
2024 m. Gruodžio mėn. „Google“ patentas pateikė glaudų atitikimą užklausos gerbėjų metodą, kurį naudoja „Google“ AI režimas. Patentas, vadinamas teminiu paieška, siūlo idėją, kaip generuojami AI režimo atsakymai, ir siūlo naujus būdus galvoti apie turinio strategiją.
Atsakomybės atsisakymas: Beveik visi patentai, kuriuos „Google“ failuose pateikiami keli būdai, kaip juos įgyvendinti kaip algoritmo dalį, o tai taip pat yra šiame patente. „Google“ paprastai nepatvirtina, kad naudojami patento ar tiriamojo dokumento išradimai, taip yra su šiuo patentu.
Ką apibūdina patentas
Patentas apibūdina teminę paieškos sistemą, kuri surinktų susijusius paieškos rezultatus į paieškos užklausą į kategorijas, tai, ką ji vadina temomis, ir pateikia trumpą kiekvienos temos suvestinę, kad vartotojai galėtų suprasti atsakymus į savo klausimus, nereikia spustelėti nuorodos į visas skirtingas svetaines.
Patentas apibūdina gilių tyrimų sistemą, klausimus, kurie yra platūs ar sudėtingi. Išradimas naujo yra tai, kaip jis automatiškai identifikuoja tradicinių paieškos rezultatų temas ir naudoja AI, kad sukurtų informatyvią suvestinę kiekvienam iš jų, naudodamas tiek turinį, tiek iš konteksto iš tų rezultatų.
Teminė paieškos sistema
Temos yra koncepcija, kuri grįžta prie pirmųjų paieškos sistemų dienų, todėl šis patentas prieš keletą mėnesių patraukė mano dėmesį ir privertė mane ją pažymėti.
Štai TL/DR to, ką jis daro:
- Patentas nurodo jo naudojimą didelio kalbos modelio ir suvestinės generatoriaus kontekste.
- Tai taip pat nurodo teminį paieškos variklį, kuris gauna paieškos užklausą, ir tada perduoda ją į paieškos variklį.
- Teminė paieškos sistema paima paieškos variklio rezultatus ir suskirsto juos į temas.
- Patentas apibūdina sistemą, kuri sąsaja su tradiciniu paieškos varikliu ir naudoja didelį kalbos modelį, kad būtų galima generuoti tematiškai sugrupuotų paieškos rezultatus.
- Patentas apibūdina, kad dėl vienos užklausos gali būti pateiktos kelios užklausos, pagrįstos „potemėmis“
Užklausos gerbėjų ir teminės paieškos palyginimas
Tėvų aprašyta sistema atspindi tai, ką „Google“ dokumentacijos sako apie „Query Fan-Out“ techniką.
Štai ką patentas sako apie papildomų klausimų sukūrimą, pagrįstą potemėmis:
„Kai kuriuose pavyzdžiuose, reaguojant į generuojamą paieškos užklausą 142-2, teminis paieškos variklis 120 gali generuoti teminius duomenis 138-2 iš bent dalį paieškos rezultatų 118-2. Pavyzdžiui, teminis paieškos variklis 120 gali gauti paieškos rezultatus 118-2 ir gali generuoti siauresnes temas nuo 130 (pvz. 118-2. į priekį “.
Štai ką „Google“ dokumentacija sako apie „Query Fan-Out“ techniką:
„Jis naudoja„ užklausos ventiliatoriaus “techniką, tuo pačiu metu išleidžiant kelias susijusias paieškas ir kelis duomenų šaltinius, o po to pateikia šiuos rezultatus, kad būtų lengvai suprantamas atsakas. Šis metodas padeda pasiekti daugiau informacijos pločio ir gilumo nei tradicinė paieška„ Google “.“
Patente aprašyta sistema primena tai, ką „Google“ dokumentacijos sako apie užklausos ventiliatoriaus išėjimo techniką, ypač tai, kaip ji tyrinėja subtilumą, sukuriant naujas užklausas, pagrįstas temomis.
Santraukos generatorius
Santraukos generatorius yra teminės paieškos sistemos komponentas. Jis skirtas generuoti kiekvienos temos, sugeneruotos iš paieškos rezultatų, suvestinėmis.
Štai kaip tai veikia:
- Santraukos generatorius kartais įgyvendinamas kaip didelis kalbos modelis, išmokytas kurti originalų tekstą.
- Santraukos generatorius naudoja vieną ar daugiau ištraukų iš paieškos rezultatų, sugrupuotų pagal tam tikrą temą.
- Tai taip pat gali naudoti kontekstinę informaciją iš pavadinimų, metaduomenų, aplinkinių ištraukų, kad pagerintų suvestinės kokybę.
