
O, žiūrėk, „Microsoft“ paskelbė savo naujausią ketvirčio spektaklio ataskaitą, man įdomu, ar „LinkedIn“ pamatė „įrašų įsitraukimą“ tuo laikotarpiu?
Oho, tai padarė. Kaip visiškai netikėta.

Kaip matote šioje apžvalgoje, paimtoje iš „Microsoft“ Q3 2025 našumo atnaujinimo, „LinkedIn“ dar kartą pamatė 9% sesijos augimą matavimo laikotarpiu, su „įrašų įsitraukimu“.
Tai yra tas pats atnaujinimas, kurį „Microsoft“ praneša „LinkedIn“ kiekvieną ketvirtį.
Ir tai nėra perdėta, tiesiogine prasme kiekviename „Microsoft“ ketvirčio atnaujinimuose nuo 2018 m. (Išskyrus vieną), jame yra to paties „LinkedIn“ atnaujinimo variantas: „Sesijų augimas x% su rekordiniu įsitraukimo lygiu“.
Kas ketvirtį. Kiekvieną kartą.
Kuris atrodo neįmanomas, tiesa? Aš turiu galvoje, kad tai negali būti naujas įrašas kiekvieną kartą. Pvz., Per Kalėdas, pavyzdžiui, metų pabaigos laikotarpis, tikrai „LinkedIn“ nemato „įrašų lygių“ įsitraukimo per pastaruosius tris metų mėnesius per praėjusį laikotarpį. Teisingai?
Na, pasak pagrindinės bendrovės „Microsoft“, tai yra visas rekordas su vieninteliu realiu matavimu, kurį turime tęsti sesijų augimą.
Kuris sulėtėjo vėlai.
„LinkedIn Sessions“ augimas buvo 11% per tą patį ataskaitinį laikotarpį 2024 m., Tačiau dabar jis tik 8%.
Aš turiu omenyje, jei tai kyla, tai vis tiek yra geras dalykas, tačiau atsižvelgiant į ribotą statistiką, kurią turime tęsti, viskas, ką tikrai žinome, remdamiesi šia apžvalga, yra tai, kad „LinkedIn“ uždirba daugiau pinigų (pajamos padidėja 7% per metus) ir kad vartotojai ateina į programą šiek tiek dažniau.
Nors „Microsoft“ savo pajamose pateikė keletą papildomų „LinkedIn“ našumo pastabų.
Pasak „Microsoft“, „LinkedIn“ Narystė „ir toliau auga dviem skaitmenimis per metus“.
Aš turiu omenyje, kad tai taip pat yra šiek tiek klaidinanti statula, nes „nariai“ nėra tie patys kaip „aktyvūs vartotojai“. Ir atsižvelgiant į tai, kad daugiau žmonių visą laiką ateina į darbo jėgą, tikėtumėtės, kad žmonių, kurie pasirašo į „LinkedIn“ ir taps nariais, ir toliau augs.
Iš esmės šis narių žemėlapis:

Taip, aš tikrai nemanau, kad tai daug reiškia suprasti platformos populiarumą ar vertę šiuo atžvilgiu.
Aš galiu jums pasakyti, kad, remiantis „LinkedIn“ Europos naudojimo duomenimis, apie kuriuos jis turi pranešti kaip ES DSA taisyklių dalį, maždaug 28% platformos ES narių (pagal aukščiau esantį žemėlapį) kiekvieną mėnesį prisijungia prie programos.
Darant prielaidą, kad tai galioja kitiems regionams, tada „LinkedIn“ mėnesinis aktyvių vartotojų skaičius yra apie 280 milijonų, o ne jo milijardo narių antraštės.
Aš manau, kad JAV iš tikrųjų mato daugiau naudojimo, taigi galbūt tai labiau primena 300 milijonų Mau. Tačiau palyginti, aktyvi „LinkedIn“ įsitraukusi auditorija yra daug artimesnė „Reddit“ (189 mln. Mau) auditorijai nei didesnės platformos, tokios kaip „Instagram“ (1B) ar net x (600m).
Tai gali padėti geriau įvertinti faktinį įsitraukimo rezultatą, o tai galėtų padėti informuoti apie jūsų skelbimo išlaidas. Bet vėlgi, „LinkedIn“ auditorija yra gana unikali, todėl tai gali nepadaryti daugybės skirtumų.
„Microsoft“ taip pat pranešė, kad laikas, praleistas žiūrėdamas vaizdo įrašus programoje, padidėjo 36% per metus, o komentarai padidėjo 32%.
Taigi jie iš tikrųjų pateikė mums keletą realių įsitraukimo duomenų, o tai, kad komentarai taip žymiai auga, yra dar vienas vertingas dalykas, kuris galėtų padėti informuoti jūsų požiūrį.
Aš manau, kad vaizdo įrašai skatina daugybę tų komentarų su „LinkedIn“ taip pat neseniai pranešė apie tai Vaizdo įrašo turinys sukuria 1,4x daugiau įsitraukimo nei kiti įrašų formatai. Remiantis trečiųjų šalių analize, „Carousel“ įrašai taip pat pritraukia daug įsitraukimo.
„LinkedIn“ taip pat mato, kad daugiau savo auditorijos naudojasi AI, kad įgytų naujų įgūdžių ir rastų darbą.
“Besimokančiųjų, kurie naudojo AI varomą treniruotę, skaičius padidėjo daugiau nei 2x per ketvirtį. “
Kadangi daugiau žmonių sužino apie AI įrankius, daugiau žmonių jais naudos, ir bus įdomu pamatyti, kokie naudingi šie AI treniruočių elementai gali būti laikui bėgant.
Galiausiai „Microsoft“ taip pat sako, kad „LinkedIn Premium Company“ puslapių registracijos padidėjo 75% per ketvirtį.
Nors tai taip pat yra šiek tiek klaidinanti, nes „LinkedIn“ tik praėjusių metų birželį pateikė „Premium“ puslapius visuose regionuose. Tai reiškia, kad registracijos neišvengiamai padidės vien dėl prieinamumo, todėl nežinote, kad tai tikrai rodoma.
Tačiau tai yra būdas su „LinkedIn“ ir tai, kaip tai buvo nuo tada, kai 2016 m. Jį įsigijo „Microsoft“. Kadangi jis nebe įpareigotas dalintis išsamių veiklos duomenų duomenimis, nes tai nėra savyje išvardytas subjektas, jis neturime to, kad būtų daroma su visais informacijos iškarpomis, kuriose ji dalijasi su mumis, ir paima tokius dalykus kaip „įrašyti įsitraukimą“, o mes neturime, kad ir kaip faktas būtų padarytas.
Tačiau visi jo duomenų taškai yra „taip, bet“, bet visi jie yra šiek tiek pakeliami antakiai.
Bet jei norėjote susitvarkyti su „LinkedIn“ tikruoju lyginamuoju našumu, tikiuosi, kad šie paaiškinimai pridės kontekstą.