„Google“ darbuotojai Gary Illyes ir Lizzi Sassman aptarė tris veiksnius, skatinančius didesnį „Googlebot“ tikrinimą. Nors jie sumenkino nuolatinio tikrinimo poreikį, jie pripažino, kad yra būdų paskatinti „Googlebot“ dar kartą apsilankyti svetainėje.
1. Aukštos kokybės turinio įtaka tikrinimo dažniui
Vienas iš dalykų, apie kuriuos jie kalbėjo, buvo svetainės kokybė. Daugelis žmonių kenčia nuo aptiktos neindeksuotos problemos, o tai kartais sukelia tam tikra SEO praktika, kurią žmonės išmoko ir laiko gera praktika. Aš užsiimu SEO 25 metus ir vienas dalykas, kuris visada išliko toks pat, yra tai, kad pramonės apibrėžta geriausia praktika paprastai daug metų atsilieka nuo to, ką daro „Google“. Tačiau sunku suprasti, kas negerai, jei žmogus yra įsitikinęs, kad viską daro teisingai.
Gary Illyesas pasidalijo padidėjusio tikrinimo dažnio priežastimi ties 4:42 min., paaiškindamas, kad vienas iš aukšto lygio tikrinimo veiksnių yra aukštos kokybės signalai, kuriuos aptinka „Google“ algoritmai.
Gary pasakė tai 4:42 minutę:
„…paprastai, jei svetainės turinys yra aukštos kokybės ir naudingas, o žmonėms jis apskritai patinka, tada „Googlebot“ – na, „Google“ – linkęs daugiau tikrinti iš tos svetainės…“
Aukščiau pateiktame teiginyje yra daug niuansų, kurių trūksta, pvz kokie yra aukštos kokybės ir paslaugumo signalai tai paskatins „Google“ nuspręsti tikrinti dažniau?
Na, Google niekada nesako. Tačiau galime spėlioti, o toliau pateikiami keli mano išprusę spėjimai.
Žinome, kad yra patentų, susijusių su paieška su prekės ženklu, pagal kuriuos vartotojų atliekamos prekės ženklo paieškos laikomos numanomomis nuorodomis. Kai kurie žmonės mano, kad „numanomos nuorodos“ yra prekės ženklo paminėjimai, tačiau „prekės ženklo paminėjimai“ visiškai nėra tai, apie ką kalbama patente.
Tada yra Navboost patentas, kuris galioja nuo 2004 m. Kai kurie žmonės Navboost patentą tapatina su paspaudimais, bet jei perskaitysite tikrąjį 2004 m. patentą, pamatysite, kad jame niekada neminimas paspaudimų rodiklis (PR). Jame kalbama apie vartotojo sąveikos signalus. Paspaudimai buvo intensyvių tyrimų tema 2000-ųjų pradžioje, bet jei perskaitysite mokslinius straipsnius ir patentus, nesunku suprasti, ką aš turiu galvoje, nes tai nėra taip paprasta: „beždžionė spustelėja svetainę SERP, Google reitinguoja ją aukščiau, beždžionė gauna bananas“.
Apskritai manau, kad signalai, rodantys, kad žmonės svetainę suvokia kaip naudingą, gali padėti pagerinti svetainės reitingą. Ir kartais tai gali suteikti žmonėms tai, ką jie tikisi pamatyti, suteikti žmonėms tai, ką jie tikisi pamatyti.
Svetainių savininkai man pasakys, kad „Google“ reitinguoja šiukšles, o kai pasižiūriu, matau, ką jie reiškia, svetainės yra tarsi šiukšlės. Tačiau, kita vertus, turinys suteikia žmonėms tai, ko jie nori, nes jie iš tikrųjų nežino, kaip atskirti tai, ką jie tikisi pamatyti, nuo tikro geros kokybės turinio (vadinu tai Froot Loops algoritmu).
