingi „Google“ fragmentai buvo suderinti su originalios paieškos užklausos paieškos ketinimais.
Tai nebėra naudojant AIO ir AI režimo paieškos rezultatus. Tai yra visa esmė apie užklausos gerbėją (skaitykite apie patentą, kuriame aprašoma, kokia gali būti užklausos gerbėjas), kad originali užklausa yra suskaidyta į tolesnius klausimus.
Gregas Boseris turi tašką, nors ir tolesniame įraše, kuriame jis teigė, kad užklausos gerbėjų technika yra gana panaši į žmones, kurie taip pat klausia (PAA), o „Google“ tiesiog priklijuoja ją prie AI režimo rezultatų.
Jis rašė tolesniame įraše apie „Query Fan-Out“:
„Taip, užklausos gerbėjų dalykas yra dienos įniršis. Panašu, kad PAA tampa atmintis.”
AI režimas yra rimta grėsmė SEO?
Aš tam tikru mastu sutinku su Gregu, kad AI režimas nekelia grėsmės SEO. Tie patys principai apie jūsų svetainės reklamą, techninį SEO ir panašiai vis dar taikomi. Didelis skirtumas yra tas, kad AI režimas tiesiogiai neatsako į užklausą, o pateikia atsakymus į visą informacinę kelionę. Galite tai atmesti kaip tik PAA virš raukšlės, tačiau tai vis tiek yra didelis dalykas, nes tai apsunkina tai, ką bandysite įvertinti.
Michaelas Bonfilsas, dar vienas senas laikmatis SEO neseniai pastebėjo, kad AI paieška pašalina pardavimo kanalo pradžią ir vidurinę dalį, stebėdamas AI paiešką:
„Tai, žinote, mes turime piltuvą, visi žinome, kuris yra supratimo svarstymo etapas ir visas centras, o paskui galiausiai pirkimo etapas. Apsvarstymo etapas yra kritinė mūsų kanalo pusė. Mes negauname duomenų. Kaip mes gausime duomenis?”
Taip, AI paieška yra kitokia nei viskas, ką matėme anksčiau, tačiau, kaip pabrėžia Gregas, jis vis dar yra SEO ir prisitaikant prie pokyčių, visada buvo jo dalis.
Perskaitykite Grego Boserio įrašą X:
Jei kas nors ten nori parašyti savo „Viskas, ką, jūsų manymu, žinai, yra neteisinga. Geo yra būdas“ straipsnis, tiesiog atlikite šiuos paprastus veiksmus:
1. Rėmelis „SEO“ kaip viskas, kas buvo dalykas nuo 2000 iki 2006 m. Įsitikinkite, kad paminėkite atsargines nuorodas ir įdaro raktinius žodžius. Ir pabandykite … https://t.co/eqy0spij8b
– Gregas Boseris (@Gregboser) 2025 m. Gegužės 29 d
Teminis Shutterstocko/Thomaso Christopho vaizdas