- Santraukos generatorių galima suaktyvinti, kai vartotojas pateikia paieškos užklausą arba kai inicijuojamas teminis paieškos variklis.
Patentas neapibrėžia, ką reiškia teminio paieškos variklio „inicijavimas“, galbūt todėl, kad jis laikomas savaime suprantamu dalyku, kad tai reiškia, kad teminis paieškos variklis užvedamas tikėdamasis tvarkyti užklausą.
Užklausų rezultatai yra suskirstyti pagal temą, o ne tradicinį reitingą
Tradiciniai paieškos rezultatai, kai kuriuose pavyzdžiuose, kuriuose dalijamiesi patente, yra pakeičiami sugrupuotomis temomis ir sukurtomis santraukomis. Teminė paieška keičia, koks turinys rodomas ir susietas su vartotojais. Pvz., Tipiška užklausa, kuriai leidėjas ar SEO optimizuoja, dabar gali būti atskaitos taškas vartotojo informacinei kelionei. Teminiai paieškos rezultatai verčia vartotoją atrasti originalios užklausos ir svetainės, kuri galiausiai laimi paspaudimą, atradimo, gali būti ne tas, kuris įvertina pradinę paieškos užklausą, o greičiau tai gali būti dar vienas tinklalapis, svarbus gretimoje užklausoje.
Patentas apibūdina kelis būdus, kaip gali veikti teminis paieškos variklis (aš pridėjau kulkos taškų, kad būtų lengviau suprasti):
- „Temos rodomos paieškos rezultatų puslapyje, o kai kuriais pavyzdžiais paieškos rezultatai (arba jų dalis) yra išdėstyti (pvz.
- Kai kuriuose pavyzdžiuose teminis paieškos variklis gali suskirstyti temas atsižvelgiant į žinomumą ir (arba) svarbą paieškos užklausai.
- Paieškos rezultatų puslapis gali organizuoti paieškos rezultatus (arba jų dalį) pagal temas (pvz.
- Teminės paieškos variklio temos ir (arba) paieškos rezultatai gali būti pateikiami paieškos rezultatų puslapyje pagal įvairius būdus, pvz.
- Paieškos rezultatai, organizuojami pagal temą, gali būti vadinami teminiais paieškos rezultatais. Kai kuriuose pavyzdžiuose temos ir (arba) paieškos rezultatai, organizuojami pagal temas, pateikiami paieškos rezultatų puslapyje kartu su paieškos variklio paieškos rezultatais (pvz., Įprastais paieškos rezultatais) iš paieškos variklio.
- Kai kuriuose pavyzdžiuose temos ir (arba) organizuotos temos paieškos rezultatai pateikiami paieškos rezultatų puslapio dalyje, atskirtoje nuo paieškos variklio gautų paieškos rezultatų. “
Turinys iš kelių šaltinių yra sujungiamas
AI sukurtos santraukos yra sukurtos iš kelių svetainių ir sugrupuotos pagal temą. Tai apsunkina nuorodų priskyrimą, matomumą ir srautą.
Toliau pateiktoje patento citatoje nuoroda į „nestruktūrizuotus duomenis“ reiškia turinį, kuris yra tinklalapyje.
Pagal patentą:
„Pavyzdžiui, teminis paieškos variklis gali generuoti temas iš nestruktūrizuotų duomenų, analizuodamas pačių reaguojančių dokumentų turinį ir tematiškai organizuoti paieškos rezultatus pagal temas.
…. Atsakymas į paieškos užklausą („Perėjimas prie Denverio“), paieškos variklis gali gauti paieškos rezultatus (pvz., Reaguojančius dokumentus), reaguojančius į tą paieškos užklausą.
Teminė paieškos variklis gali pasirinkti reaguojančių dokumentų rinkinį (pvz., Top x Paieškos rezultatų skaičių) iš paieškos rezultatų, gautų iš paieškos variklio, ir sugeneruoti daugybę temų (pvz.
Tema gali apimti frazę, kurią sukuria kalbos modelis, kuriame aprašoma tema, įtraukta į reaguojančius dokumentus. Kai kuriuose pavyzdžiuose teminis paieškos variklis gali susieti semantinius raktinius žodžius iš kiekvieno reaguojančio dokumento (pvz., Iš paieškos rezultatų) ir prijungti semantinius raktinius žodžius prie panašių semantinių raktinių žodžių iš kitų reaguojančių dokumentų, kad būtų sukurtos temos. “
Turinys iš šaltinio puslapių yra susieti
Dokumentacijoje teigiama, kad teminės paieškos variklio nuorodos į šaltinio puslapių URL. Jame taip pat teigiama, kad teminį paieškos rezultatą gali įtraukti tinklalapio pavadinimas ar kiti metaduomenys. Tačiau tai, kas svarbi SEO ir leidėjams, yra priskyrimo dalis, nuorodos.
