Siekdama nuolatinių pastangų stiprinti ryšius su žaidimų bendruomene, „TikTok“ paskelbė, kad tai an oficialus gamescom 2024 partneriskuri yra viena didžiausių žaidimų konferencijų pasaulyje.
Kaip paaiškino TikTok:
„Didžiausias pasaulyje žaidimų renginys gamescom pernai pritraukė daugiau nei 320 000 žaidimų entuziastų. 2024 metais renginys vyks rugpjūčio 21–25 dienomis Kelne, Vokietijoje. TikTok ir gamescom kartu sukurs nepamirštamą gerbėjų patirtį prieš renginį ir jo metu. Tai apima bendro prekės ženklo „Game on LIVE“ kampaniją programoje su kūrėjais ir išskirtinį vaizdo įrašų turinį, taip pat didelio masto reklaminius stendus, esančius ne namuose, svetainėje gamescom.
„TikTok“ surengs daugybę renginio prisijungimų, įskaitant IRL aktyvinimą gamescomkuris yra Vokietijoje, su tiesioginės transliacijos kambariai, speciali renginių scena (kur joje vyks pokalbiai ir diskusijos) ir „Pokemon Go Gym“ veikla.
„TikTok“ taip pat pridės įvairių programėlės įrankių, kurie padės vartotojams dalyvauti renginyje.
Atsižvelgiant į platesnę žaidimų įtaką internetinei kultūrai, tikslinga, kad „TikTok“ labiau sutelktų dėmesį į žaidimų elementus, kur tik gali, ir įvairiais būdais stengėsi padidinti jo patrauklumą žaidimų kūrėjams. TikTok pradėjo savo pirmasis pasaulinis žaidimų renginys dar 2022 m., vėliau tai tęsė „30 žaidimų dienų“ vitrina praėjusiais metais daugiau dėmesio skyrė su žaidimais susijusiam turiniui.
Jaunoji „TikTok“ auditorija taip pat turi didelį tiesioginį ryšį su žaidimais 76 % aktyvių žaidėjų programoje žaidžia asmeninius arba konsolinius žaidimus kas savaitę. Tai taip pat susiję su „TikTok“ turiniu. Programoje esanti žyma #gaming buvo pridėta prie daugiau nei 45 milijonų įrašų su žaidimais susiję tiesioginiai srautai peržiūrimi vidutiniškai apie 76 milijonus kartų per dieną ant platformos.
Daugiausia dėmesio skiriant tiesioginiam turiniui ir palengvinant įsitraukimą į tendencijas, tai yra dar vienas žingsnis, padėsiantis „TikTok“ susižavėti savo platforma.