
„Google“ Johnas Muelleris panaudojo protingą techniką, norėdamas parodyti švietimo svetainės leidėjui, kaip diagnozuoti jų paieškos atlikimo problemas, kurias, matyt, sukėlė domeno migracija, bet iš tikrųjų sukėlė turinys.
Svetainė su reitingo klausimais
Kažkas paskelbė ieškinį dėl pagalbos „Bluesky“ socialiniame tinkle, kad padėtų jų svetainei atsigauti po svetainės migracijos suklydo. Asmuo, susietas su svetaine, tiesiogiai priskyrė indeksavimą į svetainės perkėlimą, nes tarp dviejų įvykių buvo tiesioginė koreliacija.
SEO įžvalga
Įdomus dalykas, kurį reikia pabrėžti, yra tai, kad svetainės migracija prieš tai buvo „Google“ indeksavimas, tačiau tai nėra priežastis. Vietos migracija nėra indeksavimo priežastis. Migracija nustatė įvykių grandinę, kuri paskatino tikrąją priežastį, kuri, kaip pamatysite vėliau, yra žemos kokybės turinys. Dažna klaida, kurią daro SEOS ir leidėjai, yra nustoti tyrinėti atradus akivaizdžiausią priežastį, kodėl kažkas vyksta. Tačiau akivaizdžiausia priežastis ne visada yra tikroji priežastis, kaip pamatysite toliau.
Tai buvo paskelbta socialinėje žiniasklaidoje:
„Sveiki Seo bendruomenė,
Staigus „Deindexing & Eismo“ sumažėjimas po domeno migracijos (nuo javatpoint.com iki tpointech.com) – reikia pagalbos “
„Google“ atstovas Johnas Muelleris atsakė į jų prašymą ir pasiūlė jiems atlikti „Bing“ paiešką su savo naujuoju domenu, kaip ši:
site:tpointtech.com sexy
O kai tai darote, „Bing“ rodo „Dešimties sąrašų“ straipsnius apie įvairias Indijos įžymybes.
„Google“ atstovas Johnas Muelleris taip pat pasiūlė atlikti svetainės paiešką „Žiūrėti internete“ ir „Dešimties geriausiųjų sąrašą“, kuris atskleidė, kad svetainėje yra daug žemos kokybės tinklalapių, kurie nėra svarbūs jų temai.
Vieno iš puslapių ekrano kopija parodo, kokie gausūs internetiniai puslapiai yra toje svetainėje:
Iš kur atsirado nereikšmingi puslapiai?
Nereikalūs puslapiai kilo iš originalaus domeno javatpoint.com, iš kurio jie migravo. Kai jie migravo į „Tpointech“, jie taip pat atsinešė visą tą žemos kokybės nesvarbų turinį.
Čia yra originalaus domeno ekrano kopija, parodanti, kad ne teminis turinys atsirado senajame domene:
„Google“ Johnas Muelleris paskelbė:
„Vienas iš dalykų, kuriuos pastebėjau, yra tai, kad svetainėje yra daug visiškai nesusijusių turinio. Tai yra tai, kad pagal dizainą? Jei einate į„ Bing “ir„ Naudojate “(svetainė: tpointtech.com Žiūrėkite internete) (svetainė: tpointTech.com seksuali) (svetainė: tpointech.com 10 geriausiųjų), panašiai tikriausiai savo paieškos konsolėje, ji atrodo tikrai keista.”
Taip pat žiūrėkite: Ką daryti su senu žemos kokybės turiniu
Takeaways
„Bing“ yra naudingas ieškant svetainių
„Google“ Johnas Muelleris parodė, kad „Bing“ gali būti naudingas nustatant puslapius, kurių „Google“ nėra indeksuojami, o tai gali reikšti turinio problemą.
SEO įžvalga
Tai, kad „Bing“ ir toliau indeksuoja ne temos turinį, gali pabrėžti skirtumą tarp „Google“ ir „Bing“. Domeno perkėlimas gali parodyti vieną iš būdų, kaip „Google“ nustato turinio motyvaciją, nesvarbu, ar ketinama reitinguoti ir gauti pinigus, o ne sukurti ką nors naudingo lankytojams. Galima pareikšti argumentą, kad nepaprastai populiarus turinio pobūdis sukelia motyvaciją, kuria „Google“ perspėja „atliktas paieškos varikliams“.
Nesvarbus turinys
Paprastai svetainėje yra pagrindinė tema, kurioje su šakomis susijusi subtilumu. Tačiau apskritai pagrindinė tema ir subtilumai yra susiję vienas su kitu tokiu būdu, kuris vartotojui yra prasmingas. Pridedant nepaprastai populiarų turinį žemos kokybės turinį, išduodate ketinimą kurti srauto turinį-tai, ką „Google“ aiškiai draudžia.
Ankstesnis pasirodymas neprognozuoja būsimo našumo
Svetainių leidėjų tendencija gūžčioja pečiais dėl jų turinio kokybės, nes jiems atrodo, kad „Google“ patinka puikiai. Bet tai nereiškia, kad turinys yra puikus, tai reiškia, kad jis dar netapo problema. Kai kurios problemos yra neveikiančios, o kai tai matau svetainių apžvalgose ir paprastai sakau, kad dabar tai gali būti ne problema, tačiau vėliau tai gali tapti problema, todėl geriausia dabar būti iniciatyviai.
Atsižvelgiant į tai, kad paieškos atlikimo problemos kilo po svetainės perkėlimo, tačiau prieš tai buvęs nereikšmingas turinys, atrodo, kad nesvarbaus turinio poveikį nutildė originalus turinys. Nepaisant to, nesvarbus turinys vis dar buvo problema, jis dar nebuvo įsitraukęs į problemą. Svetainės perkėlimas į naują domeną privertė „Google“ iš naujo įvertinti visą svetainę ir būtent tada problema tapo žemos kokybės turiniu.
Turinio kokybė, palyginti su turinio ketinimu
Galima, kad kažkas pateiktų atvejį, kad turinys, nors ir nereikšmingas, buvo aukštos kokybės ir neturėjo pakeisti. Man atkreipia dėmesį į tai, kad temos, atrodo, rodo ketinimą kurti turinį reitingo ir pinigų gavimo tikslais. Sunku teigti, kad turinys yra naudingas svetainės lankytojams į švietimo svetainę.
Turinio temų išplėtimas
Galiausiai kyla klausimas, ar verta išplėsti temų asortimentą, kuriai svetainė yra svarbi. Televizijos apžvalgos svetainė gali išplėsti, kad apimtų kitų elektronikos, tokių kaip ausinės ir klaviatūros, apžvalgos, ir tai ypač sklandžiau, jei domeno pavadinimas nenustato neteisingo lūkesčio. Štai kodėl juose esantys produktų tipai yra tokie ribojantys, nes jie mano, kad leidėjas niekada nepasieks tiek sėkmės, kad jiems reikės išplėsti temų asortimentą.
Taip pat žiūrėkite: Svetainės migracijos problemos: 11 galimų priežasčių sumažėjo eismas
Teminis „Shutterstock“/„Ollyy“ vaizdas