„… Teminis paieškos rezultatas 119 gali apimti reaguojančio dokumento 126, 145 ištrauką iš reaguojančio dokumento 126 ir reaguojančio dokumento 144 šaltinio 144 antraštinė dalis. Šaltinis 144 gali būti išteklių ieškiklis (pvz., Vienoda išteklių vieta (URL)).
Ištrauka 145 gali būti aprašymas (pvz., Fragmentas, gautas iš reaguojančio dokumento 126 metaduomenų arba turinio turinio). Kai kuriuose pavyzdžiuose 145 ištrauka apima reaguojančio dokumento 126 dalį, kurioje minima atitinkama 130 tema. Kai kuriuose pavyzdžiuose 145 ištrauka, įtraukta į teminės paieškos rezultatą 119, yra susijęs su suvestiniu aprašymu 166, kurį sukuria 128 kalbos modelis ir įtrauktas į 172 -ųjų grupę. “
Vartotojo sąveika daro įtaką pristatymui
Kaip minėta anksčiau, teminis paieškos variklis nėra reitingo dokumentų sąrašas, skirtas paieškos užklausai. Tai informacijos rinkinys visose temose, susijusiose su pradine paieškos užklausa. Vartotojo sąveika su tomis AI sukurtomis santraukomis daro įtaką, kurias svetainės gaus srautą.
Automatiškai sugeneruotos subtemos gali pateikti alternatyvius kelius vartotojo informacijos kelionėje, kuri prasideda pradine paieškos užklausa.
Apibendrinimas naudoja leidėjų metaduomenis
Santraukos generatorius naudoja dokumentų pavadinimus, metaduomenis ir aplinkinį tekstinį turinį. Tai gali reikšti, kad gerai struktūruotas turinys gali turėti įtakos santraukoms.
Tai yra tai, ką sako patentas, pridėjau kulkos taškų, kad būtų lengviau suprasti:
- „Santraukos generatorius 164 gali gauti ištrauką 145 kaip įvestis ir išvesti suvestinės aprašą 166 įvesti 145 ištraukai.
- Kai kuriuose pavyzdžiuose 164 suvestinės generatorius gauna 145 ištrauką, o kontekstinė informacija – kaip įvestis ir pateikia santraukos aprašą 166 ištraukai 145.
- Kai kuriuose pavyzdžiuose kontekstinė informacija gali būti atsakingo dokumento 126 ir (arba) metaduomenų, susijusių su reaguojančiu dokumentu 126, pavadinimą.
- Kai kuriuose pavyzdžiuose kontekstinė informacija gali apimti vieną ar daugiau kaimyninių ištraukų 145 (pvz., Gretimos ištraukos).
- Kai kuriuose pavyzdžiuose kontekstinė informacija gali apimti vieno ar kelių kaimyninių ištraukų 145 (pvz., Gretimos ištraukos) suvestinio aprašą 166.
- Kai kuriuose pavyzdžiuose kontekstinė informacija gali apimti visus kitus ištraukas 145 į tą patį reaguojantį dokumentą 126. Pavyzdžiui, santraukos generatorius gali gauti 145 ištrauką, o kitos – 145 ištraukos (pvz.
Teminė paieška: Poveikis turiniui ir SEO
Yra du būdai, kuriais leidėjas baigiasi AI režimu:
- Kadangi vartotojai gali gauti atsakymus iš temų santraukų ar išskleidžiamųjų išskleidimų, greičiausiai padidės nulinės spaudos elgsena, sumažinant srautą iš tradicinių nuorodų.
- Arba gali būti, kad tinklalapyje, kuriame pateikiama vartotojo informacijos kelionė tam tikrai užklausai, yra tas, kuris gauna paspaudimą.
Manau, tai reiškia, kad mums tikrai reikia pergalvoti raktinių žodžių reitingo paradigmą ir galbūt apsvarstyti, koks klausimas yra, į kurį atsakoma tinklalapiu, ir tada nustatykite tolesnius klausimus, kurie gali būti susiję su ta pradine užklausa, ir įtraukti į tinklalapį, arba sukurti kitą tinklalapį, kuriame atsakys, kokia gali būti pateiktos paieškos užklausos kelionės pabaiga.
Patentą galite perskaityti čia:
Teminė paieška (PDF)
Perskaitykite „Google“ AI režimo dokumentaciją (PDF)