Kas yra „Froot Loops“ algoritmas? Tai yra „Google“ pasikliovimo naudotojų pasitenkinimo signalais poveikis, leidžiantis spręsti, ar paieškos rezultatai džiugina vartotojus. Štai ką aš anksčiau paskelbiau apie „Google“. „Froot Loops“ algoritmas:
„Ar kada nors ėjote prekybos centro dribsnių koridoriumi ir pastebėjote, kiek cukraus prikrautų grūdų rūšių rikiuojasi lentynose? Tai yra vartotojų pasitenkinimas veikla. Žmonės tikisi, kad savo grūdų koridoriuje pamatys cukraus bombą, o prekybos centrai patenkins vartotojo ketinimą.
Aš dažnai žiūriu į „Froot Loops“ javų koridoriuje ir galvoju: „Kas valgo tuos dalykus? Matyt, daug kas daro, todėl dėžutė ir yra prekybos centro lentynoje – nes žmonės tikisi ją ten pamatyti.
„Google“ daro tą patį, ką ir prekybos centras. „Google“ rodo rezultatus, kurie greičiausiai patenkins vartotojus, kaip ir javų koridorius.
Naudotojus tenkinančios šiukšlinančios svetainės pavyzdys yra populiari receptų svetainė (kurios neįvardinsiu), kurioje skelbiami lengvai paruošiami neautentiški receptai ir kaip ingredientas naudojami spartieji klavišai, pvz., grybų sriuba iš skardinės. Esu gana patyręs virtuvėje ir dėl šių receptų aš gluminu. Tačiau žmonėms, kuriuos pažįstu, patinka ši svetainė, nes jie tikrai nežino geriau, nori tik lengvo recepto.
Iš tikrųjų pokalbis apie naudingumą yra suprasti internetinę auditoriją ir suteikti jai tai, ko jie nori, o tai skiriasi nuo to, ko jie turėtų norėti. Suprasti, ko žmonės nori, ir jiems tai suteikti, mano nuomone, ieškantiems bus naudinga ir jie skambins „Google“ paslaugumo signalo varpais.
2. Padidėjęs leidybos aktyvumas
Kitas dalykas, kuris, pasak Illyeso ir Sassmano, gali paskatinti „Googlebot“ daugiau tikrinti, yra dažnesnis publikavimas, pavyzdžiui, jei svetainė staiga padidintų skelbiamų puslapių skaičių. Tačiau Illyesas sakė, kad įsilaužusios svetainės kontekste staiga pradėjo skelbti daugiau tinklalapių. Įsilaužus į svetainę, kurioje skelbiama daug puslapių, „Googlebot“ turėtų daugiau tikrinti.
Jei atitoliname, kad panagrinėtume šį teiginį iš miško perspektyvos, tai gana akivaizdu, kad jis reiškia, kad publikavimo aktyvumo padidėjimas gali paskatinti tikrinimo aktyvumą. Ne dėl to, kad į svetainę buvo įsilaužta, „Googlebot“ dažniau tikrina, o dėl to, kad tai yra padidėjęs paskelbimas.
Štai čia Gary nurodo leidybos veiklą kaip „Googlebot“ aktyviklį:
„…tačiau tai taip pat gali reikšti, kad į svetainę buvo įsilaužta, nežinau. Tada atsiranda daugybė naujų URL, dėl kurių „Googlebot“ susijaudina, tada jis užgęsta, o tada šliaužia kaip pašėlęs.
Daugybė naujų puslapių priverčia Googlebot susijaudinti ir naršyti svetainę „kaip išprotėjęs“. Daugiau detalizuoti nereikia, judėkime toliau.
3. Turinio kokybės nuoseklumas
Gary Illyesas paminėjo, kad „Google“ gali persvarstyti bendrą svetainės kokybę ir dėl to gali sumažėti tikrinimo dažnis.
Štai ką pasakė Gary:
„…jeigu tikriname mažai arba palaipsniui lėtėjame, tai gali būti prastos kokybės turinio požymis arba tai, kad pergalvojome svetainės kokybę.
