
„BrightEdge Generative Parser ™“ aptiko AI apžvalgų plėtrą, prasidedančią balandžio 25 d., Apima didesnį pramogų ir kelionių paieškos užklausų kiekį, kuriame pastebimas draudimo, B2B technologijų ir švietimo užklausų augimas.
Išplovė AIO aprėptį
Aktoriaus filmografijų AIO aprėptis buvo didžiausia pramogų sektoriaus augimo sritis: 76,34% naujos užklausų aprėpties buvo sutelkta į tokias užklausas. Iš viso pramogų sektorius patyrė maždaug 175% AI apžvalgos aprėpties.
Geografinės specifinės kelionių užklausos labai padidėjo maždaug 108%, tai parodė daugiau žmonių, kurie per tam tikrą laikotarpį ieško veiklos konkrečiose kelionių vietose. Tai yra sudėtingos paieškos užklausos, kurias sunku susitvarkyti su įprasta organine paieška.
B2B technologija
Technologijų erdvė ir toliau nuolat auga maždaug 7%, o draudimo tema yra šiek tiek didesnė – beveik 8%. Šie du sektoriai atlieka šiek tiek daugiau ištyrimo, nes jie reiškia, kad leidėjai vis labiau neturėtų pasikliauti raktinių žodžių paieškos rezultatais, o sutelkti dėmesį į didėjantį minčių augimą auditorijoje, kuri greičiausiai domisi šiomis temomis. Tai taip pat gali padėti generuoti išorinius signalus, kurių „Google“ gali ieškoti suprantant, kokias temas svetainė yra autoritetingas ir ekspertas.
Anot BrightEdge:
„Techninės konteinerių (DOCKER) ir duomenų valdymo technologijų užklausos labai traukia, o AIO plečiasi, kad būtų galima spręsti konkrečius kodavimo iššūkius.“
Tai rodo, kad „Google“ pradeda kurti klausimus, kad padėtų žmonėms suprasti naujų technologijų, paslaugų ir produktų, kurie prieinami kiekvieną mėnesį, pūga.
Švietimo užklausos
Švietimo sektorius taip pat ir toliau nuolat auga, kai beveik 5% išplėsta AIO raktinių žodžių aprėptis, beveik 32% to augimo, atsirandančio dėl raktinių žodžių, susijusių su internetiniu mokymu, daugiausia dėmesio skiriant specialioms studijų programoms ir profesiniams pažymėjimams naujose ir kylančiose srityse.
„BrightEdge“ pakomentavo duomenis:
„Konkrečios pramonės plėtros rodikliai tiesiogiai veikia matomumo potencialą. Kontorų modeliai yra išskirtiniai kiekvienam vertikalei. Sėkmei reikia suprasti specifinius užklausų tipus, įgyjančius AI apžvalgą jūsų pramonėje, o ne tik didelės apimties sąlygos.„ Google “kuria skirtingus AI apžvalgos modelius kiekvienam sektoriui.“
Jim Yu, „BrightEdge“ generalinis direktorius, pastebi:
„Duomenys yra aiškūs,„ Google “pertvarko paiešką su pirmaisiais AI rezultatais, labai specifiškai įvairiais vertikalėmis. Kas veikia vienoje pramonėje, nebus verčiama į kitą.”
Takeaways
Pramogų sektorius mato didžiausią AIO augimą
- Aktorių filmografijos dominuoja išplėstinėje aprėptyje ir sudaro daugiau nei 76% su pramogomis susijusių plėtrų.
- Pramogų užklausos AIO padidėjo maždaug 175%.
Kelionės AIO aprėptis auga dėl konkrečios vietos užklausų
- Geografinės ir laiko specifinės veiklos paieškos padidėjo maždaug 108%.
- AIO vis labiau susiduria su sudėtingomis kelionių planavimo klausimais.
Pastovi AIO plėtra B2B technologijoje
- Apie 7% augimo, didėjant techninėms temoms.
- Panašu, kad „Google“ yra nukreipta į klausimus greitai augančiuose technologijų sektoriuose.
Draudimo sektoriaus išplėtimas rodo platesnį ketinimą nukreipti
- AIO draudimo temos išaugo beveik 8%.
Švietimo sektoriaus augimas yra orientuotas į mokymąsi internetu
- Bendras 5% padidėja, beveik trečdalis naujos AIO aprėpties, susietos su internetinėmis programomis ir profesiniais pažymėjimais kylančiose srityse.
Sektoriui būdingi AIO modeliai reikalauja pritaikytų SEO strategijų
Sėkmė priklauso nuo to, ar AIO supratimas sukelia jūsų vertikalę, o ne pasikliauja vien tik didelio tūrio raktiniais žodžiais, o tai reiškia, kad reikia apsvarstyti niuansingesnį požiūrį į temas. „Google“ pirmojo AI indeksavimas keičia, kaip leidėjams reikia galvoti apie paieškos matomumą.
Teminis „Shutterstock“/„Sergey Nivens“ vaizdas