
„Google“ paskelbė pasiūlymą Schema.org projekto „GitHub“ egzemplioriuje, kuriame siūloma atnaujinti Schema.org, kad būtų išplėsti apsipirkimo struktūriniai duomenys, kad prekybininkai galėtų pateikti daugiau pristatymo informacijos, kuri greičiausiai bus rodoma „Google“ paieškoje ir kitose sistemose.
Pristatymo Schema.org struktūriniai duomenys
Siūlomas naujas struktūrinių duomenų tipas gali būti naudojamas prekybininkams, kad pateiktų daugiau informacijos apie pristatymą. Taip pat siūloma suteikti lankstumo naudojant visos svetainės siuntimo struktūrizuotus duomenis, kurie gali būti įtraukti į organizacijos struktūrinius duomenis, taip išvengiant tos pačios informacijos kartojimo tūkstančius kartų svetainėje.
Pradiniame pasiūlyme teigiama:
„Tai yra „Google“ pasiūlymas paremti išsamesnį pristatymo informacijos (pvz., pristatymo kainos ir greičio) pateikimą ir padaryti tokius duomenis aiškius. Jei schema.org ir leidėjai jį pritaikys, manome, kad naudojant tokį žymėjimą būtų galima pagerinti paieškos patirtį ir kitas sunaudojančias sistemas.
Šis pakeitimas pristato naują tipą „ShippingService“, kuris sugrupuoja siuntimo apribojimus (pristatymo vietas, laiką, svorio ir dydžio apribojimus bei siuntimo tarifą). Todėl pertekliniai laukai iš „ShippingRateSettings“ šiame pasiūlyme nebenaudojami.
Dėl to taip pat siūlomi šie pakeitimai:
kai kurie „OfferShippingDetails“ laukai perkelti į „ShippingService“;
ShippingRateSettings turi daugiau būdų nurodyti siuntimo įkainį, proporcingą užsakymo kainai arba siuntos svoriui;
Susiejimas iš Pasiūlymo dabar turėtų būti atliekamas naudojant standartinį semantinio žiniatinklio URI susiejimą.
Pasiūlymas yra atviras diskusijoms ir daugelis suinteresuotųjų šalių pateikia nuomones, kaip veiktų atnaujinti ir nauji struktūrizuoti duomenys.
Pavyzdžiui, vienas diskusijoje dalyvavęs asmuo paklausė, kaip organizacijos lygmeniu pateiktą visos svetainės struktūrinių duomenų tipą galėtų pakeisti atskiri produktai, turintis skirtingą informaciją, o kažkas kitas pateikė atsakymą.
„GitHub“ diskusijos dalyvis, vardu Tiggerito, paskelbė:
„Aš dar kartą perskaičiau dokumentą ir tai, ką pasakėte, turi prasmę. Organizacija yra vieta, kur galima saugoti bendras pristatymo sąlygas. Tačiau siuntimo detalės visada yra produktų grupės arba produkto lygiu.
Štai kaip aš šiuo metu tvarkau pristatymo informaciją:
Galinėje dalyje savininkas gali apibrėžti bendrą pristatymo informacijos rinkinį. Kiekviename iš jų yra šiuo metu „Google“ palaikomi laukai, pvz., vieta ir laikas, bet ne specifikacijos apie matmenis. Kiekvienas įrašas taip pat turi sąlygas, kokiam produktui įrašas gali būti taikomas. Tai gali apimti kainų diapazoną ir svorio diapazoną.
Kai generuoju struktūrinius puslapio duomenis, įtraukiu įrašus, kuriuose produktas atitinka sąlygas.
Panašu, kad šis pakeitimas leis man pakeisti serverio sąlygų filtravimą į įtraukimą į produkto puslapio struktūrinius duomenis.
Tada duomenų vartotojai gali apskaičiuoti, kurios Pristatymo sąlygos atitinka, taigi ir kokie įkainiai galimi užsakant konkretų prekės numerį. Šiuo metu galite pateikti tik siuntimo kainas.
Padalijimas taip pat reiškia, kad lengviau pateikti informaciją apie produktą ir bendrinamą pristatymo informaciją, nereikia kartoti.
Jūsų pavyzdys dokumento pabaigoje, kaip naudoti organizaciją. Panašu, kad nurodote produkto, kuris yra pristatymo puslapyje, pristatymo sąlygas. Ši kryžminė nuoroda tarp puslapių gali labai sumažinti produkto puslapio išsipūtimą, jei tai palaiko „Google“.
„Google“ darbuotojas atsakė „Tiggerito“:
„@Tiggerito
Organizacija yra vieta, kur galima saugoti bendras pristatymo sąlygas. Tačiau siuntimo detalės visada yra produktų grupės arba produkto lygiu.