Ką Gary turi omenyje sakydamas, kad „Google“ „pergalvojo svetainės kokybę“? Mano nuomone, kartais bendra svetainės kokybė gali sumažėti, jei yra svetainės dalių, kurios neatitinka pradinės svetainės kokybės standartų. Mano nuomone, atsižvelgiant į dalykus, kuriuos mačiau per daugelį metų, tam tikru momentu prastos kokybės turinys gali nusverti gerą turinį ir nuvilti visą likusią svetainės dalį.
Kai žmonės ateina pas mane sakydami, kad jie turi „turinio kanibalizmo“ problemą, kai pažvelgiu į tai, jie iš tikrųjų kenčia nuo žemos kokybės turinio problemos kitoje svetainės dalyje.
Po 6 minučių Lizzi Sassman teiraujasi, ar turi įtakos, jei svetainės turinys buvo statiškas, nei tobulėjo, nei blogėjo, bet tiesiog nesikeitė. Gary nesutiko atsakyti, tiesiog sakydamas, kad „Googlebot“ grįžta patikrinti, ar svetainė nepasikeitė, ir sako, kad „tikriausiai“ „Googlebot“ gali sulėtinti tikrinimą, jei nebus jokių pakeitimų, tačiau patikslino šį teiginį sakydamas, kad to nepadarė. žinoti.
Kažkas, kas liko nepasakyta, bet yra susijusi su turinio kokybės nuoseklumu, yra tai, kad kartais tema pasikeičia ir, jei turinys yra statinis, jis gali automatiškai prarasti aktualumą ir pradėti prarasti reitingus. Taigi verta reguliariai atlikti turinio auditą, kad pamatytumėte, ar tema pasikeitė, ir jei taip, atnaujinti turinį, kad jis ir toliau būtų aktualus vartotojams, skaitytojams ir vartotojams, kai jie kalbasi tam tikra tema.
Trys būdai, kaip pagerinti santykius su Googlebot
Kaip paaiškino Gary ir Lizzi, tai tikrai nėra „Googlebot“ kišimas, kad jis atsirastų tik tam, kad jis galėtų nuskaityti. Esmė yra galvoti apie savo turinį ir jo santykį su vartotojais.
1. Ar turinys aukštos kokybės?
Ar turinys skirtas temai ar raktiniam žodžiui? Svetainės, kuriose naudojama raktiniais žodžiais pagrįsto turinio strategija, yra tos, kurios, 2024 m. atnaujinus pagrindinį algoritmą, kenčia. Strategijos, pagrįstos temomis, paprastai sukuria geresnį turinį ir atnaujinamos algoritmas.
2. Padidėjęs leidybos aktyvumas
Padidėjus leidybos veiklai „Googlebot“ gali pasirodyti dažniau. Nepriklausomai nuo to, ar svetainė buvo įsilaužta, ar svetainė įdeda daugiau energijos į savo turinio paskelbimo strategiją, reguliarus turinio paskelbimo grafikas yra geras dalykas ir visada buvo geras dalykas. Kai kalbama apie turinio publikavimą, nėra „nustatykite ir pamirškite“.
3. Turinio kokybės nuoseklumas
Turinio kokybė, aktualumas ir aktualumas naudotojams laikui bėgant yra svarbūs aspektai ir užtikrins, kad „Googlebot“ ir toliau pasisveikins. Bet kurio iš šių veiksnių (kokybės, aktualumo ir aktualumo) sumažėjimas gali paveikti „Googlebot“ tikrinimą, o tai pats savaime yra svarbesnio veiksnio, ty kaip pats „Google“ algoritmas žiūri į turinį, požymis.
Klausykitės „Google“ paieškos „Off The Record Podcast“, pradedant maždaug nuo 4 minučių:
Teminis vaizdas, kurį sukūrė „Shutterstock“ / „Cast Of Thousands“.