
„Google“ paskelbė, kad Prabhakaras Raghavanas, bendrovės paieškos sistemą ir reklamos produktus prižiūrintis vadovas, pasitrauks iš dabartinių pareigų.
Ši žinia ketvirtadienį buvo paskelbta generalinio direktoriaus Sundaro Pichai atmintinėje darbuotojams.
Nickas Foxas vadovaus paieškai ir skelbimams
Raghavano pareigas perims Nickas Foxas, ilgametis „Google“ vadovas, turintis patirties įvairiuose skyriuose.
„Fox“ dabar vadovaus žinių ir informacijos komandai, kuriai priklauso „Google“ paieškos, skelbimų, geografiniai ir komerciniai produktai.
Pichai išreiškė pasitikėjimą Fox gebėjimu vadovauti šiems esminiams padaliniams, pažymėdamas:
„Per visą savo karjerą Nikas demonstravo lyderio pozicijas beveik visuose žinių ir informacijos aspektuose – nuo produkto ir dizaino paieškoje ir asistento iki mūsų apsipirkimo, kelionių ir mokėjimų produktų.
Naujasis Raghavano vaidmuo
Raghavanas pereis į naujai sukurtas vyriausiojo technologo pareigas.
Jis glaudžiai bendradarbiaus su Pichai ir kitais „Google“ lyderiais, kad galėtų teikti technines kryptis.
Pichai gyrė Raghavano indėlį, sakydamas:
„Prabhakaro vadovavimo „Google“ kelionė buvo nepaprasta, apimanti tyrimus, darbo sritį, skelbimus ir žinias bei informaciją. Jis vadovavo „Gmail“ komandai paleidžiant „Smart Reply“ ir „Smart Compose“ kaip pirmuosius AI naudojimo pavyzdžius produktams tobulinti, o „Gmail“ ir „Drive“ pasiekė 1 milijardą vartotojų.
Praeities kritika
Šis naujausias „Google“ pranešimas pateikiamas po ankstesnės kritikos, išsakytos bendrovės paieškos padaliniui.
Balandžio mėn. Edo Zitrono nuomonės straipsnyje buvo pabrėžtas susirūpinimas dėl „Google“ paieškos krypties vadovaujant Raghavanui.
Straipsnyje buvo cituojami pramonės analitikai, kurie teigė, kad Raghavano išsilavinimas reklamos, o ne paieškos technologijų srityje lėmė sprendimus, pagal kuriuos pirmenybė teikiama pajamoms, o ne paieškos kokybei.
Kritikai teigė, kad valdant Raghavanui, „Google“ atšaukė pagrindinius kokybės patobulinimus, kad padidintų įtraukimo metriką ir pajamas iš skelbimų.
Buvo nurodyti vidiniai el. laiškai nuo 2019 m. Jie apibūdino „Geltonojo kodo“ skubų atsaką į atsiliekančias pajamas iš paieškos, kai Raghavanas buvo skelbimų vadovas. Pranešama, kad dėl to padaugėjo svetainių, kurios anksčiau buvo nuvertintos dėl nepageidaujamo pašto taktikos.
„Google“ ginčijo daugelį šių teiginių, teigdama, kad jos reklamos sistemos neturi įtakos natūralios paieškos rezultatams.
Daugiau restruktūrizavimo
Kaip „Google“ restruktūrizavimo dalis:
- „Gemini“ programos komanda, vadovaujama Sissie Hsiao, prisijungs prie „Google DeepMind“, kuriai vadovauja generalinis direktorius Demisas Hassabis.
- „Google Assistant“ komandos, orientuotos į įrenginius ir namų patirtį, persikels į Platformų ir įrenginių skyrių.
Žvilgsnis į priekį
„Fox“ perėmimas iš „Raghavan“ gali supurtyti „Google“.
Galime pastebėti greitesnį AI diegimą paieškoje ir skelbimuose bei dažnesnius atnaujinimus. „Fox“ gali persvarstyti pagrindinę paieškos kokybę, reaguodama į naujausią kritiką.
„Fox“ gali paskatinti greičiau pritaikyti naujas technologijas, kad atremtų konkurentus, ypač AI. Jis taip pat greičiausiai bus labiau išmanantis reguliavimo klausimus.
Svarbu pažymėti, kad šie galimi pokyčiai yra spėlioti, remiantis ribota turima informacija.
Tikrieji vadovavimo stiliaus ir prioritetų pokyčiai taps aiškesni, kai Fox įsikurs į naują vaidmenį.
Teminis vaizdas: Vienas menininkas/Shutterstock