Tikrai taip, ir taip jau yra. Šis pakeitimas taip pat atskiria dvi reikšmes pvz. plotis, aukštis, svoris kaip gaminio aprašymas (skiltyje „Pristatymo detalės“) ir kaip apribojimai siuntimo sąlygose, kur jie gali būti išreikšti kaip diapazonas (QuantitativeValue turi min ir max).
Galinėje dalyje savininkas gali apibrėžti bendrą pristatymo informacijos rinkinį. Kiekviename iš jų yra šiuo metu „Google“ palaikomi laukai, pvz., vieta ir laikas, bet ne specifikacijos apie matmenis. Kiekvienas įrašas taip pat turi sąlygas, kokiam produktui įrašas gali būti taikomas. Tai gali apimti kainų diapazoną ir svorio diapazoną.
Kai generuoju struktūrinius puslapio duomenis, įtraukiu įrašus, kuriuose produktas atitinka sąlygas.
Panašu, kad šis pakeitimas leis man pakeisti serverio sąlygų filtravimą į įtraukimą į produkto puslapio struktūrinius duomenis.
Tada duomenų vartotojai gali apskaičiuoti, kurios Pristatymo sąlygos atitinka, taigi ir kokie įkainiai galimi užsakant konkretų prekės numerį. Šiuo metu galite pateikti tik siuntimo kainas.
Kai kurie pristatymo apribojimai negalimi tuo metu, kai produktas įtraukiamas į sąrašą ar net pateikiamas puslapyje (pvz., pristatymo vieta, prekių skaičius, pageidaujamas pristatymo greitis arba kliento lygis, jei vartotojas neprisijungęs). Prie gaminio pridėtoje siuntimo detalėse turi būti informacija tik apie patį produktą, o visa kita perkeliama į naujas pristatymo sąlygas šiame pasiūlyme.
Atminkite, kad schema.org nenurodo kardinalumo, kad galėtume nurodyti kelias pristatymo sąlygų nuorodas, kad vartotojo pusėje būtų pasirinkta tinkama.Padalijimas taip pat reiškia, kad lengviau pateikti informaciją apie produktą ir bendrinamą pristatymo informaciją, nereikia kartoti.
Jūsų pavyzdys dokumento pabaigoje, kaip naudoti organizaciją. Panašu, kad nurodote produkto, kuris yra pristatymo puslapyje, pristatymo sąlygas. Ši kryžminė nuoroda tarp puslapių gali labai sumažinti produkto puslapio išsipūtimą, jei tai palaiko „Google“.
Tikrai. Čia mes stengiamės pasiekti“.
Diskusija apie LinkedIn
„LinkedIn“ narė Irina Tuduce („LinkedIn“ profilis), „Google“ apsipirkimo programinės įrangos inžinierė, inicijavo diskusiją, kuri sulaukė daugybės atsakymų, rodančių susidomėjimą pasiūlymu.
Andrea Volpini („LinkedIn“ profilis), „WordLift“ generalinis direktorius ir vienas iš įkūrėjų, savo atsakyme išreiškė entuziazmą dėl pasiūlymo:
„Kaip ši Irina Tuduce, ji supaprastintų pristatymo greičio, vietų ir išlaidų modeliavimą didelėms organizacijoms.
Tikrai. Čia mes stengiamės pasiekti“.
Kita narė, Ilana Davis (LinkedIn profilis), JSON-LD, skirtos SEO Shopify App kūrėja, paskelbė:
„Jau pateikiau savo atsiliepimus apie pavadinimų suteikimo tvarką schema.org, kurią jie įgyvendino. Man rūpi „Google“, kaip tiksliai prekybininkai įtrauks šiuos duomenis į žymėjimą. Beveik neįmanoma gauti tikslių siuntimo įkainių SD, jei jos svyruoja. Prekybininkai gali įvesti fiksuotą įkainį, kuris yra apytikslis, bet dažnai klausia, ar tai priimtina. Ar jiems yra kokių nors pasekmių, jei pristatymo įkainiai yra apytiksliai (pvz., kainos neatitikimas GMC nepatvirtina produkto)?
Pažvelkite į naujų struktūrinių duomenų kūrimą
Vykstanti „LinkedIn“ diskusija leidžia pažvelgti į tai, kaip naujų struktūrinių duomenų suinteresuotosios šalys mano apie pasiūlymą. Oficialioje Schema.org GitHub diskusijoje ne tik pateikiamas pasiūlymo eigos vaizdas, bet ir suteikiama galimybė suinteresuotosioms šalims pateikti grįžtamąjį ryšį formuojant, kaip jis galiausiai atrodys.
Taip pat yra viešas „Google“ dokumentas pavadinimu „Išsamios pristatymo schemos pakeitimo pasiūlymas“, kuriame pateikiamas visas pasiūlymo aprašymas.
Teminis vaizdas, kurį sukūrė „Shutterstock“ / „Stokkete“.